Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovalchuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Toivoisin, että osa porukasta olisi myös näyttävyys mielellä mukana :)

Eli kirjava setti autoja mukana, jos ehdin harjoitella vielä ennen iltaa, koitan josko sittenkin voisi ajaa F430:llä, joka siis menee juuri ja juuri rajoihin. Ja kyllä gridissä muutama eksoottinenkin auto pitäisi olla.

Mää vastaan sitten komeimmasta auton väristä! Kunhan vain kaikilla muilla ei olisi sitä samaa. Eräs herra on kyllä ilmeisesti maalamassa juuri samaisella värillä, mutta hän voikin olla henkinen tallikamelini.

Mutta soosoo, jos tulet ajamaan vihreällä Ferrarilla! :cool:
(Ferrari on punainen, aina.)

Eräs hjerra on laittamassa eräällä värillä, sille tuli mieleen toi väri vasta nytte, illalla sitten tulee eräs herra samalla värillä ;)
Jep, toivottavasti sillä on parempi auto tälläkertaa :p

Mää vastaan sitten komeimmasta auton väristä! Kunhan vain kaikilla muilla ei olisi sitä samaa. Eräs herra on kyllä ilmeisesti maalamassa juuri samaisella värillä, mutta hän voikin olla henkinen tallikamelini.

Mutta soosoo, jos tulet ajamaan vihreällä Ferrarilla! :cool:
(Ferrari on punainen, aina.)

Itellä Ferrarin väreinä on matta harmaa, musta ja rasberry pink. Pari punaistakin kyllä löytyy. :D

Niin ja kisa auto on ainakin tällä hetkellä punainen.

joudun vaihtamaan vielä loppumetreillä autoa:

Eli kausi mentäisiin BMW M3 GTR ´03 : lla. ;)

Monelta avaat aulan?

Juu, mä tuun tässä ihan muutaman minihetken kuluttua Jaappanin hirmullani :D

Juu hyvin kulki tuo Impreza vakiosäädöillä ja ylsi noin 1.56 kierrosaikoihin. Mut oli pakko lopettaa, ku toi mun DF Pro pitää nii kamalaa mekkalaa nii ei täs talos kukaa saanu unta nii oli sit pakko iskee plösö kiinni. Joten pahoittelut tästä.

Olisko mitenkään mahdollista aikastaa kisoja 30 minuutilla?

hyvä oli kilpailu vaikka yksin suurimman osan ajasta ajoinkin :D ei vaan kulkenu mitsu!! ja sitte kuski sortu yli yrittämiseen ja senhän tietää miten siinä käy. seuraavaan kisaan sitten joku kilpailukykysempi auto alle ;)

Olipahan kisa!Törttöily lähti käyntiin jo startissa,kun en hoksannut,että oli "jarrut päällä" lähtö...No siihen jäin ruutuun ihmettelemään,kun muut lähti ja minä jäin kärsimään varaslähtörangaistusta ruutuun:D.Siitä kisa jatkuikin lukuisten virheiden saattelemana ja "kruununa" kisalle vielä toisen puolen pyörät nurmikolle viimeisen mutkan jälkeen ja auto ympäri hiukan ennen maaliviivaa(oli siinä varmaan hiphei_finlandilla naurussa pitelemistä,kun meni siinä ohi...:).

Jostain syystä oli kuitenkin ihan kiva kisa ajella(varmasti monien ohituksien ansiosta tuli kunnon kisaamisen tunnetta)...

Hyvät kisat, erityisen kivaa oli löytää alkukahinan jälkeen Jallmari Bemarinsa kanssa. En lopussa kehdannu koittaa imusta, about samaa vauhtia ajettiin, himmaaminen toisaalta melkeen kostautu, kun Anzelmo näky jo peileissä... :)

Olipahan kisa!Törttöily lähti käyntiin jo startissa,kun en hoksannut,että oli "jarrut päällä" lähtö...No siihen jäin ruutuun ihmettelemään,kun muut lähti ja minä jäin kärsimään varaslähtörangaistusta ruutuun:D.Siitä kisa jatkuikin lukuisten virheiden saattelemana ja "kruununa" kisalle vielä toisen puolen pyörät nurmikolle viimeisen mutkan jälkeen ja auto ympäri hiukan ennen maaliviivaa(oli siinä varmaan hiphei_finlandilla naurussa pitelemistä,kun meni siinä ohi...:).

Jostain syystä oli kuitenkin ihan kiva kisa ajella(varmasti monien ohituksien ansiosta tuli kunnon kisaamisen tunnetta)...

Ihan vähän vaan hymyilytti.:D Spinnasit mun takanakin jossain vaiheessa kisaa.Mites sun renkaat kesti?Mä jouduin käymään varikolla 8 tai 9 kierroksella,sasha tais olla samaan aikaan.

Juu tuli kisa ajeltua ja ihan hyvinhän se meni, sijoitus tosin olisi voinut olla ehkä vähän parempi. Omia törttöilyjä tuli tehtyä varmaan noin ~20 sekunnin edestä, joten qpedroqille olisi ehkä voinut pärjätäkin...Alla vielä tulokset ihmeteltäviksi niille, joita kiinnostaa.

En tiedä, oliko noissa aika-ajojen ajanotoissa jotain bugia, kun olin muka paalulla, vaikka tuskin meikäläisen aika se nopein oli...

1. Metsapicasso 38:51,...
2. juhase + 20,1 sekuntia
3. SSaasshhaa + 21,9
4. Suomi-Rampa + 26,5
5. hiphei_finland + 34,9
6. qpedroq + 41,8
7. Zamppa + 1:00,7
8. Jallmari + 1:18,5
9. PGN-1 + 1:20,1
10. anz3lmo76 + 1:20,9
11. Timppa1978 + 2:27,6
12. tryfailrepeat + 2:34,0
13. Jani1986 + 2:51,5
14. RuttuLuukku + 2:59,7

PS. Olin vähän pettynyt, kun näin lopullisen autolistan. Odotin enemmän Evoja, Skylineja, Imprezoja, RX Mazdoja yms. radalle, mutta aika moni oli ilmeisesti mennyt "helpoimman kautta" ja ajeli liki vakio GT-Rllä, R8:lla ja niin edelleen. Se oli toki ihan sallittua, mutta jäätiin kyllä vähän siitä Hurjapäiden ideasta, eli itse virittämisestä ja säätämisestä. Vaikka kyllä kai jokainen oli edes jotain säätöjä tehnyt?

Ihan vähän vaan hymyilytti.:D Spinnasit mun takanakin jossain vaiheessa kisaa.Mites sun renkaat kesti?Mä jouduin käymään varikolla 8 tai 9 kierroksella,sasha tais olla samaan aikaan.
9 kierroksella taisin käydä myös varikolla...etupyörät oli melko lopussa jo siinä vaiheessa...

9 kierroksella taisin käydä myös varikolla...etupyörät oli melko lopussa jo siinä vaiheessa...

Jep,mulki loppu eturenkaat.Varikko käynnin jälkeen yritin ajaa renkaita säästäen,ett kestäis maaliin asti.Aika-ajossa mun ruudulla sasha oli nopein,mut tais sit vaihtaa autoa,ja mä "nousin" paalulle.Sashan aika oli jotain 1.50.×××,jäin 1.3s,tämä siis mun ruudulla.Autovalintani tein arpomalla ja GT-R voitti,4 eri merkkistä autoa(nissan,bmw,ferrari,mitsu) olin virittänyt ja yrittänyt säätää.

PS. Olin vähän pettynyt, kun näin lopullisen autolistan. Odotin enemmän Evoja, Skylineja, Imprezoja, RX Mazdoja yms. radalle, mutta aika moni oli ilmeisesti mennyt "helpoimman kautta" ja ajeli liki vakio GT-Rllä, R8:lla ja niin edelleen. Se oli toki ihan sallittua, mutta jäätiin kyllä vähän siitä Hurjapäiden ideasta, eli itse virittämisestä ja säätämisestä. Vaikka kyllä kai jokainen oli edes jotain säätöjä tehnyt?

Juuri tuon takia ehdotan että ajetaan seuraava kisa uusilla säännöillä. Esimerkiksi 350hp/1200kg.

Näin saadaan GT-Rrä pois radalta, kun on kuitenkin sen verran ylivoimainen auto. Juuri sen takia vahdoin aika-ajon lopussa oma GT-Rrä M3seen, harmi vaan en kerenny ajamaan yhtään aika-ajo kierrosta sillä.

Tuntuu jotenkin tyhmältä ajaa tälläistä sarjaa kokoajan samalla autolla, kun on satoja eri vaihtoehtoja tarjolla ja samalla oppii ajamaan erilaisilla autoilla.

Mitä mieltä muut ovat?

Juuri tuon takia ehdotan että ajetaan seuraava kisa uusilla säännöillä. Esimerkiksi 350hp/1200kg.

Näin saadaan GT-Rrä pois radalta, kun on kuitenkin sen verran ylivoimainen auto. Juuri sen takia vahdoin aika-ajon lopussa oma GT-Rrä M3seen, harmi vaan en kerenny ajamaan yhtään aika-ajo kierrosta sillä.

Tuntuu jotenkin tyhmältä ajaa tälläistä sarjaa kokoajan samalla autolla, kun on satoja eri vaihtoehtoja tarjolla ja samalla oppii ajamaan erilaisilla autoilla.

Mitä mieltä muut ovat?

Nämä säännöt mielestäni ihan hyvät pienellä sääntömuutoksella...ehdotan ettei tarvi ajaa samal autolla joka kisaa,jos sarjaa ajetaan.

Juu, mielestäni näitä tehorajoja ei tartte mennä muuttamaan, paitsi ehkä ylöspäin :D
Tai sitten Bannia noille GT-R autoille ;)

Mulle on se ja sama vaihdetaanko teho/paino rajaa.

Mutta toinen juttu jonka tajusin kisan jälkeen oli se, että kun olin Practicessa säätänyt autoa, niin olin unohtanut laittaa sen grip asetuksen realille :D Ihmettelinkin kun Practicessa ajoin 1.53 aikoja ja itse kisassa niukin-naukin alle 2.00.

Itse kannattaisin myös 350-400 ja 1150-1250 rajoja näin saataisiin ehkä enemmän sitä hurjapäitä. Silloin saisi näitä kevyempiä riisikippoja radalle millä nyt eilenkin olisin osallistunut mutta ei saanut noihin eilisiin rajoihin mitenkään.
EDIT Eilen oli tarkoitus osallistua kisaan gallardolla mutten sanut siitä tarpeeksi hevosia pois kisaan mennessä

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom