Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ei toimi ei... Kuulemma parin päivän päästä toimii... Onneks lähetää aamul mökille ja tullaa vasta maanantaina takas, ni ei PSN:ttömyys haittaa... :p

mulla pingit ollu n. 20 aina...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Site Maintenance Notice
The server is currently down for maintenance.
We apologize for the inconvenience. Please try again later.

Mikä helvata siinä on että tällasta täytyy tehdä sillon kun ihmisillä olis aikaa pelata tai mahdollisesti harjotella la-kisaa varten. Kiva lähtee ko kisaan lähes harjottelematta taas... kele...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Sinäpä sen kysyit... Vastaus, hakkerit on asiasta tietoisia ja haluavat kyykyttää SONYä oikeen urakalla nyt... :mad:
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Kovin kyllä väittivät muutama viikko sitten että eivät enää häiritsisi käyttäjiä kuten silloin tekivät vaan että tekisivät haittaa suoraan Sonylle.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ainahan sitä luvata saa... Ei tainnu pojat muuta mahdollisuutta keksiä ku tän, ni jatko sitte... Ja onhan tää SONYllekki aika kiusallista, kuten mullekki. :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ymmärrän sinällään heidän ASIANSA, mutta mulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Jos tää on heidän tekosiaan niin mun mielestä ne vois viedä saunan taa ja.....
Kele, pilata nyt miljoonien ihmeisten "perjantai"ilta. Eivät tällä ainakaan saa kannustusta asialleen jos tosiaan ovat tämän takana.

Ai niin, jos kyse on hyökkäyksestä niin sehän ei edes olisi mahdollista jos ihmiset pitäisivät huolta tietoturvasta, mutta osa ihmisistä tuntuu ajattelevan että ei se heitä koske. No, saattavat miettiä asiaa udelleen kun kaikki salasanat on ryövätty jne...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

OK
"perjantai" on kumminkin mulle yleensä se viimeinen "työ"päivä tai vastaava, ja varsinkin nyt kun huomenna illalla ei ole kotona.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään toi PSN-verkko.Se idiootti ryssähakkeriko siellä taistelee Sonya vastaan? aivan turhaa touhua, pilaa vaan muiden pelit.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään toi PSN-verkko.Se idiootti ryssähakkeriko siellä taistelee Sonya vastaan? aivan turhaa touhua, pilaa vaan muiden pelit.

Eiköhän ne ne ole, kun ei SONYkään tiedä, että mistä toi johtuu... :(
No eipä joo toiminu äskenkään ku kokeilin... No kohta pääsee mökille "rauhoittumaan".
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mites tää rallisarja nyt? kakkoskaudelle ilmoittautuneet on laskettavissa yhden käden sormilla ja PSN-verkon ylösnousemuksesta ei mitään tietoa.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mites tää rallisarja nyt? kakkoskaudelle ilmoittautuneet on laskettavissa yhden käden sormilla ja PSN-verkon ylösnousemuksesta ei mitään tietoa.

Jaa'a... vaikee sanoa, toivon mukaan torstaina toimiis, jota epäilen ni toi rakas Raamattumme. Ni näkis että onko ihmisiä tulossa kakkoskaudelle.
Ja jos perjantaina ei toimi, niin voi olla, ettei ole järkeä neljän rallin sarjaa pistää pystyyn?
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Varmaan olis ehkä järkevintä aloittaa koko kakkoskausi vasta syksyllä usean osakilpailun kera (10 osakilpailua esim?) kuin alkaa pelleilemään neljällä osakilpailulla 5 tyypin kanssa nyt.

Muut voi ehdottaa jotain, mut mä kallistuisin kyllä ton syksyn kannalle.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Jep, oon The Kulkusen kanssa ihan samaa mieltä.
Silloin voisi jaossa olla palkinnot kolmelle parhaalle kuksillekkin. :)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mitäs me sitten perjantaisin tehdään?!?!?! ;)
Siis sen jälkeen ku ne joskus saa ton PSN:n toimimaan.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

No, huomenna täytyy ajella ainakin jotain... jostain syystä tuli ostettua laatikollinen ja suurinosa siitä häviää huomenna.
 
Ylös Bottom