Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovalchuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Noh, pitää tetsata, mut mikkäs pidetää tehoina? :o

Etusivullahan lukee samat kun ennenkin.
Käytössä olevat autot: Maksimiteho 502 BHP, minimipaino 1350 kg, kaksiveto(etu- tai takaveto)

Itse en kyllä käsitä miksi tuo painoraja täytyy olla noin korkea. Suurin osa "Tuning" autoista kun painaa alle 1350 kg(S2000, NSX, RX-7, RX-8). Toki voin mä seuraavankin kisan ajella M3sella.

Voidaan ihan hyvin vaikka kolmanteen kisaan sitten sopia vaikkapa rajoiksi 350 BHP / 1200 kg, niin voidaan kaikki sitten ajella Hondilla, Mazdoilla ja muilla kaksiveto-tuning-riisikupeilla :)

PS. Jos helpon etuvetoisen haluaa, niin tulee ainakin Ford Focus ST mieleen, en tosin tiedä, millainen ajettava se on, jos siinä on 500 heppaa :D

Itse en kyllä käsitä miksi tuo painoraja täytyy olla noin korkea. Suurin osa "Tuning" autoista kun painaa alle 1350 kg(S2000, NSX, RX-7, RX-8). Toki voin mä seuraavankin kisan ajella M3sella.

Samaa itekkin miettinyt. Ja noi RX-7, S2000 jne. on aika käytettyjä mm. Fast and Furious leffoissa ja muutenkin tunnettujia tyyning autoja.

Joo, en taida jatkaa sarjassa, takavedolla en vain osaa ajaa enkä pysy tiellä ja etuvetoista autoa ei yli 400hp:n saa...

Joo, en taida jatkaa sarjassa, takavedolla en vain osaa ajaa enkä pysy tiellä ja etuvetoista autoa ei yli 400hp:n saa...

Haluaako varalla oleva drunkmotherfckr (PSN: unkwnplaya) lunastaa Timpalta vapautuvan paikan tulevissa kisoissa?

tänään jo virittelin ja testasin mazda rx8:a kunnes huomasin, että painoraja alittuu 40kg. nyt joutuu sitte varmaan vetämään nahkahousut jalkaan ja hyppäämään M3:n rattiin seuraavassa kisassa :D ihan hyvin se kyllä tuntu kulkevan radalla..

Haluaako varalla oleva drunkmotherfckr (PSN: unkwnplaya) lunastaa Timpalta vapautuvan paikan tulevissa kisoissa?

Perunkin poislähtöni, huomasin nääs, että Ferrarihan pysyy hyvin lapasessa, kun nostaa vain siipeä ja maavaraa :p

minkäslaisilla autoilla kuskit on lähdössä tiistain kisaan? niin ja millasia kierrosaikoja on tullut radalla? :)

Saat drunkmotherfckr minun paikkani, en pääse huomiseen kisaan, toivottavasti kuitenkin sitä seuraavaan.

minkäslaisilla autoilla kuskit on lähdössä tiistain kisaan? niin ja millasia kierrosaikoja on tullut radalla? :)

BMW M3 e92 Chrome Line on täällä käytössä. Pienet testit ajelin jo Suzukassa viime viikolla ja silloin paras aika oli jotain 2:09,9XX, mutta kuluneilla renkailla ajat enimmäkseen siinä 2:11 pinnassa. Täytyy tänään tai huomenna ennen kisaa vielä vetäistä pienet testit, josko noista kuluneilla renkailla ajettavista kierroksista saisi vielä jotain kymmenyksiä poies.

Jees. Meikäläinenkin on saanut valittua vihdoinkin autoni. Neljäs kerta toden sanoi. Ensin kokeilin kahta standard autoa, mutta kumpikaan niistä ei tuntunut oikein kivalta. Sitten kokeilin vuorostaan jotain premium Bemaria, jonka jälkeen otin vain vertaillakseni myös Ferrari Kalifornian kuvernöörin. Ferrarihan oli aika reilustikkin mukavampi ajettava. :)

Muistakaa nyt vähän hienompia värityksiä autoihin kuin viimeks. :p Ei oo kivaa kattella jotai tylsän mustia biileneitä. Kirkkaan virheät Ferrarit kunniaan! (joku toinen saa sitte huolehtia pinkin auton mukana olosta)

Saarioinen aka Rampa pölli mun auton, ollaaks me ny tallikameleita? :D

Saarioinen aka Rampa pölli mun auton, ollaaks me ny tallikameleita? :D

Varmaan, kunhan vaan pysyt pinkissä autossas. Oma oli vikas, kun käskit mun kokeilla tuota, ja sitäpaitti määhän ehdotin tota sulla ainaki periaatteesa. :p

Siis moneltako toi huominen kisa on? Olin elänyt toivossa, että se olis samaan aikaan viime viikon kisan kanssa, mutta toi etusivu antaa ymmärtää muuta. Meinaan, että jos toi kisa on kasilta, niin taitaa jäädä mun osalta väliin. Eikö tuota pitäny aikaistaa vain puolella tunnilla? :o

Varmaan, kunhan vaan pysyt pinkissä autossas. Oma oli vikas, kun käskit mun kokeilla tuota, ja sitäpaitti määhän ehdotin tota sulla ainaki periaatteesa. :p

Mähä se sanoin, et pitäskö ajella Kuvernöörillä :p Ja kyllä, väri pysyy...

Siis moneltako toi huominen kisa on? Olin elänyt toivossa, että se olis samaan aikaan viime viikon kisan kanssa, mutta toi etusivu antaa ymmärtää muuta. Meinaan, että jos toi kisa on kasilta, niin taitaa jäädä mun osalta väliin. Eikö tuota pitäny aikaistaa vain puolella tunnilla? :o

Oho, niimpäs näkyykin olevan jo puol kasilta aika-ajot, vaikka sillä puolella tunnilla vain piti aikaistaa, joten jos tohon aikaan on, niin minultakin jää väliin liian aikaisen kellonajan myötä, kiitos eukon ja hereillä olevien tyttärien, en pysty keskittymään pelaamiseen niiden hereillä olemisen aikana...

Kyllä tilanne on nyt niin, että huomenna aika-ajot alkavat kello 19:30 ja kisa klo 20:00 johtuen kello 21:45 alkavasta jalkapallon Mestareiden Liigan ottelusta AC Milan - Tottenham. Itse Tottenhamin fanina en aijo mistään hinnasta jättää ottelua väliin. Ikävää tietenkin, jos sarjaan osallistuvat eivät pysty nyt sitten tulemaan mukaan, mutta niillä mennään, jotka paikalle pääsevät. Champions Leagueta kuitenkin pelataan sen verran harvoina tiistai-iltoina, että nämä huippuottelut on kyllä penkkiurheilijan nähtävä.

Ylös Bottom