Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 NASCAR RACE -THE END-

Vastaus: GT5 NASCAR RACE

Mä oon aina mukana ku peräpukama siäl missä säki oot :D
Eiköhä ajella omilla autoilla, ei Recommend listan autoilla pysty ajamaan, kuten eilen huomasit ;)

Mä oon aina mukana ku peräpukama siäl missä säki oot :D
Eiköhä ajella omilla autoilla, ei Recommend listan autoilla pysty ajamaan, kuten eilen huomasit ;)
Voidaan myös ajaa omillakin,mut jos niitä ei oo kaikilla jotka haluaisivat osallistua.Ja vaik meillä ois omat autot,ni yleensä hännillä ollaan oltu keskiviikon/perjantain kisoissa.:D

Voidaan myös ajaa omillakin,mut jos niitä ei oo kaikilla jotka haluaisivat osallistua.Ja vaik meillä ois omat autot,ni yleensä hännillä ollaan oltu keskiviikon/perjantain kisoissa.:D

No mul ois yks ylimääräinen auto antaa kyllä poikkee, notta eiköhän muillakin ole kaks autoa, ni saa luuserit omat autot ;)
Joo, noi pikku perjantain ja perjantain kisat, ja ehkä lauantainki on just sen takia kaikkein parhaimpia :D

Mutta jos ajaisitte Recomended listan autoilla, eivät ne taitavimmat säätäjät, jotka yleensä ovat muutenkin niin pirun nopeita, saisi niin suurta etua. Sillä eihän niitä Recomended autoja voi säätää muistaakseni. Jos kaikki ajaa samankaltaisilla autoilla, voisi kisat olla periaatteessa tasaisempia. Toki jollain ovaalilla tuskin säädöillä on niin suurta merkitystä, kun on se imuapu niin mahtava. ;)

Harmi sinänsä, että nuo Recomended listan 2 Nassikkaa ovat vähän tylsän värisiä. :) Kilpailuista tulisi siis toki värikkäämpiä, mikäli kaikki käyttäisivät omaa rakasta Nassikkaansa.

Itse en kyllä taida voida osallistua tuohon kilpailuun, koska samaan aikaan on myös toi F1-sarjan osakilpailu. Tykkään vain huudella mielipiteitäni täältä taka-alalta. ;)

Itse en kyllä taida voida osallistua tuohon kilpailuun, koska samaan aikaan on myös toi F1-sarjan osakilpailu. Tykkään vain huudella mielipiteitäni täältä taka-alalta. ;)

No sano, millon sulle passaa ajella? Eiköhä HippulatvinkuenHei pistä sitte sen päivän lukkoo, ku säki pääset, ni saadaa se neljän huonoimman kärki samaksi, kuin aina yleensäkin :D

Torstai on varsin passeli päivä. Samahan se on tulla mukaan pyörimään. Mulla on sitten komein nassikka!

High Speed Ring 30lap ja Super Speedway-Daytona 40lap. Omat nassikat sallittu.Ei rengasrajotusta.Päivitän aloitusviestiin tän päivän aikana radat/rajotukset yms.:)

Kunhan kierroksia on niin paljon, että jokaisen on käytävä varikolla ;)

Joo eilinen Sunday-Cupin jälkeinen kokeilu oli sen verta jees että mukana ollaan.

Jee, nyt meit o jo 8 kipaletta... Viel muutama ni tulee hauskaa... Harni vain, kun lentävää lähtöä ei saa ku Indyssä ja Deitonssa :(

Ylös Bottom