Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Brune piip runttasi kylkeen hitaassa ässä shikaanissa jolloin meikä pyörähti :mad: Tämä oli ihan alku sessioissa.
Sitten tulit sinä JvM333 ja huristelit ohi.
Sitten loppu kisassa paiskoi sinua ja minua joku piip Nhane koko ajan :mad:

Samainen brune antoi myös minulle kyytiä siinä ensimmäisessä erässä, oli kyllä hieman liikaa porukkaa pelaamassa kun samalla serverille osuminen ei oikein onnistunut
 
Vastaus: GT5 Prologue

Samainen brune antoi myös minulle kyytiä siinä ensimmäisessä erässä, oli kyllä hieman liikaa porukkaa pelaamassa kun samalla serverille osuminen ei oikein onnistunut

Ei osunut ei. Koitin kyseisiin kellonaikoihin liittyä. Mutta kun ei, niin ei. :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

onko tuo gt:n kello oma vai ottaako se ajan konsolista jos meinaa ottaa ni kannattaa päivittää konsolin kello internetin kautta
 
Vastaus: GT5 Prologue

onko tuo gt:n kello oma vai ottaako se ajan konsolista jos meinaa ottaa ni kannattaa päivittää konsolin kello internetin kautta

Ainakin se näyttää eri kellon aikaa väkisin.Eli jos haluaa, että GT kello näyttää oikeaa eli suomen aikaa niin mankelista piti muistaakseni laittaa kesäaika päälle, mutta sitten alku valikoissa mankelin kello näyttää väärin.Olen pitänyt niin että se GT kello näyttää oikeaa aikaa.
Taitaa minuutissakin olla heittoa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

onko tuo gt:n kello oma vai ottaako se ajan konsolista jos meinaa ottaa ni kannattaa päivittää konsolin kello internetin kautta

Gt:n on oma eli ottaa siis netin kautta automaattisesti. Huomasin ku mulla oli konsolin kello eri ajassa niin sitte päivitin sen netin kautta ja nyt on molemmat täsmälleen samassa ajassa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Fuji testign race:

iltaa varten.
Nyt startti klo 19.35 ja kaksi kisaa peräkkäin.
Rämpyttäkää, kun rahat pukkaa kehiin.
Sen jälkeen ilmoitan kisa illan aikataulun ja taukoa päälle.

Hei Expert prooo
 
Vastaus: GT5 Prologue

eipä menny ihan putkeen tuo fuij ku lopetin unchartedin pelaamisen puolelta jäi minuutti aikaa valita auto sitten olikin enää puol minaa aikaa säätää niin tuli valittua renkaat päin peetä:)
 
Vastaus: GT5 Prologue

eipä menny ihan putkeen tuo fuij ku lopetin unchartedin pelaamisen puolelta jäi minuutti aikaa valita auto sitten olikin enää puol minaa aikaa säätää niin tuli valittua renkaat päin peetä:)

Kiirettä pitää tossa ajassa.
Ei mennyt putkeen mullakaan..pari töni koko ajan taas.
Samaa klikkailua tuollakin on jos Suzukaan vertaa.
Joku big ja ja porto töni kylkeen mutkissa, suorilla, kaikkialla.

No ois pitänyt ajaa kolme putkeen no katotaan.Laskettava vähäsen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Fuji Expert 750 Pro kisat tänään:
Tervetuloa mukaan.

Eka startti 21.35.
Sisältää kolme kisaa.

Toinen startti 22.05.
Sisältää kolme kisaa.

Kolmas startti 22.35.
Sisältää kolme kisaa.

Vaatimukset:
Edellen samat.Eli kylkeen ja perään ajot kiellettyjä (vahinkoja tietty joskus tapahtuu).
Tahallinen estäminen myös kielletty.
Huomioi myös Expert proo -taso autoa valittaessa ja säätäessä.

Ohje:
Valitse auto ja säädä.
Odota start kohdassa GT kellon tulemista tasan esim. 21.35 ja klikkaa.
Kisan päätyttyä rämpytä raha jutut nopeasti läpi (Heti, kun vähänkin alkaa hahmottua).
Ja uutta starttia perään, kunnes kolme on ajettu.

( Suzuka kisat siirtyvät toiseen iltaan.Vaihtelu virkistää, vaikka ei olisi paras rata tai kisa).
 
Vastaus: GT5 Prologue

Lost07,miksi järjestät noin vaikeesti noi lähdöt?xx.35+3putkeen,ja seuraava tarkka lähtöaika xx.05.Toi tuottaa samat 3 kisaa puolessa tunnissa kuin lähdöt 10min välein.Tietysti sun mallissa ajetaan 3 kisaa tiiviimmällä tahdilla,mut onks niin kiire?Helpompi tulla mukaan jos lähdöt 10min välein,ja edelleen,sillon kun ei osu,odotus sen 10min ei 0,5h.Helpompi pitää mielessä joku tietty luku,kuhan ei 0,jolla klikkaamalla 'pelit aukee'.
 
Vastaus: GT5 Prologue

V**** nii ärsyttää noi sikailijat kerranki ois ollu auto hyvis säädöis eikä tullu omia virheitä niin sitten joku kilkkaa kylkee tai hanurii :mad: vielä jokaisessa lähdössä kävi useasti näin

EDIT: muuten on kyllä mukavaa että on suomalaista peliseuraa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Noi täys jarrutukset pitkän suoran jälkeen kovasta vauhdista on parasta, :) fujissa ja daytona roadilla niitä on muttei oikeen suzukassa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Lost07,miksi järjestät noin vaikeesti noi lähdöt?xx.35+3putkeen,ja seuraava tarkka lähtöaika xx.05.Toi tuottaa samat 3 kisaa puolessa tunnissa kuin lähdöt 10min välein.Tietysti sun mallissa ajetaan 3 kisaa tiiviimmällä tahdilla,mut onks niin kiire?Helpompi tulla mukaan jos lähdöt 10min välein,ja edelleen,sillon kun ei osu,odotus sen 10min ei 0,5h.Helpompi pitää mielessä joku tietty luku,kuhan ei 0,jolla klikkaamalla 'pelit aukee'.

Saa mun mielestä paremman tuntuman autoon, kun ajaa useamman putkeen.. minä tykkään välillä vaihtaa autoa.
En ymmärrä mitä vaikeaa tossa mun kisa jutussa.Kolme putkeen niin kolme putkeen.
Eikä tarvitse koko ajan kytätä milloin niitä lähtöjä on.

Ainankin eilen oli monissa kisoissa paljon (meitä) mukana.
Joka tapauksessa olen saanut (meitä) kisaan, eikä kukaan ole muu sanonut että huono systeemi tai sitten ne eivät ole kehdanneet...en tiedä.
Mutta jos haluat tehdä omat 10 min systeemillä niin ei tota ole kukaan kieltänyt.
Voit mun puolesta järjestää.
 
Vastaus: GT5 Prologue

ehdottaisin noihin starttiaikoihin muutosta tuossa viimeisessä kolmen putkessakin oli vain yksi suomalainen lisäksi pelissä kun voi olla että jossain muualla myös käytetään tuota xx.x5. Joten olisiko mitään esim. xx.42.30 tai xx.47.30 näin aika satunnaisia aikoja joten voi olla vaikea muistaa mutta eiköhän meiltä jokaiselta löydy jotain mihin saa lähdöt ylös
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu ois tänään tarkoitus läheä hakemaan ratti Keskiseltä..
Aattelin että ostais tuon Driving Force EX:n, kertokaas ny nopsaa kokemuksia varsinkin GT5:n pelaamisesta sillä. Toimiiko hyvin jne?
Ei oo kokemusta ennen rateista, mutta eiköhän tuolla ihan kelpaa ajella?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu ois tänään tarkoitus läheä hakemaan ratti Keskiseltä..
Aattelin että ostais tuon Driving Force EX:n, kertokaas ny nopsaa kokemuksia varsinkin GT5:n pelaamisesta sillä. Toimiiko hyvin jne?
Ei oo kokemusta ennen rateista, mutta eiköhän tuolla ihan kelpaa ajella?

Itselläni Driving force pro ja olen ollut siihen turismossa kyllä ihan tyytyväinen ainoa vaan polkimissa jotain vikaa että välillä ei ota painallusta ollenkaan. Pitäisi varmaa avata ja katsoa onko kaikki kohallaan
 
Vastaus: GT5 Prologue

Näemmä tuota Driving Force GT:tä on viimeksi saapunu maahan joskus kesäkuun alussa, joten jätän sit' suosittelematta.
Ei vanhempi Driving Force Pro kelpaisi, äänekäshän se tietysti on, mutta tuntuma lienee aidompi kuin tuolla halvimmalla?
EX:ää en ole kuitenkaan kokeillut, mutta Pro on käytöltään lähes identtinen oman G25:n kanssa, forcen voimaa ja hiljaisuutta lukuunottamatta...
 
Ylös Bottom