Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

Vastaus: GT5 Historic -sarja

Onko kisoissa pakotettu sisäkuvakulma vai onko valinta vapaa? Saisi mielestäni olla pakotettuna sisäkuvakulmaan ellei ole. Jotenkin vaan mielestäni kuuluu asiaan.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Onko kisoissa pakotettu sisäkuvakulma vai onko valinta vapaa? Saisi mielestäni olla pakotettuna sisäkuvakulmaan ellei ole. Jotenkin vaan mielestäni kuuluu asiaan.

Miksi sitä pitäisi pakottaa? Itse kyllä käytän sitä, mutta ei minua haittaa, jos joku ei käytä sitä. Tietysti joskus suorilla laitan auton takaa kuvakulman ja ihailen ääniä, heh. Jotenkin tästä sarjasta on tulossa kokoajan entistä hardcorempi ainakin ehdotusten perusteella, mistä en nyt hirveästi perusta.

Mun puolesta voisi olla aivan sama, mitä apuja porukka käyttää ajaessaan, kunhan he eivät törttöile tahallaan. Muutenkin kun liityin tähän sarjaan tuli semmoinen "ah, tämmöinen rennon oloinen sarja, vois liittyä" fiilis, mutta nyt tästä on ehkä hiukan tehty tämmöinen "hiki otsassa" sarjan oloinen, ainakin jotenkin semmoista käsitystä olen alkanut saamaan. Toki näissä reeneissä on ollut mukavia ajoja, sitä en kiellä. Itse asiassa tänään kyllä tuli harvinaisen tiukka lopputulos eräässä kisassa, jossa eroa oli 0.021 sekuntia voittajan ja minun välillä.


Mutta asiasta kukkapurkkiin: Voiko tuota aikaa lisätä, mikä muilla on tulla maalin, kun voittaja on ajanut maaliviivan yli? Ei meinaan tuo 20 sekuntia todellakaan riitä pidemmissä kisoissa.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Piti sitte ostaa uus auto, korisarja ja sitte vasta virittää, ni joha nous hepat +70:llä...
Ei sitte Bliri viittiny sanoa, että eka korisarja, eikä viritys :D

PS: Toi Montsan rata, siellä näyttää jotkut oikovan aikalailla...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Miksi sitä pitäisi pakottaa? Itse kyllä käytän sitä, mutta ei minua haittaa, jos joku ei käytä sitä. Tietysti joskus suorilla laitan auton takaa kuvakulman ja ihailen ääniä, heh. Jotenkin tästä sarjasta on tulossa kokoajan entistä hardcorempi ainakin ehdotusten perusteella, mistä en nyt hirveästi perusta.

Mun puolesta voisi olla aivan sama, mitä apuja porukka käyttää ajaessaan, kunhan he eivät törttöile tahallaan. Muutenkin kun liityin tähän sarjaan tuli semmoinen "ah, tämmöinen rennon oloinen sarja, vois liittyä" fiilis, mutta nyt tästä on ehkä hiukan tehty tämmöinen "hiki otsassa" sarjan oloinen, ainakin jotenkin semmoista käsitystä olen alkanut saamaan. Toki näissä reeneissä on ollut mukavia ajoja, sitä en kiellä. Itse asiassa tänään kyllä tuli harvinaisen tiukka lopputulos eräässä kisassa, jossa eroa oli 0.021 sekuntia voittajan ja minun välillä.


Mutta asiasta kukkapurkkiin: Voiko tuota aikaa lisätä, mikä muilla on tulla maalin, kun voittaja on ajanut maaliviivan yli? Ei meinaan tuo 20 sekuntia todellakaan riitä pidemmissä kisoissa.




Kuvakulmia ei voi pakottaa johonkin tiettyyn ja kilpailuihin tullaan sallimaan ajolinja tällä kaudella. Uskon, että jos ensikaudelle riittää halukkaita, nin mestaruus-sarja mennään ilman mitään ajoapuja ja alemmissa niitä voidaan käyttää.

Maaliin tulemisen jälkeen pyörivän ajastimen aikaa ei voi muuttaa.

Piti sitte ostaa uus auto, korisarja ja sitte vasta virittää, ni joha nous hepat +70:llä...
Ei sitte Bliri viittiny sanoa, että eka korisarja, eikä viritys :D

PS: Toi Montsan rata, siellä näyttää jotkut oikovan aikalailla...

Paljonko sulla nyt hevosvoimia?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Vavistetaan nyt omakin osallistumiseni, kun näyttää tuo monza ainakin jotenkin sujuvan jo ilman ajolinjoja. Eli ablas /o
Loppuun vielä pari kuvaa omasta autosta.
AutodromoNazionaleMonza_2.jpg
AutodromoNazionaleMonza.jpg
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Perkule, joudun sittenkin perumaan osallistumiseni, sori näin myöhänen ilmotus. Muistelin että kirjotin jo aikasemmin tän postin mutta ehä mää sit kirjottanukkaan. Onneks tuolla näyttäis olevan varalla noita kuskeja meleko paljon.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Samaa mieltä. Itse olen käyttänyt ajolinjoja sen verran että totesin sen vain hidastavan esim. lisensseissä. Kisoissa en ole kertaakaan tarvinnut. Ei sitä rataa tarvitse ajaa kuin vaikka 5 kierrosta niin sen osaa suurinpiirtein.

Mun mielipide on että jos ajolinja laitetaan kisaan , niin toivottavasti ne ketkä eivät ole opetelleet omia säätöjä vastaavia jarrupaikkoja, eivät sitten sokeasti seuraa tota ajolinjaa ja sen jarrupaikkoja... Tää aiheuttaa ihan samalla tavalla noita peräänajoja jarrutuksissa. Siis kyllä sitä edellä ajavan persettäkin PITÄÄ SEURATA !!!
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Niimpä. Itse käytän ajolinjaa, ja pidän sen ajolinjana, en jarrutusapulinjana, ne jarrupaikat jota ajolinja heittää, on vain suuntaa antavia ;)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Itsekin olin aiemmin ajolinjojen puolustaja,mutta nyt kun ilman niitä on oppinut/tottunut ajamaan,niiden käyttäminen ainoastaan häiritsee ja haittaa ajamista.Samaa mieltä myös,että ennemminkin täytyy seurata kanssakilpailijoita,kuin viivaa ja sen näyttämiä vääriä jarrutuspaikkoja.Täältä siis myös ääni ajolinjojen pois jättämisen puolesta!
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Nyt on oikeasti viimeinen hetki ilmoittaa puuttuvat tiedot tai otan sarjaan mukaan ns. varmoja pelaajia varasijoilta!

KIITOS!
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mukaan varakuskien hännille.

PSN: Slex1337
Numero: no joku vapaa
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Nyt on Monzan testi lobby auki sunnuntain kisa-asetuksilla. Teretulemasi! id: 1472-6681-3716-3557-2543.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Löytyykö joltakin sarjassa mukana olevalta henkilöiltä halua/taitoa/aikaa/kiinnostusta ruveta tekemään kisojen uusinnoista koosteita joita sitten laittaisi joko youtubeen tai johonkin muulle sivulle katsottavaksi/ladattavaksi. Tällöin saataisiin mahdolliset kolarit/oikaisut/rikkeet, ohitukset ja muut tiukat kisatilanteet kaikkien nähtäville ja tuomariston olisi helpompi jakaa mahdolliset tuomiot.

Sopiiko kaikille lohkojen vastuuhenkilöille että olemme yhdessä tuomaristo joka päättää mahdollisista rangaistuksista yhdessä lohkosta riippumatta. Eli jos esim. lohkossa 1 tapahtuu kolari niin myös lohkojen 2 ja 3 vastuuhenkilöt antavat mielipiteensä tilanteesta ja enemmistön päätöksella annetaan mahdollinen rangaistus. Jos joku tuomariston jäsen on käsittelyn alaisessa tilanteessa mukana niin hänellä ei ole päätösoikeutta tilanteesta.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Löytyykö joltakin sarjassa mukana olevalta henkilöiltä halua/taitoa/aikaa/kiinnostusta ruveta tekemään kisojen uusinnoista koosteita joita sitten laittaisi joko youtubeen tai johonkin muulle sivulle katsottavaksi/ladattavaksi. Tällöin saataisiin mahdolliset kolarit/oikaisut/rikkeet, ohitukset ja muut tiukat kisatilanteet kaikkien nähtäville ja tuomariston olisi helpompi jakaa mahdolliset tuomiot.

Sopiiko kaikille lohkojen vastuuhenkilöille että olemme yhdessä tuomaristo joka päättää mahdollisista rangaistuksista yhdessä lohkosta riippumatta. Eli jos esim. lohkossa 1 tapahtuu kolari niin myös lohkojen 2 ja 3 vastuuhenkilöt antavat mielipiteensä tilanteesta ja enemmistön päätöksella annetaan mahdollinen rangaistus. Jos joku tuomariston jäsen on käsittelyn alaisessa tilanteessa mukana niin hänellä ei ole päätösoikeutta tilanteesta.

Näinhän tuo varmaan täytyy tehdä ja tässä sessio joka käytiin 8.12-10 ja tupa täynnä.
YouTube - Historic-sarjan harjoitukset (Monza 8.12.2010)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Näinhän tuo varmaan täytyy tehdä ja tässä sessio joka käytiin 8.12-10 ja tupa täynnä.
YouTube - Historic-sarjan harjoitukset (Monza 8.12.2010)

BilriX pystytkö tekemään myös sarjakisojen uusinnoista koosteita vai onko tuo monzakisa jonkun muun tekemä? Vai pystyykö tässä lähetämään replayn toiselle tai laittamaan omaan profiiliin josta muut voi ladata sen omalle konsolille katsottavaksi
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

BilriX pystytkö tekemään myös sarjakisojen uusinnoista koosteita vai onko tuo monzakisa jonkun muun tekemä? Vai pystyykö tässä lähetämään replayn toiselle tai laittamaan omaan profiiliin josta muut voi ladata sen omalle konsolille katsottavaksi

Toin omalta koneelta "kaapattu" ja editoitu. Noi replyt on aika perskuleen isoja filuja joten ne on todella hankala saada siirrettyä.
Jos jollain on ohjeita miten siirretään isoja tiedostoja porukan kesken otan sen mielellään vastaan.
 
Ylös Bottom