Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
GTTV:ssä pari uutta 'ilmaisvideota'.
Top Gear esittelyvideo, näkyy latauksen jälkeen 14 päivää (~75Mb).
Uuden Ferrari Californian esittelyvideo joka tehty 'GT5P'llä, näkyy 365 päivää (~225Mb).
Ehdottomasti videon kovin anti on siinä että Ferrarilla ajetaan, siis pelissä, pitkin Nürburing Nordschleifeä! Rata on siis tehty jo Proloon.
Kunhan nyt julkaisisivat radan eivätkä pihtaa sitä itse GT5:een asti.
No niin, nyt on 2 miljoonaa kasassa, vielä kun uskoisi, että S -luokan kaksi viimeistä Tuner GP:tä ja F40 ohitusrumba olisivat mahdollisia.... niin sitten pääsis Formulalla päästelemään.
Melkoinen tasoero noilla S -luokan kilpailuilla, osa ihan sunnuntai ajeluja osa taas Lemmings mayhem luokkaa.
En tiedä nykyisessä päivityksessä kuinka hankalia ovat mutta euroopan julkaisun yhteydessä tulleessa päivityksessä olivat aika helpohkoja vetää läpi tosin tietenkin vaikeampia kuin aiemmat luokat
Kuitenkin vaikutat ihan hyvältä kuskilta kun ajoin onlinessä eilen sinun kanssa tosin omalla humalatilalla saattoi olla merkitystä asiassarattijuoppona radalla
Heh, no maistissa sitä meikäläinenkin eilen ajeli![]()
Laskin standardiksi realismin ja sen jonkun stability avun päälle +2 luistonestoa.... helppona läpi kolmospalleille. Tiedän, sieltä mistä aita on , matalin....
Kyllä hauska vekotin tuo Formula mitä nyt pari kierrosta kokeilin.
Onhan se alkuun aika erikoisen hankalaa, mutta kunhan rattiin tottuu, se pesee ohjaimen hauskuudessa 100-0![]()
Mitenköhän muuten on, kumpi ohjaustapa on driftaamisessa parempi jos oletetaan pelaajan osaavan homma mahdollisimman hyvin? Ratilla saa periaatteessa tarkempia ohjausliikkeitä ja forcet kertoo jotain tapahtumista, mutta toisaalta paraskaan vatanen ei veivaa rattia yhtä nopeasti laidasta laitaan kuin peukalo kääntää tattia.
Miten tässä saa tuolla G25 kytkimen käyttöön.
Paina vaihdekepissa olevista napeista "kolmiota", eli sitä ihan ylintä mustaa. Pitää tehdä joka ajon aluksi uudelleen ja voi tehdä vasta kun lähtö on tapahtunut ja auton kontrolli on omissa käsissä. Vähän tympeä systeemi, mutta onpahan sentään toimiva kytkin.