Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovalchuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Uutteruus kuitenkin palkittiin kun kisan puolivälissä sain kiinni seuraavana olleen Zampan? ja kisan lopussa vielä Hiphein, kun hiillostus taisi tepsiä... :)
Jep,aattelin päästää sut ohi herrasmiesmäisesti spinnaamalla.:DKisa meni jo eka kierroksella pilalle mun osalta,ku spinnasin.Mut pientä lohtua oli,ku varikkostopin jälkeen ajoin ainakin sen hetkisen nopeimman kierroksen kisassa,en tiä kestikö se loppuun asti?:confused:

Viimeksi muokannut moderaattori:

"mutta näytti selviävän siitä rytäkästä aika vähillä vahingoilla"

- eturenkaat ja moottori rikki, hidasta meni pääsuoran alkuun asti sitte ne tokeni... Kieltämättä ajoin melko suoraan päin, kun laskin sen varaan että olisin tuurilla ehtiny.

:) Jaa no ainakin hyvän nousun teit. Sitä vaan ihmettelin, että olinko läpinäkyvä?? Vai pamahtiko just sun kohdalla takasin normaaliks.

Joo ja ehdottomasti jatketaan vaan. Ja se Sashan ehdottama 350hp/1200kg kyllä kelpaa ainakin mulle. Löytyis enemmän etuvetosia autojakin joilla voisin osata ajaakin :D

Joo ei se kisa nyt mitenkään loistavasti menny, kun ennen tokaa mutkaa olin jo nurmikolla pyörimässä. Ilmeisesti liian pitkään tuli katottua taustapeiliä :D Sitten siihen päälle vielä muutamat turhat ajovirheet, niin yksin sai taas hyvin pitkälti ajella. Kärki karkas kokoajan kauemmaks vaikka kuinka yritin painaa menemään.

Kuinka monella kuskilla on ratti käytössä? Onko ratilla vaan niin paljon nopeempi ajaa ku padillä, että ei pysty vauhtiin vastaamaan vai enkö vaan yksinkertasesti osaa :D

jokaikinen tiistai, jolloin tulee jalkapalloa, ajetaan tähän aikaan. Kun jalkapalloa ei tule, niin ajetaan klo 22

Jees. Kyllähän sää taisit sen muutenki ilmoittaa sen melko hyvin, mutta meni multa vissii vähä ohi. No joo. Ilmoitelkaa sitte toki tännekki millo tuota futista on, jotta minäkin olen tietoinen aikataulusta.

Yllättävää on myös,että autovalinnat tässä sarjassa ovat noin yksipuolisia...Kahdeksasta maaliin tulleista autoista viidestä taisi löytyä mallimerkintä M3!Itse olin valinnut kulkupeliksi G37:n,mutta sekin oli jonkun mielestä täysin soveltumaton sarjaan...Täytyy siis kaiketi kulkea jatkossa valtavirran mukana!:D

Ja sitten nämä "en viitsi tulla ajamaan, kun on muuta tekemistä"-tapaukset ja kisan kesken jättävät tapaukset...Noh, en sano mitään niistä, mutta mutta...Kisapaikalle vaivautui/pääsi 10 kuljettajaa, joista maaliin ajoi 8. Itsellä on ainakin nyt tankki niin tyhjä, etten edes tiedä, jaksanko ensi viikolla enää järjestää kisoja, jos osanotto on tällaista.

Minäkään en huomannut ennen eilistä Rampan viestiä, että kissan ajankohta on paljon kaavailtua aiempi, jos sitäkään en olisi huomannut, olisin tullut puolituntia viimeviikkoista aiemmin, kuten ensin sovittiin...
Meinaa mulla on tyttäret ja eukko saatava koisaamaan, ennenkuin pääsen itse pelaamaan, sitä ennen ei ole hiljaisuutta, eikä toisinsanoen ollenkaan pelirauhaa, joten sen takia en pääsen paljoa ennen klo: 21:tä pelaamaan, notta näin :rolleyes:

PS: Nahkakuula ei kiinnosta pätkän vertaa ;)

Ensi tiistaina on sama homma Lyon - Real Madrid 21.35 alkaen. Joten mukulat ja vaimot pihalle 19.30 :)

Yllättävää on myös,että autovalinnat tässä sarjassa ovat noin yksipuolisia...Kahdeksasta maaliin tulleista autoista viidestä taisi löytyä mallimerkintä M3!Itse olin valinnut kulkupeliksi G37:n,mutta sekin oli jonkun mielestä täysin soveltumaton sarjaan...Täytyy siis kaiketi kulkea jatkossa valtavirran mukana!:D
Sehän nyt on selvää,ett M3:sia oli paljon mukana,onhan se myös livenä "hyvä" auto.:D Ihmettelin myös,miksi auto valintaasi pidettiin soveltumattomana,sehän oli sääntöjen mukainen auto.

Olit ilmeisesti laittanut kutsun just silloin, kun olin ennen kisaa käymässä veskissä. Huomasin kutsusi heti kisan jälkeen, pahoitteluni. Olisimme ilman muuta kaivanneet sinua mukaan.

Joo ei näitä kannata jäädä itkemään. Mulla olis kyl ollu C63 tai F40 valmiina kiusaamaan M3:ia. Varsinkin tuo flip-värinen F40 on aika ruma ilmestys :D

Olisko kellään halua ajaa vaikka samoilla säännöillä yksittäistä 'Sunday Cup' -kisaa? Itte meen arkena yleensä nukkumaan jo klo 22:00 (että jaksaa herätä ajoissa aamulla) niin tuollainen sunnuntai päivällä ajettava sessio olisi hyvä. Sanotaan n. klo 13:00-14:00. Ne ketkä tarvitsee naisilta ajolupaa tuohon aikaan ei tarvitse vaivautua ;)

Joo ei näitä kannata jäädä itkemään. Mulla olis kyl ollu C63 tai F40 valmiina kiusaamaan M3:ia. Varsinkin tuo flip-värinen F40 on aika ruma ilmestys :D

Olisko kellään halua ajaa vaikka samoilla säännöillä yksittäistä 'Sunday Cup' -kisaa? Itte meen arkena yleensä nukkumaan jo klo 22:00 (että jaksaa herätä ajoissa aamulla) niin tuollainen sunnuntai päivällä ajettava sessio olisi hyvä. Sanotaan n. klo 13:00-14:00. Ne ketkä tarvitsee naisilta ajolupaa tuohon aikaan ei tarvitse vaivautua ;)
Tuo aika sopis mulle ainakin hyvin,joten mukana ollaan.

Sehän nyt on selvää,ett M3:sia oli paljon mukana,onhan se myös livenä "hyvä" auto.:D Ihmettelin myös,miksi auto valintaasi pidettiin soveltumattomana,sehän oli sääntöjen mukainen auto.

Sen takia tosta asiasta mainitsin , koska jossain tossa sarjan perustamisvaiheessa aloitusviestissä oli semmoinen kohta että sarjassa käytettävä auto pitäisi olla "kaupasta ostettava" , ja toi Infinity on kumminkin virityspajan valmiiksi virittämä...

Ihan sama silti mulle... En tarkottanu inistä asiasta, kunhan vain mainitsin:eek:

Sen takia tosta asiasta mainitsin , koska jossain tossa sarjan perustamisvaiheessa aloitusviestissä oli semmoinen kohta että sarjassa käytettävä auto pitäisi olla "kaupasta ostettava" , ja toi Infinity on kumminkin virityspajan valmiiksi virittämä...

Ihan sama silti mulle... En tarkottanu inistä asiasta, kunhan vain mainitsin:eek:
Sehän näis kisoissa on huono homma ,ku säännöt muuttuvat jatkuvasti.:mad:Toisaalta se on hyvä,ett yritetään tehdä säännöt,jotka olisivat kaikkien mieleiset.Oispa pelissä mahdollisuus valita rajat teho/painosuhteelle,vois olla mielenkiintoisia/erilaisia autoja enemmän mukana.:rolleyes:

Tosiaan tässä nyt näyttäis olevan 3 tiistaita Mestareiden Liigan pudotuspelejä 22.2 8.3 ja 15.3 :D Siis jotka tulee töllöstä.

Päivällä olis kiva välillä tosiaan ajella kisat...harmi,etten kerkiä ens sunnuntaina tuohon aikaan.Aikaista vähän...klo 11.30 aika-ajot ja klo 12.00 alkaen kisa,niin oon täysillä mukana!:)

;)

Ei tästä sen enempää,mutta mielestäni aloitusviestin ohje on harvinaisen selkee ja yksiselitteinen,mistä ei pitäis löytyä mitään tulkinnan varaa...:rolleyes:

Käytössä olevat autot: Maksimiteho 502 BHP, minimipaino 1350 kg, kaksiveto(etu- tai takaveto)

Päivällä olis kiva välillä tosiaan ajella kisat...harmi,etten kerkiä ens sunnuntaina tuohon aikaan.Aikaista vähän...klo 11.30 aika-ajot ja klo 12.00 alkaen kisa,niin oon täysillä mukana!:)

Periaatteessa mulle käy. Mitenkäs miksu ja hiphei? Paha krapula vielä tohon aikaan?

Mulle ei käy kuin illat... Tai tosin, viikolla tuossa klo: 10 aikoihin sopii myös hyvin :)

Ylös Bottom