Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

Vastaus: GT5 Historic -sarja

HOX HOX!

Mie editoisin koosteita enemmän kuin mielellään!!!!


Kyllähä niitä filuja saa pienemmäks jos pakkaa esim rariksi?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

HOX HOX!

Mie editoisin koosteita enemmän kuin mielellään!!!!


Kyllähä niitä filuja saa pienemmäks jos pakkaa esim rariksi?

Ilmeisesti sulla ei ole kuitenkaan mitään millä ottaa niitä pleikkarilta koneelle? Eli pitäisi siirtää aviksi konvertoitu tiedosto sulle. Pitääkö paikkansa?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

No niin "tuomarit",onko auto numero 3 kuvassa 10 riittävästi radan puolella vai onko "sakon" paikka?Kyseisen kuvan shikaanissa,jos jarrutus vähänkin myöhästyy on auto helposti tuon verran radan "ulkopuolella".Harva kuski viitsii ainakaan peruuttaa näissä tilanteissa pysyäkseen sääntöjen puitteissa.Näitä treenikisoja ajellessa on huomannut,että shikaaneja ja mutkia oiotaan enempi ja vähempi.Kuka pystyy sitten sanomaan kenellä se on ollut tahallista ja kenellä ei...Kierrosajasta saa helposti pois pari sekunttia,jos vihreästä asfaltista ottaa irti kaiken hyödyn...Olis hyvä tietää ennen sunnuntain kisoja kuinka tarkkoja näissä "oikomisissa" ollaan(ei ole helppoa tuomareilla)?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

No niin "tuomarit",onko auto numero 3 kuvassa 10 riittävästi radan puolella vai onko "sakon" paikka?Kyseisen kuvan shikaanissa,jos jarrutus vähänkin myöhästyy on auto helposti tuon verran radan "ulkopuolella".

Vaikka en tuomari olekaan, niin omasta mielestäni on sakon paikka silloin, jos se tulkitaan "tahallisena" oikomisena (eli nopeuttaisi kierrosta huomattavasti). Jos esim. menee jarrutus pitkäksi, sinulla tippuu vauhti siinä niin paljon, että mielestäni tuommoisella oikaisulla ei ole mitään merkitystä kunhan pääsee kiltisti takaisin radalle häiritsemättä muita kilpailijoita.

Mielestäni nuo pitäisi tulkita juurikin niin, että ne 2 rengasta pysyy tuossa harmaalla asfaltilla kokoajan.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ilmeisesti sulla ei ole kuitenkaan mitään millä ottaa niitä pleikkarilta koneelle? Eli pitäisi siirtää aviksi konvertoitu tiedosto sulle. Pitääkö paikkansa?

Kyyyyllähän se alkuperänenki filu menee vegasiin? Ja juu ei ole capture cardia
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Vaikka en tuomari olekaan, niin omasta mielestäni on sakon paikka silloin, jos se tulkitaan "tahallisena" oikomisena (eli nopeuttaisi kierrosta huomattavasti). Jos esim. menee jarrutus pitkäksi, sinulla tippuu vauhti siinä niin paljon, että mielestäni tuommoisella oikaisulla ei ole mitään merkitystä kunhan pääsee kiltisti takaisin radalle häiritsemättä muita kilpailijoita.

Mielestäni nuo pitäisi tulkita juurikin niin, että ne 2 rengasta pysyy tuossa harmaalla asfaltilla kokoajan.
Eli kahden renkaan pitäminen punavalkoisella kanttarilla ei riitä ja se tulkitaan jo radan oikomiseksi?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mielestäni hyvät säännöt Monzaan on, että ei saa osua mustakeltasiin tukkeihin, eikä tietenkään saa ajaa niiden sisäpuolelta. Variante Ascarissa ei omasta mielestä kuitenkaan tarvi mitään sääntöjä, kunhan ei nurmikolla ajeta. Ongelmiahan kai tuottaa vain ensimmäinen ja toinen shikaani.


Edit: Ehkä helpotukseksi voisi laittaa semmoiset säännöt, että pääsia, että osa autosta on punavalkosilla kanttareilla. Se riittänee. Tämä on siis oma mielipide.

Edit2: Kahden ensimmäisen shikaanien ensimmäisiin osiin ei mielestäni myöskään tarvi sääntöjä. Toisessa shikaanissa vaikka nurmikko rajana, ensimmäisessä seinä.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

No niin "tuomarit",onko auto numero 3 kuvassa 10 riittävästi radan puolella vai onko "sakon" paikka?Kyseisen kuvan shikaanissa,jos jarrutus vähänkin myöhästyy on auto helposti tuon verran radan "ulkopuolella".
En ole tuomari mutta:
Mun mielestä tuossa ei olla enää radalla vaan oikaistaan liikaa. Näytti käyttävän tuo auto samaa linjaa ainakin silloin kun minä "istuin kyydissä". Vahinko/ajovirhe on sellainen joka ei toistu joka kierroksella samassa kohdassa...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mielestäni hyvät säännöt Monzaan on, että ei saa osua mustakeltasiin tukkeihin, eikä tietenkään saa ajaa niiden sisäpuolelta. Variante Ascarissa ei omasta mielestä kuitenkaan tarvi mitään sääntöjä, kunhan ei nurmikolla ajeta. Ongelmiahan kai tuottaa vain ensimmäinen ja toinen shikaani.


Edit: Ehkä helpotukseksi voisi laittaa semmoiset säännöt, että pääsia, että osa autosta on punavalkosilla kanttareilla. Se riittänee. Tämä on siis oma mielipide.

Edit2: Kahden ensimmäisen shikaanien ensimmäisiin osiin ei mielestäni myöskään tarvi sääntöjä. Toisessa shikaanissa vaikka nurmikko rajana, ensimmäisessä seinä.
Tämä olis hyvä ja selkeä sääntö tämän radan osalta,köska se on tälläiseksi tehty.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Edit: Ehkä helpotukseksi voisi laittaa semmoiset säännöt, että pääsia, että osa autosta on punavalkosilla kanttareilla. Se riittänee. Tämä on siis oma mielipide.

Sitten ajetaan madollisimman lähellä kanttarin reunaa ja nipistetään taas siitä, kun koitetaan ajaa nopeammin. Mihin asti sitä pitää periksi antaa, että voi ruveta rankaisemaan?
Aika vaikea tilanne, mutta pääsääntöisesti radasta käytetaan hyväksi vain rataa. Radan ulkopuolella ei saa ajaa.

Kyyyyllähän se alkuperänenki filu menee vegasiin? Ja juu ei ole capture cardia

Mahtaako sulla olla joku plugini tuon vegasin kanssa käytössä. Mulla ei ainakaan tunnista filua?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Missäs vaiheessa varasijoilla olevat saavat tietää, että nouseeko mukaan kisaan?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Missäs vaiheessa varasijoilla olevat saavat tietää, että nouseeko mukaan kisaan?

Pitää melkein odotella, että ajetaan ensimmäinen kilpailu. Jos senkään jälkeen ei ala kuulumaan mitään ei aktiivisista kilpailijoista, niin ruvetaan vaihtelemaan paikkoja. Kuitenkin annettiin anteeksi tuo yhden kilpailun pois jäänti.
 
Ylös Bottom