Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

45min on mun mielestä ihan hyvä pituus kisalle koska siinä tulee varikkokäynti mukaan ja joillakin jopa 2. Eli vähän ajotyylistä ja säädöistä kiinni. Samoin pidemmässä kisassa tapahtuu muutenkin enemmän eli tarkalla ajolla pystyy monesti voittaa muutaman sijoituksen kun joku ajaa hieman leveäksi painostuksen alaisena tjmsp.

Jos lyhyttä kisaa haluaa ajaa niin niitä huoneitahan tuolta löytyy ihan joka lähtöön. 1 kierroksen kisojakin löytyy yleensä useampi, ite en niissä kyllä näe mitään järkeä jos rata ei ole pitkä nyrre.
Mitä pitempi,ni sen tylsempi kisa mun säätö/ajotaidolla.Ja muuteki alkanut kiinnostus lopahtaa GT5:sen suhteen.En näe mitään järkeä osallistua,jos ei kiinnosta.Pois jääntini takia en ainakaan pilaa toisten kisaa.:)

Mitä pitempi,ni sen tylsempi kisa mun säätö/ajotaidolla.Ja muuteki alkanut kiinnostus lopahtaa GT5:sen suhteen.En näe mitään järkeä osallistua,jos ei kiinnosta.Pois jääntini takia en ainakaan pilaa toisten kisaa.:)

Jos online kisoja ei olis, niin eipä tässä enää paljoa olisi pelattavaa, sillä tehtävistä mulla on jäljellä vain ne joihin menee aikaa 2h tai enemmän (ja seasonien määrä on vähentynyt). Ja koska noissa online huoneissa monesti ajetaan vaan muutaman kierroksen kisoja, monesti max 10min niin ite ainakin olen tyytyväinen että on ees yksi kisa joka poikkeaa muista. Mutta kukin tyylillään.
Perjantaina ajelin yhessä huoneessa jossa oli tehorajana jotain 600hp. Muutama ajoi jollain tavallisella autolla, muutamalla oli kisa auto ja lopuilla sitten joko formula tai Vettel. Se mihin ite oon pelissä kyllästynyt on just toi, välillä on vaikea löytää huonetta jossa jengillä olisi jotain järkeä autovalintojen suhteen että olis edes jonkinlaista kisaa. Tuossa huoneessa en paria kisaa kauempaa ollu. Ja varsinkin kun ajofiilistä olis ollu ku edellisistä kisaamisista oli viikko aikaa ja sitten ei kunnon huoneita taho löytyä.

Perjantaina ajelin yhessä huoneessa jossa oli tehorajana jotain 600hp. Muutama ajoi jollain tavallisella autolla, muutamalla oli kisa auto ja lopuilla sitten joko formula tai Vettel. Se mihin ite oon pelissä kyllästynyt on just toi, välillä on vaikea löytää huonetta jossa jengillä olisi jotain järkeä autovalintojen suhteen että olis edes jonkinlaista kisaa. Tuossa huoneessa en paria kisaa kauempaa ollu. Ja varsinkin kun ajofiilistä olis ollu ku edellisistä kisaamisista oli viikko aikaa ja sitten ei kunnon huoneita taho löytyä.

Täysin sama juttu! Eilen iltasella päätin vähän katsoa, josko olisi sopivia huoneita auki ja löytyihän sieltä sellainen 500 hepan ja olikohan 1200 kiloa huone, jossa ajeltiin sellaisia noin 8 kierroksen kisoja. Sinne sitten omalla silmäterällä, 506 heppainen Impreza '05, jonka olen huolella tuunannut ja säätänyt, mutta kaikilla muilla oli racingpajojen Suprat tai GT-R Nissanit. Säälittävää porukkaa, kun eivät osaa/uskalla ostaa vakioautoa ja säätää itse. Yhden kisan ajoin Indianapolis Road Coursella, kisaajia taisi olla 14 ja taisin olla 8. ja meikäläisellä ainoana "tavallinen" auto. Kisan jälkeen vähän lobbyssä avauduin tuosta nyyppäilystä, eivät oikein yllättäen tykänneet meikäläisen mielipiteistä :D

Täysin sama juttu! Eilen iltasella päätin vähän katsoa, josko olisi sopivia huoneita auki ja löytyihän sieltä sellainen 500 hepan ja olikohan 1200 kiloa huone, jossa ajeltiin sellaisia noin 8 kierroksen kisoja. Sinne sitten omalla silmäterällä, 506 heppainen Impreza '05, jonka olen huolella tuunannut ja säätänyt, mutta kaikilla muilla oli racingpajojen Suprat tai GT-R Nissanit. Säälittävää porukkaa, kun eivät osaa/uskalla ostaa vakioautoa ja säätää itse. Yhden kisan ajoin Indianapolis Road Coursella, kisaajia taisi olla 14 ja taisin olla 8. ja meikäläisellä ainoana "tavallinen" auto. Kisan jälkeen vähän lobbyssä avauduin tuosta nyyppäilystä, eivät oikein yllättäen tykänneet meikäläisen mielipiteistä :D
Kaikki ei halua/jaksa tuunailla autoja ja kyl valmiita kisa autojakin joutuu säätämään.Oisit lähtenyt pois huoneesta,ku näit millä autoilla siel ajetaan ja totesit,ett sul vain on ainut "oikea" auto.:DSit alat haukkumaan muita säälittävix,ku ett pärjänny.:D

Oisit lähtenyt pois huoneesta,ku näit millä autoilla siel ajetaan ja totesit,ett sul vain on ainut "oikea" auto.:DSit alat haukkumaan muita säälittävix,ku ett pärjänny.:D

Päätin kuitenkin yhden kisan ajaa ja katsoa, riittääkö boxerissa vääntö. Olin itse asiassa ihan tyytyväinen tuohon sijoitukseen ottaen huomioon muiden autovalinnat. Kyselin kisan jälkeen, että "mites olis, jos ajeltaisiin ihan OIKEILLA autoilla?", mutta eivät lämmenneet ehdotukselle, joten lähdinpä sitten.

Ja meinaatteko oikeasti PUOLITOISTA TUNTIA kierrellä Eigeria? :eek: Itsellä on sellainen muistikuva, ettei Eigerilla pääse kisojen aikana edes varikolle? Mahtaa olla loppupuolella kisaa renkaat aika loppu :D

Lyhyellä Eigerillä pääsee käymään varikolla, siksi se rata, ja on parhaita ratoja asfaltilla ralliautolle. ;)

Otetaan ennemmin kauden päätöskisaksi vaikka Daytona road course 40 kierrosta.Sopivan monipuolinen rata: pitkiä suoria ja syherö osuutta.

Totta ja hyvä ottaa muutenkin tää rata uusiks edellisen Eiger-kisan ollessa fiasko...:)

Juuri tämä oli suurin juttu, miksi otin tämän kisan uusiksi. Eikai haittaa, että nyt on Reversenä?
Ja tossa Indyssä on mielestäni liikaa suoria ja tasaista, sopii paremmin tehokkaammille autoille ;)

Eiköhän. Toivottavasti tulloo muitaki nopeita sällejä, ni tietää oman nopeuden. ;)

No minkäslaisiin aikoihin, ootte päässy Eigerin Shortissa Reverse radalla?
Ja kuis monta kierrosta renkaanne on kestänyt?
Ite vedin aika-ajoissa 1.03.xxx aikaa ja kestää sillee, että 5 kertaa pitää käyä varikolla... :(

1.03.2xx oli mulla nopein.nyt on vaan se ongelma että esim.faili alkaa jättämään mua 8 kierroksen jälkeen.pitäis se 15 kierrosta kestää ainakin failin vauhtia niin saa hänen kanssa hyvää vääntöä.

Jottain tarttis tehdä, mut ei aavistustakaan että mitä.

Jottain tarttis tehdä, mut ei aavistustakaan että mitä.

Totta, ja nyt kun tietää ajolinjat ja perjantaina ei kerkee juoda, niin eiköhän meikäkin pysy ainakin jonkun vauhdissa. :D
Mutta ois kiva tietää Failin säädöt ja muut, ku ei Fail kuitenkaa oo se kaikista nopein...
Sais Sasha, Peedro ja Rokla tulla kans harkkoihin, vaikka illalla, ni katotaa, että kuinka hitaita me oikeesti ollaan... :D

Teen kohupaljastuksen ja paljastan säätöni joista en hirveesti edes tajua mitään :D

Ja nopein aika-ajo aika oli 1.03.0xx ja kisassa mentiin jopa alle ilman imuapua kerran. Mutta siihen kertaan se sit jäikin.

Totta, ja nyt kun tietää ajolinjat ja perjantaina ei kerkee juoda, niin eiköhän meikäkin pysy ainakin jonkun vauhdissa. :D
Mutta ois kiva tietää Failin säädöt ja muut, ku ei Fail kuitenkaa oo se kaikista nopein...
Sais Sasha, Peedro ja Rokla tulla kans harkkoihin, vaikka illalla, ni katotaa, että kuinka hitaita me oikeesti ollaan... :D
Eikös se oo tullu jo selväksi aikasemmissa aika-ajoissa/kisoissa?:DJa nyt ku ajatte vielä pitemmän kisan,ni ero on tosi masentava.:DVaik sä tai mä laitetaan samat säädöt ku huipuilla,ei ne säädöt välttämättä sovi meidän ajotyyliin,eikä poista sitä tosi asiaa,ett toiset on vain parempia kuskeja.:D

Timppa oli yllättävän kovassa vauhdissa eilen harkoissa.Samaa vauhtia se laitteli menemään kuin minä ja faili.Se että ollaanko me failin kanssa sitten kilpailukykyisellä nopeudella liikkeellä on ihan eri juttu.:cool:

Timppa oli yllättävän kovassa vauhdissa eilen harkoissa.Samaa vauhtia se laitteli menemään kuin minä ja faili.Se että ollaanko me failin kanssa sitten kilpailukykyisellä nopeudella liikkeellä on ihan eri juttu.:cool:
Kyl Timppa ajaa ajoittain tosi kovaa,mut tulevas kisas ei oo mitään mahkuja muutaku hännille.Timppa ei pysty olemaan 90min polttamatta/juomatta/paskantamatta.Voihan hän nuo tehä kisan aikanaki ja sit pärjäis hyvin.:)

Ylös Bottom