Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Nyt ei tänään (expert) Suzukassa ajo kulje...miehessä vikaa.
Ehkä osa syy tatilla ajaessa, kun tarkan kaasun käyttö hakusessa ja lisänä ohjauksesta tulee mutkissa välillä liian äkkinäistä.

Autoon ei tekisi mieli laittaa sutimisen apuja oikeastaan ollenkaan, kun ne syövät tehoja.
Mutta jos en laita ainankaan takavetoisiin, niin pyörähdys aika varmaa tai hiekka kutsuu.
Etenkin takavetoisilla 2 ja 3 vaihteella mutkissa täys kaasun käyttö antaa palautetta armotta.

Mutta sijoitukset hyvällä ajolla on edes noin 4-7 sakissa.Parasta on, kun tulee hyviä kisoja ja omaan ajoon tyytyväinen oli loppujen lopuksi sijoitus mikä tahansa.
Tulkaa pelailemaan...ilmeisesti kaikki lauantai illan vietossa, mutta pitää taas lähtee ajelee...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt ei tänään (expert) Suzukassa ajo kulje...miehessä vikaa.
Ehkä osa syy tatilla ajaessa, kun tarkan kaasun käyttö hakusessa ja lisänä ohjauksesta tulee mutkissa välillä liian äkkinäistä.

Autoon ei tekisi mieli laittaa sutimisen apuja oikeastaan ollenkaan, kun ne syövät tehoja.
Mutta jos en laita ainankaan takavetoisiin, niin pyörähdys aika varmaa tai hiekka kutsuu.
Etenkin takavetoisilla 2 ja 3 vaihteella mutkissa täys kaasun käyttö antaa palautetta armotta.

Mutta sijoitukset hyvällä ajolla on edes noin 4-7 sakissa.Parasta on, kun tulee hyviä kisoja ja omaan ajoon tyytyväinen oli loppujen lopuksi sijoitus mikä tahansa.
Tulkaa pelailemaan...ilmeisesti kaikki lauantai illan vietossa, mutta pitää taas lähtee ajelee...

näinkin sut yhdessä kisassa, hyvinhän se ajo näytti sujuvan

pitänee vielä ajella pari skabaa illalla, varmaan tohon 15min tahtiin...

-K
 
Vastaus: GT5 Prologue

näinkin sut yhdessä kisassa, hyvinhän se ajo näytti sujuvan

pitänee vielä ajella pari skabaa illalla, varmaan tohon 15min tahtiin...

-K

Jaa..näit..hmmm ai niin joo tais sinunkin nimi näkyä jossain kisassa.
Jaa, ettäai sujui vai.Ehkä mä olen itselleni liian ankara.

Mä tahkosin lähes koko illan Suzukaa!
Laitoin privaa sinulle.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu.. Kyllä välillä ihan hyvää kisaa varsinkin tuolla 750PP Suzukassa. Formula kisa tuntui kylläkin aika säätämiseltä. Joutui kokeilemaan nelivetoa kun ainakin tuo LM Ford GT on vähän turhan vaikea ajettava padilla. Mine's Skyline osottautui yllättävänkin hyväksi ajaa. Siitä hyvä että se ei pahemmin aliohjaudu, ennemminkin yliohautuu kun tehoista vain 20% menee etupyörille. Varmastikkin osaavan rattimiehen käsissä tuo GT ja noi muutkin tehokkaat ratahenkisemmät takavedot on vielä nopeampia kuin nelivedot. :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

jaaha onnistuin sitten säätämään tuplan tähän :D Tämän saa siis poistaa jos siltä tuntuu.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Konsolifin porukkaa näytti pelaavan, mutta missä kisassa oli toinen juttu.
Suzuka 750 ei ollut kuin lähinnä Japanin poikia ja kerran oli tuttu nimi GTP_inkkari.

Ajoin noin 5 kisaa ja kerran tilttasi niin että oli odotettava uutta lähtö aikaa 18.30.
Yhdessä tulin peräti kolmanneksi toi on minun paras sijoituksena tuolla tossa 750 kisassa.

Takavetoisilla näyttäisi pääsevän kovempaa, mutta tatilla kun ajelen hienosäätö ajaminen liian tarkkaa touhua minulle.Joten ajelen lähinnä nelivedoilla.
Ja noilla Lotuksilla näyttää menevän lujaa, mutta en erityisesti pidä keskimoottorisista autoista..tatilla ajaessa ohjauksen kanssa tulee ongelmia.

Tosta Formula kisasta sen verran, että kauheaa touhua tatilla.Värkki ei tahdo mennä pääsuorallakaan yhtälinjaa vaan sinkoileen aavistuksen mihin sattuu.
En tykkää koko formulasta.Kerran kokeiltuani päädyn viidenneksi.

Nyt pidän taukoa ja joskus 21.30-22.00 jatkan ajoja Suzukassa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Siis gt5:en "pitäisi" tulla keväällä? ajattelin vain kun rupeaa jo vähäsen puuduttamaan suzukat ja fujit sen verran että tekisi mieli päästelemään taas muillekkin radoille etenkin deep forest ja trial mountain. kumpa olisivat mukana koko pelissä vaikka mikseivät olisi :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Siis gt5:en "pitäisi" tulla keväällä? ajattelin vain kun rupeaa jo vähäsen puuduttamaan suzukat ja fujit sen verran että tekisi mieli päästelemään taas muillekkin radoille etenkin deep forest ja trial mountain. kumpa olisivat mukana koko pelissä vaikka mikseivät olisi :D

Valmis GT5 näyttäisi näillä näkymin olevan perillä joskus vuonna 2010.

DFP on käytössä täälläkin, tosin logitechin G25 tullee lähtemään hankintaan melko pikaisesti.

-K
 
Vastaus: GT5 Prologue

G25:lla toista vuotta pöristelty GT4:sta, sitten GTHD Conceptia, sitten Japski GT5P demoa ja nyt EU julkaisusta asti Proloa.
Kyllähän tota GT5:sta jo kaipailee...
 
Vastaus: GT5 Prologue

g25 ja se wheel stand pro. hyvä yhdistelmä. suomalaisia ei vastaan ole tullut kuin kourallinen vaikka jauhettu on kesäkuusta lähtien. expert750 mieluisin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse ajelen G25 tätä proloa. Voisi olla ihan siistii ajella jollain suomi porukalla tätä.

Itsellä on kohta vasta viikon kyseinen peli ollut ja vaikkei vielä pelin vähäinen rata määrä ole häirinnyt, uskon että pian niitä lisä ratoja tulen kaipaamaan. Onko muuten mitään tietoa, aiotaanko tähän proloon tuoda mitään lisä ratoja päivitysten kautta, vai täytyykö sitä sitten vain venailla gt5 tuloon asti uusia ratoja. Eikö sen vaurio mallinnuksen pitäisi jollain päivityksellä tulla nytten syksyllä?

On vähän väärä threadi kysyä, mutta onko mitään tietoa vielä, että mitkä kaikki autot tulee varmuudella sitten tuohon GT5:een?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kyllähän niitä ratojakin pitäisi tulla päivityksissä, Nurburgringiä odottelen itse aika kuumeisesti, ja vissiin moni muukin. :) Toivottavasti tulisi tuossa syksyn päivityksessä ainakin joku uusi rata.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jos sitä suomiporukalla haluaa pelailla, kannattanee varmaan hyödyntää jonkun jo aiemmin mainitsemaa aikakäytäntöä.

Suzuka PP750:lle luulisi toimivan esim. [07-22-37-52] -tyyppinen järjestely. Nuo ajat eivät ole ainakaan GTPlanetin käytössä. Itse saatan jonkun kisan vielä tänään hurauttaa...

-K

edit: vaihtoehtona on tietysti myös vaikkapa sopia joku muu PP-raja, ja jättäytyä lähdössä vaikka 30 tai 45 sekuntia muun porukan jälkeen. Näin ei tarvitse myöskään huolehtia ensimmäisen auton handicapista.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Viimeses pelis äsken kyl kiehahti :D ei jaksanu ajaa enää ekan kierroksen jälkee edes loppuun, 3 kertaa mut spinnautettiin ekan kierroksen aikana...
Ei siinä mitään, muut 750 suzukat tänään oli kyl hyvii, herrasmiesmäisii...
 
Vastaus: GT5 Prologue

MJSalli kanssa oli hyvät kisat etenkin kerran, mutta hänelle tuli aika käsittämätön sakko shikaanissa mielestäni.Itse olen välillä lipsahtanut samanlailla eikä sakkoa ole näkynyt.
 
Ylös Bottom