Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Hyvä homma,tämä selvensi autovalintaa huomattavasti.:)Jotenki nyrre on mulle vaikee rata,nurmikolla tulee ajettua enemmän ku asfaltilla ja seinät ovat tulleet tutuiksi. Fiat 500 pysyis jotenkuten radalla.:D

Se on vähän sama juttu. Ihme on, ellei joka kierroksella käy vähintään kerran pihalla. Eipä ole noita AMG Academyja pystyny kuin hopealle ajamaan... Vetelen varmaan M3:lla ja en tiedä uskaltaisko laittaa yli 200hp... :cool:
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Se on vähän sama juttu. Ihme on, ellei joka kierroksella käy vähintään kerran pihalla. Eipä ole noita AMG Academyja pystyny kuin hopealle ajamaan... Vetelen varmaan M3:lla ja en tiedä uskaltaisko laittaa yli 200hp... :cool:

Heh :D No itselle taas Nürre on se suosikki, koska se muistuttaa eniten "tavallista maantietä" ollen kapea, pomppuinen ja sokkeloinen. Se on juuri AJAJAN rata, jota on mukava ajaa, kun maisemat eivät käy tylsiksi. Kyllä sitä muutaman kymmentä kierrosta joutui ajamaan, että alkoi muistamaan mutkat ja jarrutuspaikat, mutta on se kivaa, kun nyt suunnilleen osaa radan, vaikka sitä on käytännössä julkkarista asti ajellut. Tai no siitä asti, kun sai 12 levelin ja AMG Academyn kautta radan auki.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Mä voisin ja tulla tänään kurvailemaan jos kerta tilaa on tupannut olemaan?
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Kyl tulee tylsä kisa mun kohdalla,siinä pitkällä suoralla pysyy radalla.Muuten on kyl melkoista nurmikko-ajelua,no ainaki "ohjelmaa" riittää spinnauksien muodossa.Mut maalin asti kyl ajan,jos aikaraja vain sallii.Paras aika on 7.10.xxx.:mad:
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Kyl tulee tylsä kisa mun kohdalla,siinä pitkällä suoralla pysyy radalla.Muuten on kyl melkoista nurmikko-ajelua,no ainaki "ohjelmaa" riittää spinnauksien muodossa.Mut maalin asti kyl ajan,jos aikaraja vain sallii.Paras aika on 7.10.xxx.:mad:

Kunhan pääsen kotiin niin testaan mitä omalla häkkyrällä pääsee. Jos nyt yrittäis jäädä voittajalle vähemmän kuin 2 kerrosta.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

sori mut en ehdi tänään tulla ajamaan kisaa.. jos sitä seuraavaan sitten jo taas tulis hännille heilumaan :D
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Olipahan kisa! Vähän yksinajeluksihan se meni 5 kierroksen ajaksi, kun pääsin ekalla kierroksella jo vähän karkuun, mutta ero kuitenkin jämähti siihen noin 15 sekuntiin, joten koko ajan piti huolellisesti ajaa. 15 sekuntia Nürrellä kun ei ole kuin puoli spinnausta. Ihan kivaa oli välillä pärjätä itsekin ja jännästi muuttui tuloslista ihan erilaiseksi verrattuna edellisiin kisoihin, jotka ajettiin "tavallisilla" radoilla. Ilmeisesti ne kymmenet ja kymmenet treeni- ja kisakierrokset Nürrellä eivät menneet hukkaan, kun noin hyvin meni. Vaikka kyllä siellä muutamassa kohdassa oli meikäläiselläkin ohjelmaa, mutta pysyin radalla.

Alla vielä tulokset historian kirjoja varten.

1. Zamppa 43:08,3
2. Lap_pe + 34,8 sekuntia
3. PGN-1 + 38,0
4. oopp99 + 38,9
5. qpedroq + 44,4
6. unkwnplaya + 1:54,8
7. hiphei_finland + 2:46,3
8. Metsapicasso + yli 3:00
9. anz3lmo76 + yli 3:00
10. Jallmari + yli 3:00
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Lähes koko kisan ajan kakkosena,kunnes ennen viimeistä pitkää suoraa menin hiekalle kuluneilla renkaillani ja siinä tuli kolme kuskia ohi:(,mutta ihan hyvin meni muuten kisa .On toi Nyrre hieno rata,mutta en haluais ajaa siinä kolmea kierrosta enempää kilpaa,koska sen jälkeen alkaa ajaminen meneen rasittavuuden puolelle(liian paljon keskittymistä vaativa rata ainakin mun taidoille,että ois viihdyttävää kisata ton pidempään).:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Väliaikoja kun kattelin niin puhtaalla radalla pysyin vauhdissa, mutta meni se reilu 40s siinä parin ekan kierroksen aikana törmäilyihin. Todella vaikeeta ohittaa spinnanneet. Ihan kivasti silti löytyi taisteltavaa. Perhana, kun lopussa pääsin Perdosta juur hiukan hitaammin ohi, niin en päässy imuun suoralle, olis päässy tappeleen siitä kakkospaikasta.

Jep, kunno päälle ottaa, olkapäät ihan rikki....
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Jostain syystä peli ei halunnut päästää mua maaliin asti vaan viskas pihalle 2-3min ennen maalia. Netti siis ei katkennut koska pysyin kuitenkin kirjautuneena psn:nään. 6 sija olisi kai tullut mut ei niin ei.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Tylsin kisa minkä oon ajanut GT5:sen olemassa olon aikana.Pääsin tavoitteeseeni--> aikarajoituksen aikana maaliin asti.:D
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Oli kyl toisaalta mukavaa vaihtelua tämmönen "endurance". Koko ajan joutu olemaan skarppina, mutta parit kunnon spinnit tuli silti. Tolla radalla vielä spinni tuntuu maksavan aika paljon aikaa jos se huonoon paikkaan osuu ja on esim. kapeessa kohdassa poikittain. Mutta summa summarum, mukavat ajot oli...
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Ääni tuolle radalle myös täältä. Oikein hyvää vaihtelua tasaisten ja lyhyiden moottoriratojen sijasta. Tuolla todellakin piti olla skarppina kokoajan, tuntui että heti jos silmiä räpäytti niin piti ruohoa lyhentää...

Kisan viimeiset pari kilometriä oli hurjaa taistelua vähintään kolmen auton (pedro, pgn, minä) kesken. Pedro veti edestä mutkan leveäksi ja itse suoritin saman tempun viimeisissä mutkissa... :)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Ääni tuolle radalle myös täältä. Oikein hyvää vaihtelua tasaisten ja lyhyiden moottoriratojen sijasta. Tuolla todellakin piti olla skarppina kokoajan, tuntui että heti jos silmiä räpäytti niin piti ruohoa lyhentää...

Kisan viimeiset pari kilometriä oli hurjaa taistelua vähintään kolmen auton (pedro, pgn, minä) kesken. Pedro veti edestä mutkan leveäksi ja itse suoritin saman tempun viimeisissä mutkissa... :)

Niin no painelinhan mäkin susta ohi vasta siinä vikalla suoralla, ja sitä ennen sain vetää ihan rajoilla koko vikan kiekan että pystyin roikkumaan sun kannoilla, PGN vielä taustapeilissä roikkuen. Siistii...
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Niin no painelinhan mäkin susta ohi vasta siinä vikalla suoralla, ja sitä ennen sain vetää ihan rajoilla koko vikan kiekan että pystyin roikkumaan sun kannoilla, PGN vielä taustapeilissä roikkuen. Siistii...

Noniin! Muistelinkin että kyllä siellä joku muukin oli paineita työntämässä, en vaan enää muistanut kuka (vaikeahan tuo oliskin ollut päätellä tuloslistasta...)! :)

EDIT. Niin ja hirveen vähän tuli itsekään varmisteltua viimeisellä kierroksella kun piti (yrittää) ajaa pedroa kiinni... :)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Ratavalinta oli hyvää vaihtelua, harmikseni jouduin kesken kisan muutamaksi minuutiksi lähtemään ratin ääreltä. Toivottavasti otetaan lähitulevaisuudessa uusiksi.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

EDIT. Niin ja hirveen vähän tuli itsekään varmisteltua viimeisellä kierroksella kun piti (yrittää) ajaa pedroa kiinni... :)
Huomasin...kun viimeinen kierros alkoi,kakkostilani tuntui varmalta,kunhan vain ajan ilman virhettä maaliin,koska eroa kolmanteen oli jo turvallisen tuntuisesti,mutta mitä vielä...takana tuleva kolmikko ajoi vimmatusti ja alkoi saavuttaan niin uhkaavasti,että ajauduin väistämättä noihin loppuvirheisiin...:(

Mutta ei se mitään Barcelona johtaa ekan puoliajan jälkeen 1-0 Messin maalilla ja veikkaan,että Pedro tekee maalin tokalla puoliajalla ja pelin loppunumeroiksi 2-0...:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

PP-raja oli mielestäni hyvä ja mitäs jos pidetään samana myös ainakin seuraavassa kisassa?Ja jos joskus vielä nyrreä ajetaan,ni vähemmän kiekkoja(1-3),mut useampi kisa käännetyllä lähtöjärjestyksellä?
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Minkästakia mua ja Hernerokkaa ei oo listalla mukana?
En ole itseäni sarjasta pois ilmoittanut, eikä varmaa Hernerokkakaan, ollaa vaa molemmat ilmoitettu, ettei päästä 19:30 ajamaan...
Mutta ihan veen sama...
 
Ylös Bottom