Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BilriX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kymysys, miksi olen kakkos hiitissä, vaikka ekana ilmoittauduin ja olen varmistanut osallistumiseni ajat sitten, vaikken ihan tajunnut, että o/ on pakollinen... :eek:

Älä Timppa huolehdi, korjataan vielä tuota lähtölistaa ja järjestystä. Kaikki jotka olivat/ovat ystävällisiä ja keräilevät noita tietoja näistä sarjoista on boldattuna ja niitä joutuu valitettavasti vielä siirtelemään. (vielä mahtuu mukaan)
Kuten aloitusviestiin olin laittanut ehdotuksesi mukaan kaikki samalle "viivalle" ensimmäiselle kaudelle on näin ollen saanut muotonsa.
Nämä lohkot kuitenkin täytyi tehdä ja numeroida jollain tavalla ja nämä lohkot muuttuvat seuraavalla kaudella. (Kts. aloitus viesti.)

Tuolla vahvistamisella halusin vain olla varma, että kaikki ketkä ovat "ilmottautuneet" sarjaan tulevat varmuudella ajamaan. Työn määrä on ollut kaikkien säätöjen ja sarjajärjestelmien miettimisten sekä puhtaaksikirjoittamisen kanssa aikamoinen. Enkä mielelläni uhraisi aikaa jos porukka vain "ilmottautuisi" sarjaan ja mitään ilmoittamatta jäisi tulematta. Se on mielestäni väärin niitä kohtaan ketkä on täällä yhteisössä jo mukana ja antanut edes jokunlaisen panoksen tällekin eventille.

Halukkaiden määrä on ylittänyt kaikki odotukseni (nyt jo 56 halukasta) ja olen tästä hyvinkin hämmentynyt. Kuvittelin, että sarjaan tulisi ehkä sen 8-16 pelaajaa. Johtuen jo tuosta eksoottisesta ajoneuvosta.
Tämän kanssa olen nyt punnertanut ja keskustellut muiden kanssa miten tämä tulisi järjestää ja tähän tulokseen tultiin tällä kertaa.
Sarjajärjestelmä on mielestäni paras mahdollinen mitä näillä työkaluilla on mahdollista saada. Toivottavasti te muutkin kuljettajat olette samaa mieltä.

PS: Toivon, että kaikki ketkä olitte nyrrellä suunnittelemassa sarjaa ja katsomassa setuppeja ilmottautuisi vielä minulle. (Ei voi kaikkea muistaa)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

unohdit laittaa minulle ton (o/) merkin että olen vahvistanut..vahvistan nyt tässä vielä että olen tulossa jos on jäänyt jotenkin epäselväksi:)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Varmistus täältä. Mukana ollaan :)

ps. aika kovia konkareita näyttää olevan tuola Heat 1:ses. Mitä nyt muutaman tiiänkin jo ennestään :D
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

/o
sori että kesti.

Mukavat harjoitukset tänään. Anteeksi niille joille tuli jaettua vahingossa pusuja.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

PS: Toivon, että kaikki ketkä olitte nyrrellä suunnittelemassa sarjaa ja katsomassa setuppeja ilmottautuisi vielä minulle. (Ei voi kaikkea muistaa)

Hitto ku tiätäs aina, et millo tälläsiä häppeninkejä on, ni ilman muuta olisin mahdollisimman monessa mukana ;)
Tänääkin olin tulossa, mutta eipä näyttäny porukkaa olevan, vai olinko taas väärässä paikassa väärään aikaan :D
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kokeilkaapas pistää autolle huiput 420km/h:ssa mulla nopeus jämähti ainaki vitosvaihteella 281:een :D
Eikä ees menny kierrokset ku puoleevälii, ja kyllä, suoraa ois piisannu...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kokeilkaapas pistää autolle huiput 420km/h:ssa mulla nopeus jämähti ainaki vitosvaihteella 281:een :D
Eikä ees menny kierrokset ku puoleevälii, ja kyllä, suoraa ois piisannu...


Taitaa tuo olla huiput mitä autosta saa väännettyä. Esim tuossa Monzassa just ku pistää 300 top speediksi niin siinä pääsuoralla pääsee tuohon nopeuteen.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Eilisen illan päättänyt kilpailu oli aivan loistava. Tahdon vielä kiittää kaikkia jotka paikalle oli saapunut. Koitan tuosta värkkää jonkun pätkän vielä perjantai iltaan mennessä. Tupa täynnä ja kuvattavaa riittää luultavammin aikasta paljon.

Lauantai iltana olisi tarkoitus nyt lyödä nämä lohkot ns. kiinni ja se järjestys joka silloin on pätee tämän kauden. Tarkoitus olisi avata vielä joka lohkolle oma ketju jossa voidaan käydä lohko kohtaista keskustelua. Tämä jääköön sitten yleiseksi höpinäketjuksi.

Haluaisin kuitenkin muistuttaa vielä niille jotka ei ole vielä radalla käynyt, että nyt on hyvä aika käydä hieman ottamaan tuntumaa ajamiseen. Se ei ole porukassa niin helppoa kuin mahtaisi luulla. Iltaisin on ollut mukava määrä väkeä ottamassa hieman tuntumaa rataan ja varsinkin tämä monzan ensimmäinen shikaani on haasteellinen.

Täten muistuttaisin kaikkia kilpailuihin osallistujia, että tätä kilpailua ei voi voittaa ensimmäisessä shikaanissa, mutta hävitä voi.

/o
sori että kesti.

Mukavat harjoitukset tänään. Anteeksi niille joille tuli jaettua vahingossa pusuja.

Ilmeisesti vahvistit osallistumisen, mutta tarkastaisitko tuon kilpailunumeron. #55 oli jo käytössä.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ai se harjoitus serveri oli sittenkin eilen pystyssä, varmaan ainakin 20 kertaa rämppäsin sitä onlinepuolen päivitys nappulaa, mutta ei vaan löytynyt. Olisi ollut kiva päästä mukaan nyt kun sain tuon auton lopullisesti valmiiksi. Paljonko teillä on tehoja autoissanne? ihmetyttää vaan tuo aloitusviestin 565hp, kun omassani ei ole kuin 548.. Vaikka auto onkin ihan tappiin viritetty :rolleyes:
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Nyt on taas aamu, ja jos nyt kysäsen, että moneltakohan ja kuka mahtaa harkkaservun pistää pystyyn, niin jopa minäkin pääsen mukaan, harmi vain, kun ei kauaa kerkeä näin viikolla pelaamaan iltaisin :(
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Paljonko teillä on tehoja autoissanne? ihmetyttää vaan tuo aloitusviestin 565hp, kun omassani ei ole kuin 548.. Vaikka auto onkin ihan tappiin viritetty :rolleyes:

Itellä on nyt tuo 565hp. Sisään ajo suoritetaan yksin pelissä ja muista vaihdella öljyt. Ajoin pari kisaa tehot nousi 549-->555 öljyn vaihdon jälkeen. Jos et löydä serveriä kannattaa mennä communityyn ja sieltä katsoa kaverilistalta ketä pelaa servulla ja sitä kautta joinia peliin. Mulla ei oo ikinä tuo servu löytynyt perinteisesti.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ahaa, joo ei tullut tuota sisäänajoa edes mietittyä, kun eilen varttia vaille kymmenen illalla sain auton valmiiksi, niin oli heti pakko päästä nettiin suorittamaan koeajo. Ja kyllä mulla yleensä ainakin viimeistään toiselta sivulta on löytynyt harjoitus serveri, mutta pitääpä jatkossa tonkia sitä kaverilistaa sitten jos ei löydy.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Nyt on taas aamu, ja jos nyt kysäsen, että moneltakohan ja kuka mahtaa harkkaservun pistää pystyyn, niin jopa minäkin pääsen mukaan, harmi vain, kun ei kauaa kerkeä näin viikolla pelaamaan iltaisin :(
Mä voin pistää servun pystyyn klo 17-18 alkaen, kun duunista kerkeän. Sinne vain illan mittaan ajelemaan!
 
Ylös Bottom