Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

En valitettavasti ehdi huomenna tiistaina 22.3. järjestämään kisoja, ajamaan tulemisesta en ole vielä varma suuntaan taikka toiseen. Jos muilla on intoa ajaa, niin ajakaa toki :)
Aiotko Kovalchuk pitää sarjaa kuitenkin vielä yllä :confused:
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Toinen tiistai peräkkäin ilman sarjan vetäjän panostusta tähän...vaikuttais lopun alulta tälle sarjalle...:(

No ehkä Kovaltsukki ei iha loppuu asti ajatellu sarjan ajopäivää, saati kellonaikaa :eek:
Mut kyl mä oisin valmis ajaa tällästä juttua, jos vaa ois hosti joka osaa päättää tarkan ajan joka viikolle... Joka siis ois aina sama aika ;)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

No ehkä Kovaltsukki ei iha loppuu asti ajatellu sarjan ajopäivää, saati kellonaikaa :eek:
Mut kyl mä oisin valmis ajaa tällästä juttua, jos vaa ois hosti joka osaa päättää tarkan ajan joka viikolle... Joka siis ois aina sama aika ;)
Kyl mä voin vetää tätä sarjaa jatkos,jos Kovalchuk ei jatka vetämistä?Tai Timppa,Pedro tai joku muukin voi vetää.:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Kyllä on tarkoitus jatkaa panostamista sarjaan, eilen vaan muut menot tulivat ajamisen esteeksi. Itse olisin sitä mieltä, että lukittaisiin tuo aika vakioksi 19:30 => joka viikko, koska aion alkaa seuraamaan sitä Maikkarin Event-sarjaa ja Mestareiden Liiga kuitenkin jatkuu vielä monilla otteluilla.

Näin ollen kysynkin nyt, ketkä olisivat jatkamassa ajamista noilla aikatauluilla? Sen lisäksi ottaisin vastaan ehdotuksia siitä, millaisilla autoilla ajellaan jatkossa. Siis säädetäänkö teho- ja painorajat, vai mennäänkö PP-rajoilla ja millaiset rajat sitten laitetaan? Sen olen kuitenkin päättänyt, että minun isännöimissäni kisoissa ajetaan yhdellä radalla noin 45 minuutin kilpailu ja siitä ei tingitä.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Kyllä on tarkoitus jatkaa panostamista sarjaan, eilen vaan muut menot tulivat ajamisen esteeksi. Itse olisin sitä mieltä, että lukittaisiin tuo aika vakioksi 19:30 => joka viikko, koska aion alkaa seuraamaan sitä Maikkarin Event-sarjaa ja Mestareiden Liiga kuitenkin jatkuu vielä monilla otteluilla.

Näin ollen kysynkin nyt, ketkä olisivat jatkamassa ajamista noilla aikatauluilla? Sen lisäksi ottaisin vastaan ehdotuksia siitä, millaisilla autoilla ajellaan jatkossa. Siis säädetäänkö teho- ja painorajat, vai mennäänkö PP-rajoilla ja millaiset rajat sitten laitetaan? Sen olen kuitenkin päättänyt, että minun isännöimissäni kisoissa ajetaan yhdellä radalla noin 45 minuutin kilpailu ja siitä ei tingitä.
Mul käy tuokin aika,eli jatkan mukana.Toivomukseni on ett joka viikolle muutat noita rajoja,kuiteski ilmottaisit hyvissä ajoin mitkä rajat ajattelit laittaa,ett on aikaa hommata eri auto.Jatkos mul tarkotuksena ois ajaa joka kisassa eri autolla. ps.toivon ett ne säätöetusiivelliset pysyy kiellettyjenlistalla jatkossakin.:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Mulle sopii myös tuo aika,joten jatkan sarjassa.
Oma ehdotukseni on,että sarjan vetäjä tekis valmiiksi esim. neljän viikon ohjelman,jolloin ois selvät kuviot joka tiistaille ja tarvittaessa varahostina oleminenkin selkeytyisi...:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Itse vetäydyn sarjasta tuolla aikataululla koska olen vielä koulussa.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Oma ehdotukseni on,että sarjan vetäjä tekis valmiiksi esim. neljän viikon ohjelman,jolloin ois selvät kuviot joka tiistaille ja tarvittaessa varahostina oleminenkin selkeytyisi...:)

Hyvä idea. En usko, että ihan neljää viikkoa pystyn etukäteen suunnittelemaan, mutta yritän tässä lähipäivinä(=viim. perjantaina) saada lisättyä kaksi seuraavaa kisaa, jolloin viikonloppuna voi sitten jo viritellä ja testailla. Pysytään kanavalla!
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Vetäydyn sarjasta, koska ei vaan nyt oo aikaa kurvailla radalla.
Sitten taas pitää tulla kisaamaan, kun on ratti ja polkimetkin :)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Hyvä idea. En usko, että ihan neljää viikkoa pystyn etukäteen suunnittelemaan, mutta yritän tässä lähipäivinä(=viim. perjantaina) saada lisättyä kaksi seuraavaa kisaa, jolloin viikonloppuna voi sitten jo viritellä ja testailla. Pysytään kanavalla!
Mites ne suunnitelmat sujuu?:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Kilpailu 5 päivitetty avausviestiin ensi viikon tiistaiksi. Muistan kyllä luvanneeni, että ilmoittaisin heti kerralla kaksi uutta kisaa, mutta laitankin nyt avoimen kyselyn tähän, että mitä mieltä sarjassa jatkavat ovat katuradoista? Meinasin jo ensi tiistaiksi laittaa radaksi Monacon, mutta päätin kuitenkin laittaa Fujin nyt ensin. Eli siis onko porukalla intoa ajella kapeissa katuränneissäkin? Jos mielenkiintoa on, niin kilpailu 6 ajetaan sitten 1,5 viikon päästä Monacossa.

Huomatkaa jälleen kilpailun aikataulu! Osallistujien olisi syytä olla paikalla viimeistään klo 19:40, jotta aika-ajot saadaan vietyä läpi kunnolla. Ja huomatkaa myös "hassu" PP-raja 583!
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Eli siis onko porukalla intoa ajella kapeissa katuränneissäkin? Jos mielenkiintoa on, niin kilpailu 6 ajetaan sitten 1,5 viikon päästä Monacossa.
On intoa ajella katuränneissäkin,jotka tuovat aina mukavaa vaihtelua sarjoihin...ei muuta kun lyöt "lukkoon" Monacon kisan 1,5 viikon päähän...:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Monaco ilman muuta kisakalenteriin,ni mun ei tarvi maalauttaa autoa vihreäx,ku ei oo nurtsia minne vois mennä "huomaamattomasti"päivänkakkaroita keräileen.:D
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Lomaviikko takana eli tiistaina taas remmissä! Hyvin käy tuo aikaisempi kisa-aika. Klo 21 jälkeen olevat kisat on mulle vähän turhan myöhään aikaisen heräämisen takia.

Vähän kyllä nyt pakko kritisoida tuota pp-pisterajaa. Selvästi Kovalchukilla on auto valmiina noilla pisteillä, mutta eikös tuon rajan voisi silti pitää tuossa alkuperäisessä? Muutama piste sinne tänne ei paljon autoa muuta ja kun tuota on nyt aika helppo kuitenkin ruuvata sopivaksi painoilla/tehorajoituksilla.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Vähän kyllä nyt pakko kritisoida tuota pp-pisterajaa. Selvästi Kovalchukilla on auto valmiina noilla pisteillä...

Juu on, Ferrarin pisteet nousi, kun piti vaihtaa Mobilin Ykköset koneeseen :D Vaan eipä näitä viimeisimpiä kisoja ole enää autolla ratkaistu, vaan taidolla, joten ei kai tuo nyt niin vakavaa ole? Voittehan ottaa itsellenne jonkun 585-590 PP auton ja rajoittaa pikkusen tehoja, tai vaihtoehtoisesti ostaa ja virittää uuden auton ;)

Ja minusta on ihan reilua, että sarjan isäntänä minulla on tällaisia "pieniä etuja" takataskussa, kun tuntuu, ettei muuten meinaa Nordschleifea lukuun ottamatta pärjätä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom