Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Mä heitän huomenne kisa aikataulut ym. tiedot.
Aloitus varmaan sitten klo 21.35 tai 22.05.

Joo ei muuta, kun öitä...palataan huomenna asiaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

London reverse 0'57.730. Ykkössijan oikeutti ja sai kyllä vääntää :p

On muuten 14 ensimäistä sijaa suomalaisten valtaamia. :cool:
Menneen talven lumia. :p
Ja nyt 17 Suomalaista kärjessä. :)

Tossa ekassa 22:10 kisassa joku vähä-älyinen Espanjalainen (musta Clio kuten mullakin) klikkas kurvi35:n 'tahallaan' sorille heti ekan kierroksen S-mutkissa että pääsi johtoon, näin kun tulin 3:na.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt 18 ekaa London Reversessä ekana.... :)

Ekaa kertaa tuota autoa ja rataa noin kymmenisen kierrosta, aika paljon enempi vääntöä vaatii jos mielii lähemmäs kärkeä... :)

Tuli ajettua tuossa tuota 430/GTR/C6 Experttiä, aika rajusti eri meininki kuin noilla intermediate hosteilla. Tuo tiettyjen autojen pakottaminen on aika hyvä kanssa, Mini/Focus/C4jne kisoja odotellessa....
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko mahkuja parantamiseen?
Onhan tossa, 57.7 aikoja tuli pari muutakin mutta eipä parantunut enää.
Kerran olin omaani -0.16 edellä vielä kakkos väliaika pisteessä ja herkistelin jo mielessä että nyt tulee matala 57.6. Oli enää se *tumaisin vika mutka mutta otin liian varovasti ja jäin jopa 0.2s. enkastani.

Meinas ratti lähteä ikkunasta ja itse etsimään köyttä. :eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue

OT "Rustaa itkien vikailmoitusta maahantuojalle"
Kunhan saan omani takas niin saatte hävetä aikojanne.:D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oisko vielä joku halukas pelailemaan? :)

Perkele mitä tönimistä taas tuolla suzukassa... pro puolella ei oo viel kertaakaan oikeestaan tullu mitään pahaa tönimistä ainakaan tuolla gtr/f430/z06 kisassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Menneen talven lumia. :p
Ja nyt 17 Suomalaista kärjessä. :)

Tossa ekassa 22:10 kisassa joku vähä-älyinen Espanjalainen (musta Clio kuten mullakin) klikkas kurvi35:n 'tahallaan' sorille heti ekan kierroksen S-mutkissa että pääsi johtoon, näin kun tulin 3:na.

Se tuuppi mua jatkuvasti.
Siellä tuupittiin melkein kisa kuin kisa niin sikana :mad:

Tänään ei taida meikä järjestää Suzuka kisa iltaa poikkeuksellisesti.Katotaan nyt..
max lyhyt tunnin sessio suzukaa
 
Vastaus: GT5 Prologue

Expert F430/GT-R/Z06 Pro kisat:

Sisältäen kaksi kisaa.Rämpytä ruksilla heti, kun alkaa jotain näkymmään eli ne raha jutut läpi.
Ja uutta putkeen (kaikissa samanlailla).

Eka startti 17.45.
Sisälttää kaksi kisaa.

Toinen 18.05.
Sisältää kaksi kisaa.

Kolmas startti 18.25.
Sisältäen kaksi kisaa.

Käykö?
Tossa aikataulussa pitäisi kaksi keretä ajamaan ja sitten aloittamaan uuden.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Expert F430/GT-R/Z06 Pro kisat:

Eka startti 17.25
Sisältäen kaksi kisaa.Rämpytä ruksilla heti, kun alkaa jotain näkymmään eli ne raha jutut läpi.
Ja uutta putkeen (kaikissa samanlailla).

Toinen startti 17.45.
Sisälttää kaksi kisaa.

Klomas 17.65.
Sisältää kaksi kisaa.

Käykö?

Käy.. Ainakin pari ekaa starttia voisin olla mukana. eli 4 kisaa siis..

Toi kolmas vissiinki siis 18.05 ?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt en kyllä kerkeä osallistumaan.. Sauna on kohta lämmin ja sen jälkeen olisi tarkoitus lähteä kaupungille. ;) Joku toinen kerta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Aargh.. painoin vahingossa heti vaikka piti odottaa 18.25. Mutta hyvää kisaa siihen asti oli jokatapauksessa :)

Edit: Pääsinki näköjää tuurilla toho vikaa mukaan vielä ku odotin vähän aikaa ja sitte painoin. Vähän ulkomaalaiset tuuppi tossa vikassa.. Ja sori Lost07 tulin siinä yhessä kohtaa vähä sun eteen ku keskityin vaa niihin edessä oleviin enkä huomannu taustapeiliä katella ollenkaa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

No plokkaus, mut noita sattuu.
Tuuppasin jotain kerran en muista ketä, kun mun perään ajettiin ferrarilla harmaalla sellaisella, sitten estin sen eteen tulemasta ja suomalainen pääsi jatkamaan siitä sijoituksesta missä oli ennen tuuppausta
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt en kyllä kerkeä osallistumaan.. Sauna on kohta lämmin ja sen jälkeen olisi tarkoitus lähteä kaupungille. ;) Joku toinen kerta.

Sanalleen sama plani... :)

Tulee hienoa skabaa kun saavat olettaen seuraavassa patchissä privaatti hostit käyttöön. Sen verran jo melko hankalalla tavalla porukkaa kyttäämässä peliä...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Brune piip runttasi kylkeen hitaassa ässä shikaanissa jolloin meikä pyörähti :mad: Tämä oli ihan alku sessioissa.
Sitten tulit sinä JvM333 ja huristelit ohi.
Sitten loppu kisassa paiskoi sinua ja minua joku piip Nhane koko ajan :mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pitää pitää nyt taukoa ja järjestää myöhemmin jotkut kisat ehkä Fuji expert pro
Varmaan yhdeksän jälkeen.
Tää päivä ilta tietty saattaa peli iltana olla hiljaista, kun on lauantai.
No mä olen ainankin myöhempääkin kotona.
Palataan...
 
Ylös Bottom