Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ei ole. Mutta ei auta kun mennä yrittään uudelleen.

Edit. Kyllä kaikkiin muihin servereihin pääsee. Ja olin kans servulla ennenkuin rupes tota tuputtaan kickien jälkeen.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Itellä tulee nyt tuota samaa "room not found". Olin jo servulla mutta hosti kikkas kaikki kellä ei ollu nimenä jotain "innokas_ilpo" tms ...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Vähän noista ajoavuista vielä:

Ajolinja nyt mielellään päälle ainakin aluksi, muilla avuilla ei väliä
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Time trialissa voi harjoitella linjojen kanssa ja kannattaa siellä harjoitella myös ilmankin linjoja jo etukäteen...Toivottavasti kaikki lukevat myös aloitussivun kisasäännöt.Tänäänkin on ollut harjoituskisoissa melkoista pöhköilyä.Aivan surutta tullaan ensimmäiseen mahdolliseen sisäkurviin suoraan kylkeen johon edellä ajava on jo ehtinyt leikkaamaan eikä voi mitenkään estää kolaria(ja näin kisa molemmilta ohi)...Jäitä hattuun ja jarrutellaan ainakin näin opetteluvaiheessa mieluimmin liian aikaisin kuin liian myöhään törmäämisen välttämiseksi(toisen imussa tömähtää yllättävän helposti peräkonttiin!).
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Siksikin juuri ajolinjat käyttöön ettei tule noita :/
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Onko huonetta pystyssä ja jos on, niin kenet lisään listaan, kun miun listoilt ei pääse :eek:
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Pistin huoneen pystyyn(Monza ja Camaro),jos halukkaita kisailijoita löytyy...Pistin sulle Timppa ystäväpyynnön.Ajolinjat on käytössä niitä tarvitseville...

Online tunnus qpedroq
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Tosiaan toivoisin varovaisuutta kaikilta ekaan mutkaan sitten sunnuntaina. Ekassa mutkassa ei kisaa voiteta, mutta se on helppo hävitä ja pilata muidenkin kisa.
Ja muutenkaan koviin jarrutuksiin ei kauheasti kannata tulla toisen perässä kiinni. Toisilla on vähä erilaiset säädöt ja ajotyyli, joten jarrutuspaikoissa on eroja. Suorilla kun ajaa toisen imussa niin vauhditkin kasvaa ja se tarkottaa taas että seuraavaan mutkaan on jarrutettava aikasemmin. Se on takaa tulevan tehtävä varoo ettei osu edellä ajavan perään eikä väkisin änkee liian kovaa sisämutkaan niin että osuu kylkeen.

Ite oon sitä mieltä että ajolinjaa ei käytettäis aika-ajoissa eikä kisassa.
Jos ei sen vertaa jaksa nähä vaivaa radan opetteluun että oppis ajamaan sen ilman ajolinjaa niin en suosittele sarjaan osallistumaan. Tuskin se ajolinja kolareita paljoa vähentäis. Vaikka kolarit ja ajovirheet ei aina kivoja ookkaan niin kyllähän ne kilvanajoon kuuluu. Tylsää olis jos kukaan ei tekis ajovirheitä. Mut tahalliset kolaroinnit tietenkin pidetään pois.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

@BilriX
Katsoin nuo videot ekasta viestistä ja nyt vasta huomasin valojen vilkuttelun, en pelin aikana niitä kuitenkaan nähnyt/huomannut, kun ohitit. Mahtaakohan perässä tulevan valot näkyä peruutuspeilissä vai enkö vain huomioinut niitä?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ite oon sitä mieltä että ajolinjaa ei käytettäis aika-ajoissa eikä kisassa.
Jos ei sen vertaa jaksa nähä vaivaa radan opetteluun että oppis ajamaan sen ilman ajolinjaa niin en suosittele sarjaan osallistumaan. Tuskin se ajolinja kolareita paljoa vähentäis.

Samaa mieltä. Itse olen käyttänyt ajolinjoja sen verran että totesin sen vain hidastavan esim. lisensseissä. Kisoissa en ole kertaakaan tarvinnut. Ei sitä rataa tarvitse ajaa kuin vaikka 5 kierrosta niin sen osaa suurinpiirtein.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Itellä tulee nyt tuota samaa "room not found". Olin jo servulla mutta hosti kikkas kaikki kellä ei ollu nimenä jotain "innokas_ilpo" tms ...

Kuten jo vastasin sulle, niin pyynnöstä pistin ulkolaisia muilla autoilla leikkiviä pihalle, ja ilmeisesti sulla ei ollut juuri silloin auto näkyvissä esim olit tekemässä säätöjä tms. jolloin pistin vahingossa kickit kun en muistanut PSN tunnustasi listoilta.

Edelleen pahoittelut.

En muuten itsekään löydä kys. roomia vaikken olekaan tiettävästi sieltä kickejä saanut.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

@BilriX
Katsoin nuo videot ekasta viestistä ja nyt vasta huomasin valojen vilkuttelun, en pelin aikana niitä kuitenkaan nähnyt/huomannut, kun ohitit. Mahtaakohan perässä tulevan valot näkyä peruutuspeilissä vai enkö vain huomioinut niitä?

Hmmm... Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys siinä mielessä, että tuo replyhän oltiin ajettu keskellä yötä, mutta videolla päivänvalo?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ite oon sitä mieltä että ajolinjaa ei käytettäis aika-ajoissa eikä kisassa.
Jos ei sen vertaa jaksa nähä vaivaa radan opetteluun että oppis ajamaan sen ilman ajolinjaa niin en suosittele sarjaan osallistumaan.

Mutta tämänhän piti olla ihan hubailu sarja eikä mikään naama irvessä? Fykkösissä oli linjat ja se ei vaikuttanut sijoituksiin tai muuhunkaan mitenkään.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ajolinjat päällä tai ei mutta olisi hyvä päättää se nyt heti ja lisätä tieto aloituspostiin. Ne jotka eivät rataa niin hyvin tunne pääsisivät opettelemaan ilman linjoja ajoissa.

Onko päälleajorangaistuksista jo jotain ideaa? Tuomaroidaanko ne tyyliin oliko yritys tuhoontuomittu josta ei voinut seurata muuta kuin päälleajo ja rangaistus sen mukaan, vai oliko täysi vahinko, esim. auton käsistä lähteminen? Sellaisenkin olen huomannut että puskurista pelatessa varsinkin ensimmäisessä shikaanissa voi olla vaikea hahmottaa onko autoa vierellä kun lähtee kääntämään..
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ajolinjat päällä tai ei mutta olisi hyvä päättää se nyt heti ja lisätä tieto aloituspostiin. Ne jotka eivät rataa niin hyvin tunne pääsisivät opettelemaan ilman linjoja ajoissa.

Onko päälleajorangaistuksista jo jotain ideaa? Tuomaroidaanko ne tyyliin oliko yritys tuhoontuomittu josta ei voinut seurata muuta kuin päälleajo ja rangaistus sen mukaan, vai oliko täysi vahinko, esim. auton käsistä lähteminen? Sellaisenkin olen huomannut että puskurista pelatessa varsinkin ensimmäisessä shikaanissa voi olla vaikea hahmottaa onko autoa vierellä kun lähtee kääntämään..

Se on totta. Siks kannattaa laittaa napit mistä kattoo sivuille johonkin hyvään paikkaan.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Tässä harjoituskisoja pelatessa on tullut tilanteita vastaan joita ei sääntökirjasessa varsinaisesti mainita, mutta selvästi tulee tilanteita joissa kiistaa näistä kohdista tulee.

Päällimmäisenä parissa kisassa on nyt ollut ohitusyritysten peittely. Eli otetaan tilanne tästä harjoitussessiosta jossa kisaa johtava tulee viimeiseen mutkaan pienen kaulan saattelemana ja toisena ajava käyttää kaikki mahdolliset imut saavuttaakseen johtoauton... Onko tässä tilanteessa sallittua peitellä mahdolliset ohitusyritykset? (kontaktia ei tapahdu. eikä toista autoa pakoteta ulos radalta)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Tässä harjoituskisoja pelatessa on tullut tilanteita vastaan joita ei sääntökirjasessa varsinaisesti mainita, mutta selvästi tulee tilanteita joissa kiistaa näistä kohdista tulee.

Päällimmäisenä parissa kisassa on nyt ollut ohitusyritysten peittely. Eli otetaan tilanne tästä harjoitussessiosta jossa kisaa johtava tulee viimeiseen mutkaan pienen kaulan saattelemana ja toisena ajava käyttää kaikki mahdolliset imut saavuttaakseen johtoauton... Onko tässä tilanteessa sallittua peitellä mahdolliset ohitusyritykset? (kontaktia ei tapahdu. eikä toista autoa pakoteta ulos radalta)

Kerran saa vaihtaa linjaa ja takas

EDIT: Ns kiemurtelu ei ole sallittua
 
Ylös Bottom