Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Jep noi Suzuka 750 kisat ovat olleet todella herrasmies ajoja.
Monesti jos joku tuupannut ne päästävät takaisin edelle minkä minäkin teen jos sattuisin tuuppaamaan jotain, ellei toinen mene aivan kauas silloin ei kehtaa jäädä venaamaan.

Tänään kyllä ajatettiin pihalle ja seuraavalla suoralla niitattiin kaiteeseen.
Mutta toi tapahtuma lähes ainoa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu, jos oikein kattelin niin olit viel neljännel kierroksel toinen.. mut sitte viimeisel kierroksel, oisitkohan ollu viides tjsp :)..
Mut ny nukkumaan..

joku kilkkasi vähän tipuin sen takia, eikä Lancerilla pärjää jenkki vehkeille jos niissä osaava kuski.
Mutta mäkin kampeen pehkuihin.
Hei neljäs maalissa!
 
Vastaus: GT5 Prologue

MJSalli kanssa oli hyvät kisat etenkin kerran, mutta hänelle tuli aika käsittämätön sakko shikaanissa mielestäni.Itse olen välillä lipsahtanut samanlailla eikä sakkoa ole näkynyt.
Mäkin olin silloin että WTF, varmaan kuului naapuriin asti PERKELE!, olen syvemmältäkin ajanut saman S-mutkan ilman aikasakkoa, nettibugi?
Siinä sitten se 3:n letka jossa olit menittekin ohi ja loput pari kierrosta ajettiinkin sitten maaliin asti 4 auton letkassa.

Ohitus tilanteet kyllä Sucks tässä, ainakaan henk.koht. ei tossa oikein kehtaa edes yrittää survoutua ohittamaan toista mutkissa kun toinen lentää pingpong pallona ulos radalta ja siitä jää sitten itsellekkin paskan maku suuhun.
Jos ei oteta imusta suorilla ohituksia mukaan niin puhdas ohitus kun äärimmäisen vaikeaa ilman että toinen lentää hevon kuuseen. Pitää olla koko ajan toisen kontissa kiinni ja odottaa josko edellä ajava tekisi ajovirheen.
Ja varsinkin jos ajelee esim. Elisellä jolla voi jarruttaa mutkiin varmaan 50m myöhemmin kuin jollain painavilla Corvetella tai GT:llä niin äkkiä on konttiin menossa.

Eilen muutama kuski toimi "urheilullisesti", kun näkivät että tulen Elisellä perässä niin ryhmittyivät loistavasta koska tiesivät että jarrutuksessa pyrin ohi ja niin usein pääsinkin, tulevat sitten mun kontissa kiinni ja odottavat jompaa kumpaa pitkää suoraa Suzukassa että pääsevät imustani heittämällä ohi.

Piti mun välillä miettiä strategisesti viimeisellä kierroksella että nyt on mun pakko päästä tosta ohi ennen takasuoraa, sitten se menee sitten musta ohi takasuoralla, roikutaan jotenkin imussa ja sitten ennen Suzukan viimeisiä hidaste shikaaneihin jarruttaessa menen ohi ja taisteluparin voittoon.

Kerran onnistuin ja kylläpäs oli makea voitto siitä mustasta GT:stä! Olin jtn. 5:s, mutta mitä parhainta kisaamisen tunnetta, tuntui että pumppu tulee rinnasta ulos, hikeä tuntui selässä erittyvän ja kädetkin jo tärisivät kun tultiin kohti suoran jälkeisiin jarrutuksiin kieli keskellä suuta! :p

Mikähän *ittu tässä Prolossa oikein maksaa kun eivät saa päivitettyä tota pingpongia pois, kun pelasin viime viikolla GT4:lla Nurburgringiä konetta vastaan, niin voi että oli nautintoa kisata kun autoissa on MASSAA eivätkä kimpoudu vaan voi mutkissa mennä kylkimyyryssä kuten oikeastikin voisi!

Kellä on 60Gb plege(eli PS2 tuki) ja GT4 niin käykäähän kokeilemassa muistin virkistykseksi, Nurressa kun tuntuu radan möykkyisyydetkin eikä ole tasaista baanaa kuten tämän Prolon kentissä, tuntuu forcetkin käsittämättömän realistisilta tuolla Nurrella.

Mulla loppu viime öiset ajot siinä 24 jälkeen kun ekalla kiekalla pääsin heti kärkeen ja niissä alun shikaaneissa joku klikkas mut pitkäksi (joku ajoi konttiini koska toi Elise pysähtyy vähän erilailla kuin esim. painava Corvette), aikasakko mulle ja köröttelin suoraan taas asfaltille, ja takaa tuli sitten joku peräpään kuski ja tunsin oloni flipperi palloksi. :mad:

Seuraavaksi katselinkin sitten sinistä seinää kun nappasin virrat pois konsolista ja ulos kiskaisemaan hermo Marlboro.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ai hitto, nythän tulikin joku syy kokeilla tuota PS2 yhteensopivuutta: GT4! Hitto, kun ei ole aiemmin tullut mieleen. Täytyypä laittaa peli tilaukseen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ai hitto, nythän tulikin joku syy kokeilla tuota PS2 yhteensopivuutta: GT4! Hitto, kun ei ole aiemmin tullut mieleen. Täytyypä laittaa peli tilaukseen.
Alkuvideo pätkii vähän ja pelatessa vasemmassa yläkulmassa vilkkuu välillä pieni musta laatikko mutta muuten toimii normaalisti.
Äänet, graffat ja peli muutenkin toimii kokonaan. Antaa G25 hyvän tuntuman kuinka pattinen Nordschleife onkaan, tuntuu patit ja möykyt, "karusellien" puu osuudet täristää-ä-ä-ä-ä-ä... :)

Itsellä Platinum sarjalainen, ei maksa jossain Anttilassakaan kuin roposia.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kuulostaa hyvältä. Pistin platinumin tilaukseen Konsolinetistä (19).

Miltä muuten näyttää tykiltä grafiikka? Ilmeisestikin ihan ok, eikös GT4 hyödyntänyt aika hyvin PS2 voimavarat? Itsellä kans 720p-tykki ja 82'' taulu.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Edellisen gen konsoleilla graffat on mitä on, tämä GT5P kun on laittanut riman korkealle. Ok se silti on kun tän PS3:n tehoreservejä voi käyttää PS2:n peleissä, kuten GT4:ssa pahimpien sahalaitojen poistoon a'la reunojen pehmennys eli jonkin sortin Antialiasointia.

Mut nyt pari rundia lihasten lämmittelyyn Nurburgringiä ja tossa 16 jälkeen pp750 Suzukaan..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuli kerättyä kaikki vissii kaikki palkintopalli sijoitukset äsken Suzuka 750.Ainankin 1 ja 3.Siinä oli muilla ilmeisesti omia kisa virityksiä.
Kolmanneksi olen harvoin päässyt aikaisemmin.

MJSalli mä taisin plokata sinut yhdessä alku mutkassa (joku kisa)..siinä missä aletaan nousta ylämäkeen, mutta
kun jos haluan että Lancer saa vauhdit siitä eteenpäin niin pakko tehdä koukku ja hakea linja jolla kestän juuri ja juuri radalla.

Tossa toi kisa 17.32 oli hyvä kisa vaikka JvM333 kanssa kävi miten kävi siinä yhdessä kohtaa.Sitten alkoi armoton takaa ajo.

Sitten aikanaan en tiedä kiilasiko joku JvM333 pihalle vai liekkö oma virhe, samoihin aikoihin aloin kiriä karkuun viperiä joka tuli takaa kovaa vauhtia
Japanin miehiä joka ajoi todella siivosti haki ja haki ohitus paikkaa ja pääsi se kerran ohi ja kuittasin shikaanin jälkeen maalisuoralla kerran vielä yritti, mutta ei mahtunut..mitä lie sille sitten tapahtui.

Ton jälkeen sain ihan rauhassa jahdata MJSallia hän painoi ilmeisesti minkä nyt jännityksessä pääsee (teidän kokemuksesta) ja renkaat savuten.Matka loppui kesken.
En kerennyt edes yrittämään ohitusta.Ehkä kierros lisää silloin olisi voinut olla mahdollisuus ohitus yritykseen ainankin.

Noi uudet startti ajat muuten hyvän oloiset. 02, 17, 32, 47 Suzuka PP750 expert ,15 min välein.
Samalla kaavalla tietty toimii High Speed Ring PP800 (HSR) expert ,15 min välein.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Jaa, en mä mitään ihmeempää tönäsyä huomannut, ei ainakaan kirosanat lennelleet. Ekassa mutkassa kun aina ruuhkaa kuin Lontoossa ja siinä sattuu ja tapahtuu.

Kaveri oli just kylässä ja ajeltiin pari tuntia Arcade kisoja konetta vastaan ja heti siinä huomasin ettei tuolla puolen autot ole kimpoilevia flipperi palloja!
Mikähän siinä on että ovat sitten Onlinessä?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Valmis GT5 näyttäisi näillä näkymin olevan perillä joskus vuonna 2010.

DFP on käytössä täälläkin, tosin logitechin G25 tullee lähtemään hankintaan melko pikaisesti.

-K
kakakaka queee???!!?!? 2010?! jaajaa vähän taas muuttunut siitä mitä viimeksi luin :mad: täytyy vaan koittaa kestää :p mutta onko mahdollista että saisi mahtollisesti ladattua uusia ratoja ennen kuin kokopeli tulee?
EDIT: vastaus taisi löytyäkkin jo :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuli kerättyä kaikki vissii kaikki palkintopalli sijoitukset äsken Suzuka 750.Ainankin 1 ja 3.Siinä oli muilla ilmeisesti omia kisa virityksiä.
Kolmanneksi olen harvoin päässyt aikaisemmin.

MJSalli mä taisin plokata sinut yhdessä alku mutkassa (joku kisa)..siinä missä aletaan nousta ylämäkeen, mutta
kun jos haluan että Lancer saa vauhdit siitä eteenpäin niin pakko tehdä koukku ja hakea linja jolla kestän juuri ja juuri radalla.

Tossa toi kisa 17.32 oli hyvä kisa vaikka JvM333 kanssa kävi miten kävi siinä yhdessä kohtaa.Sitten alkoi armoton takaa ajo.

Sitten aikanaan en tiedä kiilasiko joku JvM333 pihalle vai liekkö oma virhe, samoihin aikoihin aloin kiriä karkuun viperiä joka tuli takaa kovaa vauhtia
Japanin miehiä joka ajoi todella siivosti haki ja haki ohitus paikkaa ja pääsi se kerran ohi ja kuittasin shikaanin jälkeen maalisuoralla kerran vielä yritti, mutta ei mahtunut..mitä lie sille sitten tapahtui.

Ton jälkeen sain ihan rauhassa jahdata MJSallia hän painoi ilmeisesti minkä nyt jännityksessä pääsee (teidän kokemuksesta) ja renkaat savuten.Matka loppui kesken.
En kerennyt edes yrittämään ohitusta.Ehkä kierros lisää silloin olisi voinut olla mahdollisuus ohitus yritykseen ainankin.

Noi uudet startti ajat muuten hyvän oloiset. 02, 17, 32, 47 Suzuka PP750 expert ,15 min välein.
Samalla kaavalla tietty toimii High Speed Ring PP800 (HSR) expert ,15 min välein.

Juu hyvää kisaa oli kyllä suurimmaks osaks. Siinä yhessä kisassa tuli aika paha virhe jossa sitten suhun taisin vähän osua. :) Ja sitten en muista oliko sama kisa vai eri mutta johdin ensimmäiset kolme kierrosta suurinpiirtein ja sitten taas joku katastrofaalinen virhe :D ja sijoitus "pikkasen" kärsi.

Jaa, en mä mitään ihmeempää tönäsyä huomannut, ei ainakaan kirosanat lennelleet. Ekassa mutkassa kun aina ruuhkaa kuin Lontoossa ja siinä sattuu ja tapahtuu.

Kaveri oli just kylässä ja ajeltiin pari tuntia Arcade kisoja konetta vastaan ja heti siinä huomasin ettei tuolla puolen autot ole kimpoilevia flipperi palloja!
Mikähän siinä on että ovat sitten Onlinessä?

Niin se on vähän kumma juttu tosiaan.. Voisiko olla ehkä tuolla netissä kun aina kuitenkin pikkasen on sitä lagia niin ei pysty auton tarkkaa paikkaa niin hyvin määrittelemään. Mutta luulisi että sille kuitenkin jotain voi tehdä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

"Tuli kerättyä kaikki vissii kaikki palkintopalli sijoitukset äsken Suzuka 750.Ainankin 1 ja 3.Siinä oli muilla ilmeisesti omia kisa virityksiä."

""Noi uudet startti ajat muuten hyvän oloiset. 02, 17, 32, 47 Suzuka PP750 expert ,15 min välein."


Noi on GTPlanetilla käytössä kisoissa joissa ajavat matalammilla PP:llä.Jos tarkoitus saada mahdollisimman moni tämän sivun käyttäjä samaan lähtöön,kannattaa etsiä ne omat minuuttiluvut.Jos taas kaipaa vain hyviä kisoja nää täällä kirjoituksissa olleet alotusajat käy,mutta niiden käyttäminen tän sivun kuskien keräämiseen yhteen ei toimi.Liian paljon muita tulijoita.
Tuntuu että täällä käytetään pelkästään gtplanetin aikoja,maailman suosituimmat GT5P ajat.
Eti sieltä sit vapaita lähtöruutuja kasalle Suomi-kuskeja?
 
Vastaus: GT5 Prologue

"Tuli kerättyä kaikki vissii kaikki palkintopalli sijoitukset äsken Suzuka 750.Ainankin 1 ja 3.Siinä oli muilla ilmeisesti omia kisa virityksiä."

""Noi uudet startti ajat muuten hyvän oloiset. 02, 17, 32, 47 Suzuka PP750 expert ,15 min välein."


Noi on GTPlanetilla käytössä kisoissa joissa ajavat matalammilla PP:llä.Jos tarkoitus saada mahdollisimman moni tämän sivun käyttäjä samaan lähtöön,kannattaa etsiä ne omat minuuttiluvut.Jos taas kaipaa vain hyviä kisoja nää täällä kirjoituksissa olleet alotusajat käy,mutta niiden käyttäminen tän sivun kuskien keräämiseen yhteen ei toimi.Liian paljon muita tulijoita.
Tuntuu että täällä käytetään pelkästään gtplanetin aikoja,maailman suosituimmat GT5P ajat.
Eti sieltä sit vapaita lähtöruutuja kasalle Suomi-kuskeja?

Taas tää alkaa.
Jos taas tarkoitat, että meikä on kehittänyt nää ajat olet väärässä.
Vaikuttaa ainankin sille.
Nyt en ole hyvällä tuulella...flussa painaa päälle ja nukuin yöllä 1 t.

Ainankin eilen ja toissa iltana pääsin pelaamaan niiden kanssa, kun halusinkin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tänään illalla ei paljoa ajella koska PSN:ssä alkaa huoltokatkos, ollaan siis lähes offline klo.18:00-23:00.

Laitoin tuohon "lähes", koska kun viimeksi oli huoltokatkos niin joskus pystyi kirjautumaan verkkoon ja taas välillä ei ja katkoo yhteyttä tuolloin.

Pitää harkata sitten offline puolella. :eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue

En tiedä onko deal69 KFIN -porukkaa, mutta olipas eilen kovat väännöt. Ajeltiin HSR:ää muutamat kisat ja siellä 4 parhaan sakissa tuli kisat ajettua. Omiin ajovirheisiin kaatuneena jouduin alistumaan joka kisassa :).

On se vaan palkitsevaa kun pääsin kunnolla kostamaan yhdelle Britille sen tuuppimiset. Tämä kaveri (joku smasher) käytti taktiikkana tuuppia pito pois takarenkaista, että auto spinnaisi, ja sitten ohitus. Tätä yritti minuun, mutta mutta, on sen verran laitettu pitoa Amusen takapuoleen (R3:set ja hieman lisää siipeä), ettei auto spinnannut vaan osui kaiteeseen. Aikasakon jälkeen lähdin takaa-ajoon. Roikuin kierrokset 5/7 ja 6/7 tämän *****-smasherin perässä, joka ilmeisesti arvasi aikeeni kun yritti saada jarrutuksilla minulle sakkoa peräänajosta. Tuon jarruttelun ansiosta takana tulevat olivat saaneet kurottua välimatkan umpeen, ja kolmen auton porukka hengitti niskaan. Viimeinen kierros alkoi ja ajoin peesissä kohti maalisuoran jälkeistä loivaa vasenta. Mutkaan tultaessa oli vauhti kasvanut 320 km/h, kun jyräsin tämän britin takakonttiin. Britti otti muutamat piruetit kaiteen kautta ja päätyi nurmikolle (minulle ei tullut sakkoa). Siinä sitten ajelin maaliin kolmantena, leveä hymy naamalla. :)

ps. Tämä britti ei päässyt maaliin asti, ilmeisesti meni hermot. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

En tiedä onko deal69 KFIN -porukkaa, mutta olipas eilen kovat väännöt. Ajeltiin HSR:ää muutamat kisat ja siellä 4 parhaan sakissa tuli kisat ajettua. Omiin ajovirheisiin kaatuneena jouduin alistumaan joka kisassa :).

On se vaan palkitsevaa kun pääsin kunnolla kostamaan yhdelle Britille sen tuuppimiset. Tämä kaveri (joku smasher) käytti taktiikkana tuuppia pito pois takarenkaista, että auto spinnaisi, ja sitten ohitus. Tätä yritti minuun, mutta mutta, on sen verran laitettu pitoa Amusen takapuoleen (R3:set ja hieman lisää siipeä), ettei auto spinnannut vaan osui kaiteeseen. Aikasakon jälkeen lähdin takaa-ajoon. Roikuin kierrokset 5/7 ja 6/7 tämän *****-smasherin perässä, joka ilmeisesti arvasi aikeeni kun yritti saada jarrutuksilla minulle sakkoa peräänajosta. Tuon jarruttelun ansiosta takana tulevat olivat saaneet kurottua välimatkan umpeen, ja kolmen auton porukka hengitti niskaan. Viimeinen kierros alkoi ja ajoin peesissä kohti maalisuoran jälkeistä loivaa vasenta. Mutkaan tultaessa oli vauhti kasvanut 320 km/h, kun jyräsin tämän britin takakonttiin. Britti otti muutamat piruetit kaiteen kautta ja päätyi nurmikolle (minulle ei tullut sakkoa). Siinä sitten ajelin maaliin kolmantena, leveä hymy naamalla. :)

ps. Tämä britti ei päässyt maaliin asti, ilmeisesti meni hermot. :D

Hyvä että maksoit potut pottuina ^^ Näitä brittitörttöjä on näemmä enemmänkin. Itse huomannut yhden kiilarin/peräänajelijan Suzuka 750PP kisassa, ajelee keltaisella Viper SRT10 Tunedilla, taidot ei kaverilla riitä, vaan ekassa mutkassa aina sisältä mahdollisimman monen kylkeen. Oma neliveto Mine's Skyline ei onneksi niin hätkähdä, mutta ainahan se hiekalla vetely v*tuttaa ja vie aikaa ja sijoituksia.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tänään illalla ei paljoa ajella koska PSN:ssä alkaa huoltokatkos, ollaan siis lähes offline klo.18:00-23:00.

Laitoin tuohon "lähes", koska kun viimeksi oli huoltokatkos niin joskus pystyi kirjautumaan verkkoon ja taas välillä ei ja katkoo yhteyttä tuolloin.

Pitää harkata sitten offline puolella. :eek:

Niin näköjään on.
Ai se saattaa vaikuttaa tohon netti kisaan myös.
Pitää katsoa silloin myöhään toimiiko vai ei ja jaksanko ajella flussan takia.
 
Ylös Bottom