Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BilriX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Pieni virhe listauksessa, Jallmari on sekä Heat 1:ssä, että Heat 3:ssa. Vaatimattomana minulle riittäisi toinen näistä :o

Vahvistaisin osallistumisen myös!
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

OE Leijan kaa samassa lohkossa :D. Tuliskohan yhtä tiukkaa kuin formuloissa...


Hmm voisin auttaa tuossa heat 2 jutuissa, mitä tarkalleen pitää tehdä?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

No niin, eli jos paikka vapautuu niin varmistan osallistumiseni. Autokin on jo valmiina.

#11
PSN: Lap_pe
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Nyt olis hyvä pistää se IRC-kanava pystyyn, rupeaa sen verran oleen lössiä.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Voisin osallistua heat 2 tuomarointiin.

Miten olisi #gt5_historic @ircnet

Edit. Pistin nyt tuollaisen pystyyn eli tervetuloa
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

"Mää olen mukanaaa kuin peräpukamaa, eiks ookkin oikein mukavaa..." eli Mukana(tai varalla) ollaan mikäli mukaan mahtuu...niin ja Nro. 25 & PSN: Arot3r

ja ajankohdalla ei ole minkään näköstä väliä, kuhan yleinen hyvä meininki on läsnä :D
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

ehdotus:kun kausi on saatu pakettii nii laitettais noi numerot pisteiden mukaan eli heat1 sarjan voittajalle tulisi 1 numero ja sit siitä eteenpäin esim 10 parasta sais numeron tuon mukaan?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Voisin osallistua heat 2 tuomarointiin.

Miten olisi #gt5_historic @ircnet

Edit. Pistin nyt tuollaisen pystyyn eli tervetuloa

No niin ... Tätä vähän odottelinkin.

Homma meni mun osalta aivan kuutamolle, ei osaa VANHA tota irkkiä käyttää !!! saa#%¤"n bittikungfu !!!
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

ehdotus:kun kausi on saatu pakettii nii laitettais noi numerot pisteiden mukaan eli heat1 sarjan voittajalle tulisi 1 numero ja sit siitä eteenpäin esim 10 parasta sais numeron tuon mukaan?

Jos multa kysytään niin EI käy... 76 4ever!!

Tässä itselläkin oma lehmä ojassa ja en haluaisi, että oma (Lucky Number Slevintiin) menisi toiselle :)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Harjoitusaula avattu, huoneen numero 1472 - 4711 - 0038 - 4894 - 0603

löytyy nimellä Historic-sarja harj.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Näköjään minut oli siirretty 1 sarjaan mutta ei se haittaa, hyvä vaan kun kaikki kaverit on sielä:D näköjään karppasella on sama numero kun minulla niin voin vahtaa sen numeroon 15. eli vahvistan tässä nyt kun näköjään pitää, eli sarjassa ollaan mukana!
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kymysys, miksi olen kakkos hiitissä, vaikka ekana ilmoittauduin ja olen varmistanut osallistumiseni ajat sitten, vaikken ihan tajunnut, että o/ on pakollinen... :eek:
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kymysys, miksi olen kakkos hiitissä, vaikka ekana ilmoittauduin ja olen varmistanut osallistumiseni ajat sitten, vaikken ihan tajunnut, että o/ on pakollinen... :eek:

Varmaan oot heat2:ssa, koska numerosi on 69(?). Taitaa mennä numerojärjestyksessä nytten tuo järjestys, ei se mun tilannetta kuitenkaan muuttanut.

Olin kyllä varmistanut osallistumiseni tähän sarjaan jo tovi sitten, mutta varmaan mennyt ohi Blirixiltä, joten o/ uudemman kerran. :)
 
Ylös Bottom