Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT Academy 2010 (Päättynyt)

Vastaus: GT Academy 2010

Nyt jätkät hinkkaamaan tätä academya. Siellä on kärjessä ruotsalainen. Tämä ei käy. :D

Voi tätä murheen päivää! Korjausta odotellessa...:D

Oli muuten nautinto seurata sivusta, kun asiansa osaava kuski paineli tätä G25:lla ja ratin siipivaihteilla. Siinä sai mikrokytkimet kyytiä.
 
Vastaus: GT Academy 2010

En mää kyllä tajua mikä tuossa Driving Force Prossa on vikana. Sekä tällä että Prologuella vatkaa ihan tajuttomana eestaas suoralla radalla. Kokeilin vaihtaa kääntösädettä muutaman kerran, mutta silti vatkaa täysin epäluonnollisesti. Muissa peleissä (esim. Dirt 2) ratti toimii ihan mainiosti.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Onko niin, että normiautosta saa luistonestoa säädettyä ratin kans mut ei padilla:confused: Nuita parhaita hamuaikoja vastaan ajellu, ja parissa mutkassa näyttäs tuo 2 sekunnin ero syntyvän. Tuntuu ettei pääse luistoneston kans ulos kunnolla niistä...
 
Vastaus: GT Academy 2010

Ei saa luistonestoa pois myös ratillakaan normiautosta. Mutta kaasun käyttö hiukan helpompaa polkimilla, voi johtua myös siitä.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Paljon on täälläkin puhuttu rattien tuntumasta, mutta onko kellään kokemusta sekä 200 asteen vanhasta ratista että 900 asteen (G25)?

Kun katselee tuota Ranking-listaa, niin 50 parhaan joukossa on vain kaksi 200 asteen ratilla ajavaa. Onko syynä se, että kaikki GT-ammattilaiset ajaa G25:lla vai onko G25 parempi ratti, jolla myös saadaan paremmat kierrosajat???

Ps. Pistetään talkoot pystyyn, ettei hurreja ole kärjessä...
 
Vastaus: GT Academy 2010

Ei saa luistonestoa pois myös ratillakaan normiautosta. Mutta kaasun käyttö hiukan helpompaa polkimilla, voi johtua myös siitä.

En tiedä mikä muka siinä on niin vaikeaa laittaa pois, mutta kyllä sen saa. Settings tai joku ennen kuin menet ajamaan. Silloin kyllä se menee päälle kun olet ulkona radalta, mutta ei radalla. Tyhmä ominaisuushan toi on. Padista en tiedä kun en ole kokeillut.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Kovasti se harmaata näyttää normal datsunilla. Tunedissa sen saa pois kyllä.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Kovasti se harmaata näyttää normal datsunilla. Tunedissa sen saa pois kyllä.

Kun laitat ratin kiinni niin se on sitten pois päältä vaikka et pysty sitä säätämään. Laita ratti kiinni ja mene tavallisella Nissanilla radalle ja kokeile onko luistonestoa. Ei pitäis olla.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Olen todella hämmästynyt, mutten vielä tiedä johtuuko se enemmän omasta hitaudesta vai muiden käsittämättömästä vauhdista. ;) Pari tuttua, loput tuntemattomia kykyjä kärkipään kuskeista. Nyt takaisin harjoittelemaan... :eek:
 
Vastaus: GT Academy 2010

No piru, eli siihen settingsiin ei liene luottamista tässä tapauksessa. No, hyvä näin :).
 
Vastaus: GT Academy 2010

PIkkuhiljaa lähestytään 1.37.xxx aikaa padilla. Ratti on jo tilauksessa, mutta mennään nyt vielä joulun yli padilla. Aika tais olla tällä hetkellä 1.38.346 jos oikein muista, standardilla 1.51.012. Standardilla kun sais sen sekunnin pois, tai ainakin puoli sekunttia.. Ärsyttävän huonot renkaat siinä. :D
 
Vastaus: GT Academy 2010

Moi vaan kaikille,

Pitää tulla juttuun mukaan, kun nuo GT sarjan pelit ovat aina sen verta kiehtoneet.

Padilla ajelen tällä hetkellä. Ristiohjain ja napit käytössä kaasulle sekä jarrulle. (old school meininkiä :D )

Paras aika viritetyllä tuli toissa iltana 1:38:010.
Harmittaa vietävästi kun jäi hukkui ekalle sektorille kolme kymppää omasta parhaasta, mutta loppu tuli sitten lentämällä...

Perus autolla olen vasta kokeillut pari kertaa ja alkaa ajat vasta pikku hiljaa paranemaan...

Pitänee tässä joululomalla kaivella Momo kaapista...pyyhkiä siitä pölyt....näyttää hurreille miten sitä Nissania ajellaan!

Hyvää joulua kaikille GT:n ystäville!
 
Vastaus: GT Academy 2010

no nii. Saatiinhan se hurri sieltä kärestä heilumasta :D Ocerilla kova aika normaalilla.. koitan sitä vielä tässä tänään, jos pääsis edelle.. :p Jos pukki tois ennakkolahjan ni 1'47.9xx otetaan vastaan :)

Hyvää Joulua kaikille!! Ajakaahan varovasti.. siellä on liukasta ;)
 
Vastaus: GT Academy 2010

Teillä on näköjään jo kovat väännöt menossa.
Silloin, kun demo julkaisu tuli tietoon päätin silloin että olkoon GT demo tänä vuonna peli lahjani, kun muuta paljon suurempaa on tulossa eli aloitan vasta huomenna aika-ajoni ja katson mihin aikoihin pääsen, mutta

Hyvää joulua kaikille.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Nyt on selkä märkä. Noin 5 tuntia Academya takana G25:lla ja suorastaan ärsyttävän koukuttavaa tuo kierrosaikojen hinkkaaminen. Kun kattoo kärkiaikoja niin ei voi kuin ihmetellä kundien menoa. Oma tavoite on pysyä tuolla sadan parhaan joukossa. :)
 
Vastaus: GT Academy 2010

Hyvää Joulua kaikille!! Ajakaahan varovasti.. siellä on liukasta ;)

Hyvä ja ajankohtainen varoitus. Kävin tuossa illalla hakeen viimeiset joulumätöt kaupasta, niin meinas käydä kalpaten, kun GT päissäni innostuin lainaan näillä keleillä tuota äiteen turbo Passattia..

"Pystyyköhän tällä vetäseen tuollasen s-mutkan samallai ku GT:ssä.."

Lapsi on tyhymä, ku se leikkii!
 
Ylös Bottom