Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Eepä toemi ei :(

Kokeilitko tuota mun antamaa linkkiä?

Edit: Juu eipä toi toimi enää. Itse rekisteröidyin eilen illalla.

Nopeimmat ajat joita olen kuullut, niin menee tuonne 1.21.xxx ja joita olen epävirallista tietä kuullut, niin 1.18xxx.
Töitä teettää, jos meinaa ajaa kisaa bahrainissa :)
Itelle napsahti rikkoutuneella ohjaimella 1.25xxx. 7 sekuntia pois tuosta vaikuttaa jo hieman vaikealta. Manuaali lootaa ei voi käyttää, kun padistä on ylösvaihtamisen nappula koko ajan pohjassa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Näkeekö jostain muiden ajamia aikoja GT Academyyn? Itse ajelin parilla kiekalla paskan 1,27,xxx ajan ja peli onnitteli ykkössijasta. Leaderboardia katsomalla selviää, että olen siellä yksin. :confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oiskohan ne nollaantunu noi ajat ja rekisteröitymiset. Onlinessä ei näkynyt academyä olenkaan enää tänään, vaikka illalla näkyi. Kävin rekisteröitymässä uudestaan.. ainakaan ei herjannut että oot jo rekisteröitynyt..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Uh, luulin että S2-renkailla pääsis vetelee, tuli pienenä shokkina toi N1 :D Viis kierrosta taisin tossa päivällä vääntää, viidenneksi sillon pääsin.. Helposti ottaa sekunnin poies.. Ehkä.. Jos alkaa kunnolla ajamaan :p
 
Vastaus: GT5 Prologue

Helposti ottaa sekunnin poies.. Ehkä.. Jos alkaa kunnolla ajamaan :p

Hunnit ainakin menee kohtuu lujaa...:eek:

Today, 8:41 AM
German Top 10:

1. l1a2r3 (Mr.Nice) - 1:20,469
2. POPO_PLUS (fastyfast) - 1:20,699
3. cannonball78 - 1:21,112
4. Madforce - 1:21,117
5. NoRdiSh - 1:21,144
6. GSUS24 - 1:21,153
7. Turtle - 1:21,200
8. Zocker16 - 1:21,290
9. mink - 1:21,319
10. TurboLuke - 1:21,356
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hunnit ainakin menee kohtuu lujaa...:eek:

Today, 8:41 AM
German Top 10:

1. l1a2r3 (Mr.Nice) - 1:20,469
2. POPO_PLUS (fastyfast) - 1:20,699
3. cannonball78 - 1:21,112
4. Madforce - 1:21,117
5. NoRdiSh - 1:21,144
6. GSUS24 - 1:21,153
7. Turtle - 1:21,200
8. Zocker16 - 1:21,290
9. mink - 1:21,319
10. TurboLuke - 1:21,356

Ne osaaki ehkä ajaa :D Mää oon enemmän tämmönen sunnuntai-kruisailija :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

uuh ei helvetti mitä aikoja :eek: ihan sairasta... suomessakin taitaa olla niin kova taso että tiukille vetää päästä ees 20 sakkiin... tosin ei tällä mun pelimäärällä varmaan enempää voi oottaakkaan... kuukauden aikana pelannu tätä ehkä 2h...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Voisko joku antaa Suomen tän hetken top-20:n kun oon ite niin laiska etten jaksa alkaa näitä Bäfä-sessioita alkaa keskeyttää vaan sen takia? :D

E: Vai näkeekö jossakin netistä ne?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mikä estää saman ihmisen ajamasta niillä 16 eri käyttäjällä jotka PSN antaa luoda yhdellä koneella?2 kaveria täyttää TOP 20?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ne ketkä ovat peliä pelanneet sekä ratilla ja ohjaimella, niin voisi kertoa, että onko tuon auton kääntäminen ratillakin yhtä helvetin toivotonta. Tateilla ei ole toivoakaan, että saisi tarpeeksi nopeasti kääntymään tuota autoa, varsinkaan jos perä lähtee pikkuisen alta ja teet pienen korjausliikkeen, niin puskat soi.

Itse en ole ikinään pitänyt autopeleistä joissa tuon renkaiden kääntönopeutta suhteutetaan auton eri nopeuksiin. Autosta katoaa tunto aivan välittömästi, kun 80 vauhdissa auto kääntyy aivan eri tavalla, kuin 150 vauhdissa. Tämä häiritsee kyllä suunnattomasti ja kuten aivopieruna kaiken kukkuraksi tätä ei voi edes mistään valikosta säätää.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mikä estää saman ihmisen ajamasta niillä 16 eri käyttäjällä jotka PSN antaa luoda yhdellä koneella?2 kaveria täyttää TOP 20?

Ei kai nyt sentään? Tai jos joku noin yrittää tehdä niin sitten pitää itse vain ajaa kovempaa... Jännä nähdä paljonko löytyy uusia nimiä top20:een jo niiden tuttujen nick:ien lisäksi. Eiköhän suomesta loppujen lopuksi kuitenkin ne 3 kovinta vääntäjää lähde silverstoneen vaikka kuinka joku yrittäisi huijata monella nimellä listalle, ajaisi väärällä ratilla tai vääränlaisesta ajopenkista..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kilpailuunhan rekisteröidyttiin omalla nimellä, joten ainakin mahdollinen abuse on helppo havaita.

Täytyy sanoa, että tässä kisassa oli positiivista ainakin se, että viimeinkin uskaltauduin kokeilemaan manuaalivaihteita ja vaikkei niitä vielä osaakaan käyttää aivan kunnollisesti niin ajasta tipahti todella helposti sekunti pois.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jännä nähdä paljonko löytyy uusia nimiä top20:een jo niiden tuttujen nick:ien lisäksi. Eiköhän suomesta loppujen lopuksi kuitenkin ne 3 kovinta vääntäjää lähde silverstoneen vaikka kuinka joku yrittäisi huijata monella nimellä listalle, ajaisi väärällä ratilla tai vääränlaisesta ajopenkista..

Toivottavasti peli sallii pikapuoliin "kutsu" tyyppiset kilpailut. Olisi nimittäin mukava ottaa mittaa näistä Suomi-listan kovimmista vääntäjistä. Siis muutenkin kuin umpitylsässä aika-ajossa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toivottavasti peli sallii pikapuoliin "kutsu" tyyppiset kilpailut. Olisi nimittäin mukava ottaa mittaa näistä Suomi-listan kovimmista vääntäjistä. Siis muutenkin kuin umpitylsässä aika-ajossa.

Täälläkin kovasti odotellaan privaattikisoja. Palaisi into pelailla takaisin. Ei noita aika-ajoja tahdo enää jaksaa, ei ainakaan noilla samoilla "wanhoilla" radoilla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

vielä on academyyn rekkaaminen tekemättä, mutta eiköhän sekin pitäisi jossain vaiheessa saada aikaiseksi. Tavoitteena nyt tuo 20 sakkiin ajaminen :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täälläkin kovasti odotellaan privaattikisoja. Palaisi into pelailla takaisin. Ei noita aika-ajoja tahdo enää jaksaa, ei ainakaan noilla samoilla "wanhoilla" radoilla.

Samma här, eipä noita enää GTHD:n tuntien jälkeen jaksanut yksin ajella. Tähän kisaan pitää silti varmaan ajella.
 
Ylös Bottom