hiphei_finland
Well-Known Member
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)
Tän päivän kisaan en ehdi osallistua.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aiotko Kovalchuk pitää sarjaa kuitenkin vielä ylläEn valitettavasti ehdi huomenna tiistaina 22.3. järjestämään kisoja, ajamaan tulemisesta en ole vielä varma suuntaan taikka toiseen. Jos muilla on intoa ajaa, niin ajakaa toki
Aiotko Kovalchuk pitää sarjaa kuitenkin vielä yllä
Toinen tiistai peräkkäin ilman sarjan vetäjän panostusta tähän...vaikuttais lopun alulta tälle sarjalle...Tuli sitte nukahettua, pitikö kukaa sarjaa?
Toinen tiistai peräkkäin ilman sarjan vetäjän panostusta tähän...vaikuttais lopun alulta tälle sarjalle...
Kyl mä voin vetää tätä sarjaa jatkos,jos Kovalchuk ei jatka vetämistä?Tai Timppa,Pedro tai joku muukin voi vetää.No ehkä Kovaltsukki ei iha loppuu asti ajatellu sarjan ajopäivää, saati kellonaikaa
Mut kyl mä oisin valmis ajaa tällästä juttua, jos vaa ois hosti joka osaa päättää tarkan ajan joka viikolle... Joka siis ois aina sama aika
Mul käy tuokin aika,eli jatkan mukana.Toivomukseni on ett joka viikolle muutat noita rajoja,kuiteski ilmottaisit hyvissä ajoin mitkä rajat ajattelit laittaa,ett on aikaa hommata eri auto.Jatkos mul tarkotuksena ois ajaa joka kisassa eri autolla. ps.toivon ett ne säätöetusiivelliset pysyy kiellettyjenlistalla jatkossakin.Kyllä on tarkoitus jatkaa panostamista sarjaan, eilen vaan muut menot tulivat ajamisen esteeksi. Itse olisin sitä mieltä, että lukittaisiin tuo aika vakioksi 19:30 => joka viikko, koska aion alkaa seuraamaan sitä Maikkarin Event-sarjaa ja Mestareiden Liiga kuitenkin jatkuu vielä monilla otteluilla.
Näin ollen kysynkin nyt, ketkä olisivat jatkamassa ajamista noilla aikatauluilla? Sen lisäksi ottaisin vastaan ehdotuksia siitä, millaisilla autoilla ajellaan jatkossa. Siis säädetäänkö teho- ja painorajat, vai mennäänkö PP-rajoilla ja millaiset rajat sitten laitetaan? Sen olen kuitenkin päättänyt, että minun isännöimissäni kisoissa ajetaan yhdellä radalla noin 45 minuutin kilpailu ja siitä ei tingitä.
Oma ehdotukseni on,että sarjan vetäjä tekis valmiiksi esim. neljän viikon ohjelman,jolloin ois selvät kuviot joka tiistaille ja tarvittaessa varahostina oleminenkin selkeytyisi...
Mites ne suunnitelmat sujuu?Hyvä idea. En usko, että ihan neljää viikkoa pystyn etukäteen suunnittelemaan, mutta yritän tässä lähipäivinä(=viim. perjantaina) saada lisättyä kaksi seuraavaa kisaa, jolloin viikonloppuna voi sitten jo viritellä ja testailla. Pysytään kanavalla!
On intoa ajella katuränneissäkin,jotka tuovat aina mukavaa vaihtelua sarjoihin...ei muuta kun lyöt "lukkoon" Monacon kisan 1,5 viikon päähän...Eli siis onko porukalla intoa ajella kapeissa katuränneissäkin? Jos mielenkiintoa on, niin kilpailu 6 ajetaan sitten 1,5 viikon päästä Monacossa.
Vähän kyllä nyt pakko kritisoida tuota pp-pisterajaa. Selvästi Kovalchukilla on auto valmiina noilla pisteillä...