Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
no mie oon alustaa pikkuse säätäny ja rengas paineita ja 1.41 aikoi oon saanu padilla mut ku viel säätäis pikkuse nii alettais päästä tohon 1.40 aikaa mut ite kyl oijoin shikaanit tuolla ajalla mut ilma oikomist nii johonki 1.43 pääsen
no mie oon alustaa pikkuse säätäny ja rengas paineita ja 1.41 aikoi oon saanu padilla mut ku viel säätäis pikkuse nii alettais päästä tohon 1.40 aikaa mut ite kyl oijoin shikaanit tuolla ajalla mut ilma oikomist nii johonki 1.43 pääsen
no nyt ois videonmj pätkä mis ajan alle 1.44 ilman oikomista tarkallee aika 1.43.661 mut neuvokaas miten saan ton vaikka youtubee näkymää ku tallennan tiedoston ps3 kovalevylle ja siit sit laitan tietsikalle nii se tiedosto on ihan ihme tiedosto?
Penaalit päälle... 10sec ajan joudut ajaamaan kisassa 20kmh jos oikaisee. Kyllä sen luulis karsivan oikojat.Mites monzassa meinataan oikomisia valvoa? Voi surutta nimittäin vetää shikaanit suoraksi.
Penalty ei puutu millään tavalla shikaaneihin. Tuntuu koko Penalty-järjestelmä hieman erikoiselta, antaa nimittäin rankkua melkoisen vaihtelevasti.Penaalit päälle... 10sec ajan joudut ajaamaan kisassa 20kmh jos oikaisee. Kyllä sen luulis karsivan oikojat.
Penalty ei puutu millään tavalla shikaaneihin. Tuntuu koko Penalty-järjestelmä hieman erikoiselta, antaa nimittäin rankkua melkoisen vaihtelevasti.
Schumi ajaa ihan asiallisesti, ei tuossa mun nähdäkseni vielä pistetty "mutkia suoriksi."Ei se penaali pienestä ylityksestä tule. Mennään vaikka M. Suumaherin kyytiin ja katotaan että kyllä mutkat saa pistää suoriksi. Siitä sitten en tiedä että saako niitä oikeen kunnolla oikoa mutta yleensä kun olen hiekalle ajanut niin sieltä en ole heti pois päässyt.
Täytyy mennä koittaa heti kun TV vapautuu...
Ei se penaali pienestä ylityksestä tule. Mennään vaikka M. Suumaherin kyytiin ja katotaan että kyllä mutkat saa pistää suoriksi. Siitä sitten en tiedä että saako niitä oikeen kunnolla oikoa mutta yleensä kun olen hiekalle ajanut niin sieltä en ole heti pois päässyt.
Täytyy mennä koittaa heti kun TV vapautuu...
Schumi ajaa ihan asiallisesti, ei tuossa mun nähdäkseni vielä pistetty "mutkia suoriksi."
Muistaakseni juteltiin harjoituksissa, että kunhan toisen puolen renkaat pysyvät radalla, niin homma ok. Mutta pelin rankkujärjestelmä antaa koko auton sujahtaa shikaanin läpi, aivan kuin kyseessä olisi vain loivasti kaartava yksi mutka.. Tätä testattiin kisatilanteessa Penalty - Strong -asetuksilla ja tämän voinee anzelmon lisäksi muutkin kisailijat vahvistaa.
Joo oon minäkin mukana ja #80 vielä näemmä vapaana, otan sen (jos pääsen vielä jostain vaihtamaan, RM:ää tehdessäni ei tehny muutaku #ykköseksi se pirssi, t. nimim meninkö puihin?
Jos joku tosiaankin on sitten tahalleen oikonut ni sille annetaan vaikka muutaman sekunnin aikasakko mikä lisätään kisan lopputuloksiin.