Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

täällä voi ilmottautua GT academyyn.

jes tänään alkaakin jo tuo kilpailu :) pakko siihen 20 joukkoon ainaki päästä :p

edit: eipä toimi vieläkää nuo sivut, mut jospa ne kohta rupeis pelittää
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Tuolla voi rekata vain sivustolle...ei itse kisaan.

http://www.granturismoworld.com/en/gt_academy/gt_inside_track/index.htm

Ilmeisesti siirretty huomiseen toi..

Stage One: http://www.gtacademy.eu/ 3rd June 2008 for seven weeks


Niinpä näyttää olevan GT Academyn sivuilla.
Aisasta seipääseen. Olipa muuten taas aika juntisti hoidettu toi homma, kun oli vain salaa muutettu tuo päivämäärä tonne sivustolle. Olipa omassa kalenterissa merkintäkin jo tuosta, mutta muuttaahan tuota päiväystä piti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Noita viimeisiä S-class kisoja tulee väistämättä mieleen pari asiaa:

Ja pari vinkkiä muille S-tason kanssa tuskaileville;
Kannattaa laittaa auto mahdollisimman kevyeksi, kuitenkin ottaen huomioon että teho/paino pysyy siedettävänä. Sitten siipeä niin pirusti. Suorilla AI:n autot pakenee vaikka mikä on, niin noilla asetuksilla oon ainakin ite päässy jo taistelee voitosta ihan tosissaan.
Kevyellä autolla ja kunnon downforceilla pystyy varsinkin Fujilla paukuttaa AI:ta päähän mutkissa 100-0. Plus tietty että jarrupaikat on aika myöhään ku auto on kevyt ja siipeä löytyy.

Jos jollai on jo se Ford GT LM test car, niin onko se tosiaan niin paljon nopeampi ku Vette tuned mitä AI saa sen näyttämään? Ei viittis tuhlata 300k, jos se onki iha pas*a:D

Suht vanha viesti tämä mikä osui selaillessa silmään, mutta tuo autojen säätäminen (minkä puutetta olen kiroillut) näyttääkin olevan mahdollista? Mistä ihmeestä tuo paikka löytyy, vai pitääkö nimenomaan päästä tuolle S-tasolle ensin?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Suht vanha viesti tämä mikä osui selaillessa silmään, mutta tuo autojen säätäminen (minkä puutetta olen kiroillut) näyttääkin olevan mahdollista? Mistä ihmeestä tuo paikka löytyy, vai pitääkö nimenomaan päästä tuolle S-tasolle ensin?

Ensiksi S-tasolle asti, eli kun A-kisat suoritettu niin saat säätää autoja rajoitetusti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

jo on prkl ku ei tuo kilpailu jo aukee :mad: mitähän ne nyt oikeen touhuu.... tänään jos ei jo pääse ajamaan sitä nii voe voe
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt pystyy rekkaamaan..tosin toi sivu mistä valitaan kieli kusee nyt aika huolella :D
tuskin se haittaa jos nyt rekkaan United kingdom lipun alla :confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pääsin kisaan mukaan, rekisteröidyin englanninkielisen saitin kautta. Mutta näyttää että sielläkään ei toi nappi skulaa nyt. Sivuhistoriasta löyty kuitenkin linkki jolla pääsee rekisteröitymisen tekee.

https://www.gran-turismo.com/en/gtacademy/done/

Ja sitte tosta eka "back".

Näyttää ainoastaan suomen ajat toi ranking lista. Aika helppoa vielä toistaiseksi kun oli vasta 4 ajanut :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pääsin kisaan mukaan, rekisteröidyin englanninkielisen saitin kautta. Mutta näyttää että sielläkään ei toi nappi skulaa nyt. Sivuhistoriasta löyty kuitenkin linkki jolla pääsee rekisteröitymisen tekee.

https://www.gran-turismo.com/en/gtacademy/done/

Ja sitte tosta eka "back".

Näyttää ainoastaan suomen ajat toi ranking lista. Aika helppoa vielä toistaiseksi kun oli vasta 4 ajanut :)

Mulla se jättää tossa Online ID ja Region kokonaan tyhjäksi :eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Voeh...täs on pakko ajaa N1 renkailla :D...ku harjottelin aikasemmin jo S2 renkailla ja ne oli IMO paskat mutta nä vasta onkin ku saa jarrutella niin paljon aikasemmin ettei lennä seinään :mad:

tä on kyl melko huonoo et saa olla kaikki avut päällä jos haluaa...2 parasta suomalaista tällä hetkellä + mä(5sija) on ainuut kellä kaikki avut pois

...mut onneks esim. trackion control hidastaa autoa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Hiikerille bannia, tuommosia aikoja nakuttelee heti kärkeen.

TC oli itse pakko pitää (lvl 2) päällä, ihan treeni-mielellä pari rundia heitin.
huomenna (tänään) heivataan TC pois ja aletaan oikeasti ajamaan..
sija 5 taskussa nukkumaan, kerkesin TC-nobona nappasta. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Veikeen liukasta kyllä noilla N1:llä on ajella. :eek:
Ei ole helppoa ei, kieli keskellä suuta koko ajan pöristeltävä. Vielä jäi 1.22.xxx alkuinen harmittavasti 13 tuhannes-osan päähän. Olis pitänyt olla vielä pari-3 ratti bissee lisää...
No jos tässä Academyn myötä aktivoitus ajelemaan, ollut käytännössä 5 vkon tauko.

Jokos Vinniellä on ratti? Kun etkös joskus julk. aikoihin padilla vääntänyt GT5P:tä?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Noh, eikö ne nyt saa tuota rekisteröintiä toimimaan. Tuosta englanninkielisestä linkistä tulee sisäänkirjautumisen jälkeen "This page is forbidden" ilmoitus ja suomalaisesta sivusta (jossa jonkin verran Hollantia seassa) nappi ei vie minnekään.
 
Ylös Bottom