Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT Academy 2010 (Päättynyt)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azerach
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Lopettiko koko peli toimimisen vai ainoastaan aikojen rekisteröityminen?
 
Vastaus: GT Academy 2010

Ei ole tullut mitään s-postia tänne :(

Ihmetyttää kyllä hieman, vaikka aamulla jo rekisteroin itseni tuolla virallisilla sivuilla niin mitään varmistus sähköpostia ei kuitenkaan ole laatikkoon tipahtanut.. Pitäsköhän tehdä vielä varmuudeksi toiseen kertaan??

Onko muille tullut mitään varmistusta rekisteröinnin onnistumisesta?
Ei ole tännekään. Ilmoitelkaapa heti, jos jotain lähettävät.
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

STORSKARV viestitti minulle, että saanut viestiä nordic filmssiltä:

Just a e-mail from Nordisk Film:

Hej,

Det är den 12 feburari i Helsingfors.

Med vänliga hälsningar/Best Regards

Christian

Playstation Hotline
Nordisk Film

Nordisk Film A/S
Att: PlayStation Hotline
Mosedalvej 14-16
DK-2500 Valby

Eli Pe 12.2. todennäköinen päivä finaalille, ja helsingissä.
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Joutuukohan nuo ulkolaiset maksamaan itse matkakulunsa? Elättelen vielä toivoa finaaliin pääsystä :p. Harmittavasti jäin 5satkun päähän varmasta finaali paikasta. Sunnuntaina ennen ilta kymmentä olin vielä sijalla 20 ja ajattelin että ei jaksa enää yrittää, olisi näköjään pitänyt.
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Ensinnäkin, onnittelut semeihin pääseneille ja miksei myös muille :D
Joo siis, semit on Suomessa ja Helsingissä, s-postia tulee varmasti jokaiselle ilmoittautuneelle kunhan vaan saavat paikan ja ajan varmistettua. Jos vaikka tänä vuonna olis nuo semit vähän monipuolisempia, vois meikäläiselläkin olla mahikset päästä jatkoon :cool:
Semeissä nähdään, May the best man win!
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Onkohan paikalla samat romppeet kuin viimeksi (G25 + playseat) vai GT5p podit

ScreenHunter_08Jan141303.jpg


Jotka muissa maissa viimeksi olivat käytössä.

Lisäksi täytyy ääneen vielä toivoa, jospa sinne saataisiin myös kuulokkeet käyttöön :D Eikös sonylla luulisi jonkinlaisia olevan mallistossa?


Toivottavasti päivämäärä selviää pian..

edit,

Eikös se ollut selvä, että Suomesta tulee pääosa finalisteista niin olisihan tuon paikan voinut varata jo hyvissä ajoin ;)

:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Jokos muille finalisteille tuli tietoja pohjoismaiden finaalista?

Mulle oli viime yönä tullut sähköpostia, mutta tiedot ovat hieman vajavaisia. Aika on 12.2 klo 11-18 ja paikaksi mainitaan speeddub :confused: Viestissä viitataan "Getting there" -osioon, mutta minä en sellaista mistään löytänyt. Onko muilla tuollainen kohta?

EDIT: Tarkemmin luettuna siinä tosiaan lukeekin ihan speed club eikä speed dub
Aiemmin katoin tota docx->doc muuntimen kautta ja se käytti sellaista fonttia, että cl näytti ihan d:ltä :o
Tai sitten lauantai ilta vaikutti luetun ymmärtämiseen:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Jokos muille finalisteille tuli tietoja pohjoismaiden finaalista?

Mulle oli viime yönä tullut sähköpostia, mutta tiedot ovat hieman vajavaisia. Aika on 12.2 klo 11-18 ja paikaksi mainitaan speeddub :confused: Viestissä viitataan "Getting there" -osioon, mutta minä en sellaista mistään löytänyt. Onko muilla tuollainen kohta?

Olisko kyseessä "speed club"?
SPEED CLUB

/driveby post
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Joo en löytänyt tuota välilehteä minäkään... Outoa. Kaippa se suomessa kuitenkin on, vaikka en muuta mainintaa paikasta löytänyt kuin tuon "speed club".

Pistin kyselyä menemään s-postilla..
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Ei ole postia kuulunut, jälleen kerran hienoa toimintaa PD!


edit: Laitoin postia Playstationin tuotetukeen (Nordisk Film) ja replyä tuli nopeasti: "Tuotetuki on tällä hetkellä lomilla. Vastaamma teille mahdollisimman pian." :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Joo en löytänyt tuota välilehteä minäkään... Outoa. Kaippa se suomessa kuitenkin on, vaikka en muuta mainintaa paikasta löytänyt kuin tuon "speed club".

Pistin kyselyä menemään s-postilla..

Oletko saanu vastauksia? Tuntuu olevan melko hidasta toimintaa. Itsekin kyselin muutama päivä sitten tosta samasta asiasta, mutta vielä ei ole mitään vastausta tullut. Viestiä laitoin osoitteeseen gtacademy @ norkiskfilm.com, eli samaan johon osallistumisvarmistus lähetetään.
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Tällaisen viestin sain 1. päivä. Eli tänään vissiin tulee postia taas..

Hi all

As you are aware you all had until tomorrow to get back to me with answer to whether you can participate or not.

I still need some answers from some, but will send out further details to you all on Wednesday.

Among this the details for how to get to the venue.

Venlig hilsen/Kind Regards
Allan Steen Hansen
Nordic Junior Product Manager
Nordisk Film A/S - Interactive
Mosedalvej 14-16, 2500 Valby
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Jee jee, sain "säälipillua". Soitiivat äsken ja kysyivät pääsenkö osallistumaan :D
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

lol :p

Onneks olkoon!! Soittiko se tanskalainen, vai oliko suomen oma Suman :D ?
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Mulle soitti myös ja erikoisella lontoon murteella kyseli, että pystynkö ensiviikon perjantaina ajamaan.

Lupasi laittaa tänään sähköposti, mutta ei ainakaan vielä ole tullut mitään. Entä onko muille ja Diitsille tullut mitään???
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Tuleeko tää tilaisuus olemaan avoin että voi tulla kattomaan tiukkaa kisailua? Meinasin vaa että vois tulla haistelee ilmapiiriä ens vuotta silmälläpitäen. ;):rolleyes:
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

lol :p

Onneks olkoon!! Soittiko se tanskalainen, vai oliko suomen oma Suman :D ?

Kiitokset. Eiköhän se tanskalainen ollut, nopeasti höpötteli ei meinannut kaikkea ymmärtää.
Ei ilmeisesti ollut kaikkia tavoittanut tai päässyt osallistumaan???
Postia oli näköjään tullut, monta dokumenttia liitteenä.
 
Ylös Bottom