hiphei_finland
Well-Known Member
Lopetettu vähäisen osallistuja määrän takia.
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voidaan myös ajaa omillakin,mut jos niitä ei oo kaikilla jotka haluaisivat osallistua.Ja vaik meillä ois omat autot,ni yleensä hännillä ollaan oltu keskiviikon/perjantain kisoissa.Mä oon aina mukana ku peräpukama siäl missä säki oot
Eiköhä ajella omilla autoilla, ei Recommend listan autoilla pysty ajamaan, kuten eilen huomasit![]()
Voidaan myös ajaa omillakin,mut jos niitä ei oo kaikilla jotka haluaisivat osallistua.Ja vaik meillä ois omat autot,ni yleensä hännillä ollaan oltu keskiviikon/perjantain kisoissa.![]()
Eiköhä ajella omilla autoilla, ei Recommend listan autoilla pysty ajamaan, kuten eilen huomasit![]()
Mitäs eroa noissa online-autoissa on omiin autoihin, vai oletteko vain säätäneet alustaa omista autoista?
Itse en kyllä taida voida osallistua tuohon kilpailuun, koska samaan aikaan on myös toi F1-sarjan osakilpailu. Tykkään vain huudella mielipiteitäni täältä taka-alalta.![]()
Niin päättäkääs päivä(nne) jos Rampa tulee mukaan![]()
Kyl se mulle sopii.Mustakseni Rampaliini sano aiemmi, että Torstai-ilta sopii herralle
Joten eiköhä ens Torstaina aleta ajelee omilla autoilla
Vai mitä Hippulahei Suåmi...?
Kisapäivä muuttui torstaille 17.3.atk-järjestelmässä ilmenneiden vikojen vuoksi.![]()