Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Sijoituksista viis kunhan kisat olisivat kisoja ilman törttöilijöitä ja nämä flipperi pallo autot olisivat historiaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

GTTV:ssä pari uutta 'ilmaisvideota'.
Top Gear esittelyvideo, näkyy latauksen jälkeen 14 päivää (~75Mb).

Uuden Ferrari Californian esittelyvideo joka tehty 'GT5P'llä, näkyy 365 päivää (~225Mb).
Ehdottomasti videon kovin anti on siinä että Ferrarilla ajetaan, siis pelissä, pitkin Nürburing Nordschleifeä! Rata on siis tehty jo Proloon.

Kunhan nyt julkaisisivat radan eivätkä pihtaa sitä itse GT5:een asti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

GTTV:ssä pari uutta 'ilmaisvideota'.
Top Gear esittelyvideo, näkyy latauksen jälkeen 14 päivää (~75Mb).

Uuden Ferrari Californian esittelyvideo joka tehty 'GT5P'llä, näkyy 365 päivää (~225Mb).
Ehdottomasti videon kovin anti on siinä että Ferrarilla ajetaan, siis pelissä, pitkin Nürburing Nordschleifeä! Rata on siis tehty jo Proloon.

Kunhan nyt julkaisisivat radan eivätkä pihtaa sitä itse GT5:een asti.

Varmaan tarkkasilmäisimmät myös huomasivat Circuit de la Sarthe takasuoralta poistuvan mutkan ja ennen pääsuoran tiukkaa s-mutkaa edeltävän loivan S-mutkan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pyörähdin GT4 puolella, Nürburgring, RUF RGT '00 (379hp/1197kg/S3) ja 3 kierroksen jälkeen rupesi selkä lämpiämään täysillä forceilla ja sekventaali vaihteistolla.

Kyllä se vaan on vihreä helvetti, kun 5min ajanut kieli keskellä suuta niin kyllä jo ajattelee etteikö tämä kierros koskaan lopu! 7.58 oli yhtä jännitystä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

No niin, nyt on 2 miljoonaa kasassa, vielä kun uskoisi, että S -luokan kaksi viimeistä Tuner GP:tä ja F40 ohitusrumba olisivat mahdollisia.... niin sitten pääsis Formulalla päästelemään.

Melkoinen tasoero noilla S -luokan kilpailuilla, osa ihan sunnuntai ajeluja osa taas Lemmings mayhem luokkaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

No niin, nyt on 2 miljoonaa kasassa, vielä kun uskoisi, että S -luokan kaksi viimeistä Tuner GP:tä ja F40 ohitusrumba olisivat mahdollisia.... niin sitten pääsis Formulalla päästelemään.

Melkoinen tasoero noilla S -luokan kilpailuilla, osa ihan sunnuntai ajeluja osa taas Lemmings mayhem luokkaa.

En tiedä nykyisessä päivityksessä kuinka hankalia ovat mutta euroopan julkaisun yhteydessä tulleessa päivityksessä olivat aika helpohkoja vetää läpi tosin tietenkin vaikeampia kuin aiemmat luokat

Kuitenkin vaikutat ihan hyvältä kuskilta kun ajoin onlinessä eilen sinun kanssa tosin omalla humalatilalla saattoi olla merkitystä asiassa :D rattijuoppona radalla
 
Vastaus: GT5 Prologue

Illalla tuli pelattua GT5P:tä pitkästä aikaa, ja siis ensimmäistä kertaa tuon elokuun alun päivityksen. Yksinpelin kannaltahan muutosta ei kai tainnut tulla ollenkaan, mutta GTTV:n uudistukset olivat eri kivoja. Kaikki suurimmat murheenkryynit oli nyt korjattu; lataukset tulivat P2P:n ansiosta kiitettävän nopeasti ja ennen kaikkea ne sai laitettua tulemaan taustalatauksina. Lisäksi videotoistoon oli tullut pikakelaus eteen- ja taaksepäin entisen pelkän pausen tilalle. Suunta on ollut siis äärimmäisen hyvä. Mikään päivityskään tosin ei taida poistaa sitä tosiasiaa, että A-luokan kisatkin ovat tällaiselle sunnuntaikuskille liian vaikeita. Ja ne kunnon kiesit maksavat ihan liikaa... :'(
 
Vastaus: GT5 Prologue

En tiedä nykyisessä päivityksessä kuinka hankalia ovat mutta euroopan julkaisun yhteydessä tulleessa päivityksessä olivat aika helpohkoja vetää läpi tosin tietenkin vaikeampia kuin aiemmat luokat

Kuitenkin vaikutat ihan hyvältä kuskilta kun ajoin onlinessä eilen sinun kanssa tosin omalla humalatilalla saattoi olla merkitystä asiassa :D rattijuoppona radalla

Heh, no maistissa sitä meikäläinenkin eilen ajeli :)

Laskin standardiksi realismin ja sen jonkun stability avun päälle +2 luistonestoa.... helppona läpi kolmospalleille. Tiedän, sieltä mistä aita on , matalin.... :)

Kyllä hauska vekotin tuo Formula mitä nyt pari kierrosta kokeilin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Heh, no maistissa sitä meikäläinenkin eilen ajeli :)

Laskin standardiksi realismin ja sen jonkun stability avun päälle +2 luistonestoa.... helppona läpi kolmospalleille. Tiedän, sieltä mistä aita on , matalin.... :)

Kyllä hauska vekotin tuo Formula mitä nyt pari kierrosta kokeilin.

Onhan se ottaa vielä Lontoon katuradan jos ei ole paljon ajellut niin tulee mutkat aika huolella silmille. Ja S luokkaan jos kehtaat sitä standardilla ajella niin luistonesto kokonaan pois vie meinaa aika huolella tehoja pois niin kyllä sitten kultaa pitäisi ruveta tulemaan
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuota driftailua on tullu nyt aika paljonkin harrastettua ja g25:nen tekis mieli ostaa, niin onko ratin kanssa helpompaa vai vaikeampaa laitella kylkimyyryä eigerin kapeilla vuoristoteillä? :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onhan se alkuun aika erikoisen hankalaa, mutta kunhan rattiin tottuu, se pesee ohjaimen hauskuudessa 100-0 :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Morooo!!

Ajelen tänään tuossa 16:30 ja siitä aina 19:00 asti. Jos vaikka sattuisi joku suomalainenkin samohin skaboihin.. Suzukaa varmaankin pääpiirteissään..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onhan se alkuun aika erikoisen hankalaa, mutta kunhan rattiin tottuu, se pesee ohjaimen hauskuudessa 100-0 :)

Täysin samaa mieltä. Ohjaimeen tottunut on varmasti aluksi vaikeuksissa ratin kanssa, mutta kun homma alkaa sujua niin fiilis nousee ihan toiseen potenssiin ja tuntuu jo "oikeasti" (sikäli kun näillä vehkeillä mahdollista) autolla ajamiselta.

Mitenköhän muuten on, kumpi ohjaustapa on driftaamisessa parempi jos oletetaan pelaajan osaavan homma mahdollisimman hyvin? Ratilla saa periaatteessa tarkempia ohjausliikkeitä ja forcet kertoo jotain tapahtumista, mutta toisaalta paraskaan vatanen ei veivaa rattia yhtä nopeasti laidasta laitaan kuin peukalo kääntää tattia.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse en harrasta tuota Driftaamista lainkaan, mutta, mitenköhän olisiko tulossa ihan säätöihin ohjausvälityksen säätö, niin tuo veivaamis ongelma poistuisi, kuten lienee laita oikeissa Drift autoissa, nyt en siis tiedä, mennään ihan mutu pohjalla.

Pitääkin kokeilla onko Tuscan erilainen tuon suhteen, siinä kun lukeman mukaan on varsin nopea ohjaus jo vakiona...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitenköhän muuten on, kumpi ohjaustapa on driftaamisessa parempi jos oletetaan pelaajan osaavan homma mahdollisimman hyvin? Ratilla saa periaatteessa tarkempia ohjausliikkeitä ja forcet kertoo jotain tapahtumista, mutta toisaalta paraskaan vatanen ei veivaa rattia yhtä nopeasti laidasta laitaan kuin peukalo kääntää tattia.

Varmasti on ratilla sen lisäksi että se on paljon mielekkäämpää, hauskempaa, realistisempaa, myös sinänsä parempi driftata juuri tuon takia että se mahdollistaa tarkemmat ohjaus ja myös kaasun liikkeet ja näiden lisäksi myös kytkimen käytön. Tuosta padin tatin kääntämisestä sen verran että kun sen kääntää nopeasti laidasta laitaan nii eihän pelissä renkaat käänny sitä vauhtia vaan jotain tiettyä vauhtia jonka pelin tekijät ovat määrittäneet. Tämäkin vaikeuttaa jotain tilanteita joissa olisi tarve kääntää nopeammin/hitaammin. Myös kun joitain videoita olen nähnyt niin sellaisessa tilanteessa driftatessa kun luisu vaihtuu kokonaan puolelta toiselle, kun ratista päästää irti niin se käyttäytyy juuri niinkuin oikeastikin eli renkaat pysyvät kokoajan menosuuntaan. (ratti pyörii itsestään)

Ja tässä viittaan lähinnä vain tuohon G25 rattiin kun muista ei ole tietoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Miten tässä saa tuolla G25 kytkimen käyttöön. Itsellä se vaihtaa aina vaihteen kun vaan laittaa tuossa vaihdekeppissä kyseisen vaihteen silmään. Kytkimellä se ei tee mitään, vaikka painaa pohjassa, auto kiihtyy silti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Miten tässä saa tuolla G25 kytkimen käyttöön.

Paina vaihdekepissa olevista napeista "kolmiota", eli sitä ihan ylintä mustaa. Pitää tehdä joka ajon aluksi uudelleen ja voi tehdä vasta kun lähtö on tapahtunut ja auton kontrolli on omissa käsissä. Vähän tympeä systeemi, mutta onpahan sentään toimiva kytkin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Paina vaihdekepissa olevista napeista "kolmiota", eli sitä ihan ylintä mustaa. Pitää tehdä joka ajon aluksi uudelleen ja voi tehdä vasta kun lähtö on tapahtunut ja auton kontrolli on omissa käsissä. Vähän tympeä systeemi, mutta onpahan sentään toimiva kytkin.

Jep kiitti noinhan se toimii.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Moi!

Nyt tämä prologue tuli ostettua kun ei sitä oikeeta GT5:ttä jaksanu odottaa:) Nyt se tekee sitä latausta ja ihan ongelmitta on menny. Kataotaan sitten kun pääsen vähän kokeilemaan että onko tämä odotuksieni arvoinen.
 
Ylös Bottom