Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

No, huomenna täytyy ajella ainakin jotain... jostain syystä tuli ostettua laatikollinen ja suurinosa siitä häviää huomenna.

Hehhhehehehehhehehehehehhehehheheehhehehehheh:D
Laita ralliauto alle, joku kiva rata, säädät auton, laitat mikin päälle ja alat höpöttämään, ni etköhä sä viiliksee pääse. ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Täytyy kattoa mitä ajelee, tehtäviä ei juuri enää ole ajamatta (alle 2h) ja seasoneihinkaan ei pääse. Positiivista on tosin se että rallia ajellaan seuraavan kerran syksyllä, niin tässä voi pitää sellasen oluttoman kauden (vihdoin ja viimein). :=
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Positiivista on tosin se että rallia ajellaan seuraavan kerran syksyllä, niin tässä voi pitää sellasen oluttoman kauden (vihdoin ja viimein). :=
Ootappa vaan ku päästää nettii pelaamaan ni johan alkaa kalja maistumaa ku seuraaki tulee... :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ootappa vaan ku päästää nettii pelaamaan ni johan alkaa kalja maistumaa ku seuraaki tulee... :D
Eihän sulle ja missille ees kalja maistu,eikä mulle romminmakuinenvesi.Eix pietä perjantaisin kuiteski jotkut harkat,vaik rallirarja on kesälomalla.Perjantaisin ois hyvää ajaa jollain pienitehoisella autolla,vaik sil redbullin x2010 mopoautolla.:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Totta munassa mä pidätän oikeuden perjantain peleihin sitten läpi GT5:n peluun.
Caterhameillahan voitas kilpailla, nyt kun nekin on osa Suomea. :D
Ja kaikki juomat maistuu aina, kuten kohta aukee Tolkki taas :p
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Totta munassa mä pidätän oikeuden perjantain peleihin sitten läpi GT5:n peluun.
Caterhameillahan voitas kilpailla, nyt kun nekin on osa Suomea. :D
Ja kaikki juomat maistuu aina, kuten kohta aukee Tolkki taas :p
Joo,järkkää kisa noilla autoilla?Jokuha kyl jokus kai ehdotti noita autoja?
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ootappa vaan ku päästää nettii pelaamaan ni johan alkaa kalja maistumaa ku seuraaki tulee... :D

Niin, huone aukaa yleensä siinä 2100 ja samaan aikaan menee kauppa kiinni. Eli ei oo merkitystä maistuisko vai ei, jos kaapisssa ei ole mitään.
Huomiset oluet menee kyllä vähän hukkaan, ei oo nettipeliä eikä kunnon keliäkään... kele... meneekö se taas FB istunnoksi koko ilta. . .
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Niin, huone aukaa yleensä siinä 2100 ja samaan aikaan menee kauppa kiinni.
Huomiset oluet menee kyllä vähän hukkaan, ei oo nettipeliä eikä kunnon keliäkään... kele... meneekö se taas FB istunnoksi koko ilta. . .

No kaupassahan käyään jo aikaisin päivällä, ettei jää juomatta. ;)
Ei mee hukkaan, pannaa feispuukkitsätti päälle ja juodaan. :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Timppa,mis kaikki on?Oon oottanu starttia se pystys.Mä oon välikauden ylivoimanen voittaja,ku muita ei näy.:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

rallia aikaistettiin tunnilla, mä voitin, jallu kakkonen ja missi kolmas. :)
pedro oli toka vika ja sasha vika. :eek:
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

rallia aikaistettiin tunnilla, mä voitin, jallu kakkonen ja missi kolmas. :)
pedro oli toka vika ja sasha vika. :eek:
Nukuin sit onneni ohi.Sama järjestys ku yleensä ollu.Mites rokla,vaasti ja feili pärjäs?Lopettikko ne kesken,ku ei pysyny kärjen vauhis?:confused:
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ei niitä näkyny ainakaan taustapeilissä, sen verran kaukana oli... tai varikolla... tai olutta ottamassa... mistä sen tietää. ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ei niitä näkyny ainakaan taustapeilissä, sen verran kaukana oli... tai varikolla... tai olutta ottamassa... mistä sen tietää. ;)

Joo, jotain ne kiukkus ku huomas et mikä on kärki kolmikko ku 75% oli ajettu, tais olla varikolla loppukisan ajan, joten ne hylättiin. :)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Se on aina sama juttu, ku ei pärjää niin sitten alkaa räyhääminen. ei ymmärrä :)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Se on aina sama juttu, ku ei pärjää niin sitten alkaa räyhääminen. ei ymmärrä :)
Miettikääpä sitä,ku mä oisin ehtiny mukaan.Kaikki oisitte alkanut räyhäämään ja lopettanu keskes.Sen verran tullu reenattua se pystys ja paskat housuis.Ei kellään ois ollu mitään mahiksia mun vauhtiin.:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Miettikääpä sitä,ku mä oisin ehtiny mukaan.Kaikki oisitte alkanut räyhäämään ja lopettanu keskes.Sen verran tullu reenattua se pystys ja paskat housuis.Ei kellään ois ollu mitään mahiksia mun vauhtiin.:D

Mä EN ees HALUA tietää näistä yksityikohdista yhtään enempää. Saatte pojat ajella ihan keskenään. ;)
 
Ylös Bottom