Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BilriX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Historic -sarja

no mie oon alustaa pikkuse säätäny ja rengas paineita ja 1.41 aikoi oon saanu padilla mut ku viel säätäis pikkuse nii alettais päästä tohon 1.40 aikaa mut ite kyl oijoin shikaanit tuolla ajalla mut ilma oikomist nii johonki 1.43 pääsen:D
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

no mie oon alustaa pikkuse säätäny ja rengas paineita ja 1.41 aikoi oon saanu padilla mut ku viel säätäis pikkuse nii alettais päästä tohon 1.40 aikaa mut ite kyl oijoin shikaanit tuolla ajalla mut ilma oikomist nii johonki 1.43 pääsen:D

Haluan kyllä nähdä sen, kun ajat 1.43 ilman oikomista. On se varmaan mahdollista, mutta ei kyllä mun taidoilla onnistuisi. Henkilökohtaisesti vastustan oikomista, joten pyrin myös välttämään sitä.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

no mie oon alustaa pikkuse säätäny ja rengas paineita ja 1.41 aikoi oon saanu padilla mut ku viel säätäis pikkuse nii alettais päästä tohon 1.40 aikaa mut ite kyl oijoin shikaanit tuolla ajalla mut ilma oikomist nii johonki 1.43 pääsen:D

Eipä ole rengaspaineiden säätöä silmiini osunut. Mistähän mahtaisi löytyä?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

no en mie tiiä mikä se oli mut jotain barii oli nii aattelin et se ois voinnu olla rengas paineet mut en sit tiiä:D
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

no nyt ois videonmj pätkä mis ajan alle 1.44 ilman oikomista tarkallee aika 1.43.661 mut neuvokaas miten saan ton vaikka youtubee näkymää ku tallennan tiedoston ps3 kovalevylle ja siit sit laitan tietsikalle nii se tiedosto on ihan ihme tiedosto?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

no nyt ois videonmj pätkä mis ajan alle 1.44 ilman oikomista tarkallee aika 1.43.661 mut neuvokaas miten saan ton vaikka youtubee näkymää ku tallennan tiedoston ps3 kovalevylle ja siit sit laitan tietsikalle nii se tiedosto on ihan ihme tiedosto?

Eipä sitä tubeen saa ilman capture cardia
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

okei kiitos mut otin tossa video kameralla videon pätkän mitä lisäilen koko ajan youtubee kuvan laatu kyl on mitä on mut kyl siit selvää saa...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Penaalit päälle... 10sec ajan joudut ajaamaan kisassa 20kmh jos oikaisee. Kyllä sen luulis karsivan oikojat.
Penalty ei puutu millään tavalla shikaaneihin. Tuntuu koko Penalty-järjestelmä hieman erikoiselta, antaa nimittäin rankkua melkoisen vaihtelevasti.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Penalty ei puutu millään tavalla shikaaneihin. Tuntuu koko Penalty-järjestelmä hieman erikoiselta, antaa nimittäin rankkua melkoisen vaihtelevasti.

Ei se penaali pienestä ylityksestä tule. Mennään vaikka M. Suumaherin kyytiin ja katotaan että kyllä mutkat saa pistää suoriksi. Siitä sitten en tiedä että saako niitä oikeen kunnolla oikoa mutta yleensä kun olen hiekalle ajanut niin sieltä en ole heti pois päässyt.
Täytyy mennä koittaa heti kun TV vapautuu...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ei se penaali pienestä ylityksestä tule. Mennään vaikka M. Suumaherin kyytiin ja katotaan että kyllä mutkat saa pistää suoriksi. Siitä sitten en tiedä että saako niitä oikeen kunnolla oikoa mutta yleensä kun olen hiekalle ajanut niin sieltä en ole heti pois päässyt.
Täytyy mennä koittaa heti kun TV vapautuu...
Schumi ajaa ihan asiallisesti, ei tuossa mun nähdäkseni vielä pistetty "mutkia suoriksi."
Muistaakseni juteltiin harjoituksissa, että kunhan toisen puolen renkaat pysyvät radalla, niin homma ok. Mutta pelin rankkujärjestelmä antaa koko auton sujahtaa shikaanin läpi, aivan kuin kyseessä olisi vain loivasti kaartava yksi mutka.. Tätä testattiin kisatilanteessa Penalty - Strong -asetuksilla ja tämän voinee anzelmon lisäksi muutkin kisailijat vahvistaa.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ei se penaali pienestä ylityksestä tule. Mennään vaikka M. Suumaherin kyytiin ja katotaan että kyllä mutkat saa pistää suoriksi. Siitä sitten en tiedä että saako niitä oikeen kunnolla oikoa mutta yleensä kun olen hiekalle ajanut niin sieltä en ole heti pois päässyt.
Täytyy mennä koittaa heti kun TV vapautuu...

No eihän toi Shumi tossa oio ollenkaa..!!! Koko ajan on toinen rengaspari radalla.

GT5:ssa saa vedellä noi shikaanit ihan KOKONAAN suoraksi , silti ei viuhu penaali !!

Sitten kun spinnaat ja ajaudut nurmelle, sitten kyllä tulee oikasupenaalia...???#¤&"/
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Schumi ajaa ihan asiallisesti, ei tuossa mun nähdäkseni vielä pistetty "mutkia suoriksi."
Muistaakseni juteltiin harjoituksissa, että kunhan toisen puolen renkaat pysyvät radalla, niin homma ok. Mutta pelin rankkujärjestelmä antaa koko auton sujahtaa shikaanin läpi, aivan kuin kyseessä olisi vain loivasti kaartava yksi mutka.. Tätä testattiin kisatilanteessa Penalty - Strong -asetuksilla ja tämän voinee anzelmon lisäksi muutkin kisailijat vahvistaa.

Kyl, kivasti myöhässä...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Joo oon minäkin mukana ja #80 vielä näemmä vapaana, otan sen (jos pääsen vielä jostain vaihtamaan, RM:ää tehdessäni ei tehny muutaku #ykköseksi se pirssi, t. nimim meninkö puihin?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Joo oon minäkin mukana ja #80 vielä näemmä vapaana, otan sen (jos pääsen vielä jostain vaihtamaan, RM:ää tehdessäni ei tehny muutaku #ykköseksi se pirssi, t. nimim meninkö puihin?

Meet omaan garageen, valkkaat sen auton jonka numeroa haluat vaihtaa...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Meinaako se penaltyä jos esim. ajaa pitkäksi ja sit ei pääsekkää enää hiekalta radalle niin nopsaa? Oon ihmetellykki et miten oon joutunu johonki juoksuhiekkaan ku joskus menny mutka pitkäksi ja yrittäny takasi radalle.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Oiskos ok että sovitaan ettei tahalleen oiota. Jos joku näkee kisassa että toinen toistuvasti kisassa oikoo shikaaneja nii ilmottaa siitä sitten täälä ja tuomaristo tarkistaa uusinnasta että miten asia on. Jos joku tosiaankin on sitten tahalleen oikonut ni sille annetaan vaikka muutaman sekunnin aikasakko mikä lisätään kisan lopputuloksiin.
Ja jos joku tekee mutkassa ohituksen radan ulkopuolelta niin pitäis hidastaa sen verran että ohitettu pääsee ohitse.
Ja kun varikolta tullaan ni yritettäis olla leikkaamatta sitä valkosta viivaa niin ettei hyökättäis varikolta suoraan muitten eteen.

Oon muuten mukana numerolla 43 ku se näyttää vielä olevan vapaana.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Jos joku tosiaankin on sitten tahalleen oikonut ni sille annetaan vaikka muutaman sekunnin aikasakko mikä lisätään kisan lopputuloksiin.

Pikemminkin hylkäys/monen kymmenen sekunnin sakko koska tuo improvoi aikoja todella.

Edelleen kannatan tuota sääntölistaa minkä linkkasin
 
Ylös Bottom