Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Hei oisko hyvä idea pitää vakio tiettyinä iltoina vakiona Suzuka kisat ja vakio kello ajat.

Milloin teillä ei ole niitä klaani matseja.
Vois sopia päivät...Oisko hyvä idea?
Vois vaikka kolme kertaa viikossa.
Startti ajat pitäis vakiona esim. 22.00, 23.00, 24.00, 01.00 ja oisko yks vielä 02.00.

Jos pitäis vielä yhden suositukset, että kolmeen olisi osallistuttava.Esim. startti 22.00 ja tossa ainankin muutamaan kisaan.
Laittais vielä ton tonne Online osastolle vakioksi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo ei kato niitä joskus sattuu tekevällekkin.
Joissain niissä kisoissa oli niin armotonta vääntöä Clio-kuskien kanssa, ettei tiennyt kuka on kuka :D
Oli joissain kisoissa Joku Britti poika Cliolla, joka näytti pilaavan monen suomalaisen kisaa vähän väliä :mad:

Löytyy niitä suomalaisiakin sikalijoita. Esim. tämmönen psn-tunnus ku Rraine. Ei taida olla konsolifiniläisiä. Kunnon raukka. vetää siksakkia suorilla ja jos on imussa mutkaan tullessa kannattaa painaa jarrua tavallista pitempään/kovempaa. Meinään kylkeen tulee, tai perään.

Ja noista klaanimatseista (COD4), niitä nyt on vain silloin tällöin mutta tulee tota turskaa hakattua muutenkin melkeenpä joka ilta. Turismolla rällään kun jää aikaa tai kunnes kyllästyn turskan pieksentään. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Moi!

Olen tullut mukaan ajelemaan aina silloin tällöin kun on mahdollisuus... Padillä ajelen kun en ole (vielä) rattia saanut hommattua :)

Hei oisko hyvä idea pitää vakio tiettyinä iltoina vakiona Suzuka kisat ja vakio kello ajat.

Milloin teillä ei ole niitä klaani matseja.
Vois sopia päivät...Oisko hyvä idea?
Vois vaikka kolme kertaa viikossa.
Startti ajat pitäis vakiona esim. 22.00, 23.00, 24.00, 01.00 ja oisko yks vielä 02.00.

Jos pitäis vielä yhden suositukset, että kolmeen olisi osallistuttava.Esim. startti 22.00 ja tossa ainankin muutamaan kisaan.
Laittais vielä ton tonne Online osastolle vakioksi.

Kannatan! Koska on mukavampi ajella suomalaisten kanssa (kun meni hermot britti Clio kuskeihin).
 
Vastaus: GT5 Prologue

Moi!

Olen tullut mukaan ajelemaan aina silloin tällöin kun on mahdollisuus... Padillä ajelen kun en ole (vielä) rattia saanut hommattua :)



Kannatan! Koska on mukavampi ajella suomalaisten kanssa (kun meni hermot britti Clio kuskeihin).

Kato sinäkin ilmestyit.Ajoin juskus kisaa Suzukassa sinun kanssa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Suzuka kisa päivät:

Keskiviikko
Lauantai
Maanantai


Eka startti 22.00.
Toinen startti 23.00.
Kolmas startti 24.00.
Neljäs startti 01.00.

Vaihtoehtona joka 21.00 tai 02.00 startti.Tästä saa antaa vinkkiä, kumpi.

Vaatimukset:
Pitää ajaa siivosti eli pitää välttää kylkeen tai perään ajoja lähes kaikin keinoin.
Armoton mutkittelu myös suorilla kielletty (näin ei oikeastikaan kisa kuskit tee).
Siinä tapauksessa sallittua, jos takana ulkomaan kuski :D
Kolmeen kisaan osallistumis suositus.

Odotat start kohdassa Gran Turismo kelloa katsomalla esim. tasan 24.00, jolloin klikkaat.
Ja aina kisan jälkeen, kun tulee raha ynnä muut jutut todella nopeasti painele ruksia ja start kohdasta heti uutta suoneen.
Kaikki siististi ajavat kuskit tervetuloa mukaan

Auton valinta tietty vapaa mistä vain tykkää ja tuntuu parhaalta ajaa.
Eli valitse auto ennen joka kisaa ja säädä.
Aina parempi jos olet kokeillut millä autolla tykkäät ajaa ja olet säätänyt valmiiksi sen.
Eli siellä on esim. se oliko se vapaa harjoittelu kohta testaile siellä mikä hyvä, että jaksaa ajaa samalla monta kisaa peräkkäin.

Edellinen kisa on aina lopetettava ajoissa ennen seuraavaa starttia.
Esimerkiksi eka startti 22.00 on lopetettava noin 22.45-22.50, jotta kerkeää vaihtaa auton ja kenties säätää se tai huilahtaminenkaan ei ole pahitteeksi huomasin eilen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eli tänään eka kisa ilta.Anteeksi ilmoitus näin myöhään.
En itsekkään välttämättä ekaan kerkeä 22.00.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Anteeksi Maxxball tuuppasin.Kivaa kisaa oli.
Cliot pilasi kokoajan pihalla.

IsaNta anteeksi Suzukan tiukin mutka F430 läksi käsistä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu anteeksi kaikille vaan minunkin puolesta. Saatoin töniä varmaan jokaista ainakin kertaalleen. Pahoittelut. :eek:

Ratti on aivan loistava, kunhan vain hieman ensiksi opettelee. Huomaa että on laatutuote kyseessä. Vie kyllä edellistä Driving Force EX aivan 6-0 joka osa-alueella. :cool:

Saatan ilmaantua vielä ainakin tuohon 00.00 starttiin Suzukassa, mutta nyt käymään pihalla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sain päivitettyä sekä Pleikan, että Prolon, mutta sitten 2300 startissa vino pino Clioja ja yks suomalainen seurana...
On muuten aika paljon eroa tuolla medium tasolla verrattuna experttiin, näemmä saa oikoakkin miten huvittaa, autot ei edes lähde hanskasta lainkaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Lost07, sulta saatto jäädä kokonaan lukematta tuo mitä h_racing kirjotteli tossa pari sivua taaksepäin, viestin numero oli #3122. Siinä oli mun mielestä ihan hyvää ideaa, ettei iha tasalta olis alotusajat vaan esim 22.02 ja myös ettei samantien paineta seuraavaan kisaan vaan esim 10min välit joka helpottaa keskenkaiken kisaan tulevia.

Itse nyt menen vähän ajelemaan aluksi ainakin suzukaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toi 10min väli helpottaa sillon kun ei osukaan samaan kisaan,ei tarvi odottaa seuraavaan tasa tuntiin,koska kun ryhmästä kerran katoaa ei sitä uudelleen löydä ilman tarkkaa aikaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Lost07, sulta saatto jäädä kokonaan lukematta tuo mitä h_racing kirjotteli tossa pari sivua taaksepäin, viestin numero oli #3122. Siinä oli mun mielestä ihan hyvää ideaa, ettei iha tasalta olis alotusajat vaan esim 22.02 ja myös ettei samantien paineta seuraavaan kisaan vaan esim 10min välit joka helpottaa keskenkaiken kisaan tulevia.

Itse nyt menen vähän ajelemaan aluksi ainakin suzukaan.

Niin no sama kai vaikka 22.02 tai 22.05.Mulla oli aluksi 22.10 ja seuraava startti oli 22.30.
Voihan tästä neuvotella.
Ehkä toi 5min kin olisi riittävä..vai
Mikä ihmeen idea näin jälkikäteen toi 22.02?
Helpompi muistaa toi tasan aika.Sillä mulla oli tasa ajat aina.
Voihan noi puottaa puolentunnin välein startit
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minä en ainakaan teitä enää löytänyt :( yhdessä kisassa olin aluks cliolla, mut sitten lähdin vaihtaa sen... sen jälkee kadoksissa,yksin,pimeydessä, vaeltelin...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kolmois voitto tuli kerran Cliolla :D
autores teit kaikkesi, että olisi tullut kaksois voitto :) ja mä näköjään tein kaikkeni, ettei se onnistunut :(
Ei toi Clio taida oiken mun heiniä olla :(
Yleensä vasta viimeisellä kierroksella siitä ajamisesta tulee jotain jos tullee.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minä en ainakaan teitä enää löytänyt :( yhdessä kisassa olin aluks cliolla, mut sitten lähdin vaihtaa sen... sen jälkee kadoksissa,yksin,pimeydessä, vaeltelin...

vieläkö mennään MelkaN ? klo 01.00 painaa jo kyllä tolla Cliolla ajo
toi autores tais jäädä painamaan kisaa vielä eli JOS...
Ei kerkeä enää yhteen
 
Ylös Bottom