Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Ei oikein istunu Ford GT jälkimmäiselle radalla - tai sitten se oli kuskista kiinni. Monestikohan sitä kävikään pihalla? Täytyy kyllä sanoa, että se 360 astetta oleva kurvi ei ole ihan lempparipaikkoja...
anz3lmo76 meinas ekassa kisassa ottaa lopussa ihan väkisin kiinni, mutta onneks (?) sillä hajos jarrut toiseks viimeiseen kurviin kun tuli perään ihan täyttä. Onneks pysyin radalla ja anz3lmo76 sai ilmeisesti rankkua.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Kyllä tuossa ajomallinnuksessa jotain erilaista offlineen verrattuna on. Ajelin eilen ennen huoneeseen liittymistä muutaman testikierroksen offlinessa ja auto pysyi hyvin radalla ja ajat olivat hyviä. Kun liityin huoneeseen, tuli kierrosaikoihin sellainen noin 3 sekuntia lisää heti kättelyssä, enkä voinut enää käytännössä ollenkaan ajaa kanttareiden päältä, koska auto luisui heti hiekalle. Kisassa kanttareiden yli ajosta tuli myös yllätys yllätys "oikomisrangaistuksia", jos onnistuin pysymään pois hiekalta.

Eihän siitä ajamisesta tuolla tavalla mitään tullut, joten päädyin häippäämään ekan kisan jälkeen, kun otti niin aivoon. En halunnut sen enempää pilata muiden kisailoa. Todella kummallinen tuo ajomallin muuttuminen, kun ohjauskin tuntui jotenkin tahmealta. Itse hostaamissani kisoissa en ollut tuollaista huomannut, enkä myöskään muuten, kun olen toisten randomien huoneissa netissä ajellut. Kummallista kerrassaan!
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Kyllä tuossa ajomallinnuksessa jotain erilaista offlineen verrattuna on. Ajelin eilen ennen huoneeseen liittymistä muutaman testikierroksen offlinessa ja auto pysyi hyvin radalla ja ajat olivat hyviä. Kun liityin huoneeseen, tuli kierrosaikoihin sellainen noin 3 sekuntia lisää heti kättelyssä, enkä voinut enää käytännössä ollenkaan ajaa kanttareiden päältä, koska auto luisui heti hiekalle. Kisassa kanttareiden yli ajosta tuli myös yllätys yllätys "oikomisrangaistuksia", jos onnistuin pysymään pois hiekalta.

Eihän siitä ajamisesta tuolla tavalla mitään tullut, joten päädyin häippäämään ekan kisan jälkeen, kun otti niin aivoon. En halunnut sen enempää pilata muiden kisailoa. Todella kummallinen tuo ajomallin muuttuminen, kun ohjauskin tuntui jotenkin tahmealta. Itse hostaamissani kisoissa en ollut tuollaista huomannut, enkä myöskään muuten, kun olen toisten randomien huoneissa netissä ajellut. Kummallista kerrassaan!

Juuri tätä samaa olen ihmetellyt. Eilen oli kummallakin radalla todella liukasta jos vertas harjoitteluun. Ei ole kyllä kovin reilua, jos jollain on pitoa paremmin kuin toisilla. Uskon sen, että jos vetää pihalle (ja seinään) niin sillä pieni vaikutus ajoon on, mutta tuskin sentään noin paljon. Hyvä että en ole yksin tämän kanssa.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Juuri tätä samaa olen ihmetellyt. Eilen oli kummallakin radalla todella liukasta jos vertas harjoitteluun. Ei ole kyllä kovin reilua, jos jollain on pitoa paremmin kuin toisilla. Uskon sen, että jos vetää pihalle (ja seinään) niin sillä pieni vaikutus ajoon on, mutta tuskin sentään noin paljon. Hyvä että en ole yksin tämän kanssa.
Harjoittelitko offlinessa? Mä harjottelin/säädin auton onlinessa ja ajokäyttäytyminen oli kisas sama ku harjotuksissa.Aika-ajoaika oli jopa parempi,ku treeneissä.Monesti oon harjoittellut pelkästään offlinessa,mut sit kisas auto on aivan erillainen ajaa.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Harjoittelitko offlinessa? Mä harjottelin/säädin auton onlinessa ja ajokäyttäytyminen oli kisas sama ku harjotuksissa.Aika-ajoaika oli jopa parempi,ku treeneissä.Monesti oon harjoittellut pelkästään offlinessa,mut sit kisas auto on aivan erillainen ajaa.

Itsellä ei ole aikaisemmin ollut mitään eroa. Viime viikolla, kun ajettiin Nordschleifea, oli ajokäyttäytyminen aivan samanlaista kuin offlinessakin, mutta joillain muilla taas oli eroa. Kummallista todellakin!
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Itsellä ei ole aikaisemmin ollut mitään eroa. Viime viikolla, kun ajettiin Nordschleifea, oli ajokäyttäytyminen aivan samanlaista kuin offlinessakin, mutta joillain muilla taas oli eroa. Kummallista todellakin!
Onko mahdolista,ett sul ois jääny offlinessa se "radanreunat/kanttariasetus" low:lle?Kisas se oli real:lla.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Onko mahdolista,ett sul ois jääny offlinessa se "radanreunat/kanttariasetus" low:lle?Kisas se oli real:lla.

Tällä on todellakin merkitystä jos ajaa harjoitusta. Oudosti se vaan on aina oletuksena low eli se pitää vaihtaa. Kanttareita ei voi todellakaan samalla tavalla ylittää jos on Real. Mutta vaikka toi olisikin oikein niin silti kisassa on liukkaampaa. Pitää vissiin alkaa harjoittelemaan pelkästään onlinessä.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Ehkä menestymisellä on vaikutusta alitajuntaan.Sillon ku menee hyvin,ei ole mitään moitittavaa ja sit ku ei mene hyvin,ni jostainhan muualta kuin itestään "syyllinen" on löydettävä.:DMut tämä teoria ei päde kyl eiliseen toiseen kisaan,vaik en pärjännyt,ni vika ei ollu ku mussa itessäni.:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Tuloslistan oisin laittanut,mut eihän mul ollu niitä.Ekassa kisassa tryfailrepeat m5:sen kanssa ahdisteli mun lexusta,mut lexus oli tällä kertaa parempi.M5 meni mutkat paremmin,mut ku oli vähänkin suorantynkää,ni lexus meni menojaan.Koitin ennen kisaa myös m5:sta,mutkat meni ku juna,mut suorilla vauhtia verotti säädettävä takasiipi.Lexus oli mutkissa vaikea ja tarkasti ajettava,mut suorilla meni tosi kovaa.Lexuksen suoranopeutta olis vähentänyt säädettävä takasiipi,mut sitä ei ollu saatavilla.Toinen kisa meni pilalle omien virheiden ja osaamattomuuden takia.:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

En usko, koska pidän aina kaikkia asetuksia "realilla" juuri sen takia, että ajokokemus olisi mahdollisimman realistinen.

Vaikuttaisiko tässä se, että practisessa autojen renkaat eivät kulu ollenkaan? Netissähän ne puolestaan kuluvat, joten pidon pitäisi vähentyä siellä.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Vaikuttaisiko tässä se, että practisessa autojen renkaat eivät kulu ollenkaan? Netissähän ne puolestaan kuluvat, joten pidon pitäisi vähentyä siellä.

Varmasti vaikuttaa, mutta huomasin tuon "ongelman" jo ihan ensimmäisillä aika-ajokierroksilla, kun renkaat olivat ihan priimakunnossa vielä. Sen lisäksi taisin aika-ajoissa ajaa nopeimman kierrokseni jo hieman kuluneilla renkailla. Olin ajanut noin 4-5 kierrosta niillä, kun tein nopeimman aikani.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

En valitettavasti ehdi huomenna tiistaina 22.3. järjestämään kisoja, ajamaan tulemisesta en ole vielä varma suuntaan taikka toiseen. Jos muilla on intoa ajaa, niin ajakaa toki :)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Dodi, eiköhä järkätä kisat tossa ysin aikaa siis vähä jälkee ni mäki pääsen :D
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Järkkää sä, ei jaksa säätää :D
No sit mennään eka kisan säännöillä,502hp/1350kg,eikä mitään race/4wd/säätöetusiivellisiäautoja.Rata/radat äänestetään.;)Avaan huoneen viimeistään ysiltä,aika-ajot 21.15,startti 21.30.:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Ajetaa ny välillä muillaki ku mopoilla, kute ekassa viestissä seisoo:
Käytössä olevat autot: Performance Points(PP) 575, kaksiveto(etu- tai takaveto), auton oltava itse viritetty, VIRIPAJOJEN(NISMO, AMUSE YMS.) AUTOT KIELLETTYJÄ!
:p
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

No sou vat... tarkotin ppeitä, en sitä että se kisa oli jo :p
 
Ylös Bottom