Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

perskele mulla ei oo IKINÄ sattunut ketään suomalaista samaan kisaan :( .. outoo.. noh jospa tänään joku pelailis sitä 750p fujii... ite meen ajelee sitä jossain vaiheessa iltaa

ajoitko Suzukaa jossain vaiheessa olin näkevinäni sinut vai muistanko väärin
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu näinhän siinä meinas käydä, mutta nooh eipä tuo haittaa... tänään keittää muutenkin jo tää netin katkeileminen :D
edit: pistin privaa kurvi..
 
Vastaus: GT5 Prologue

sama juttu. sama juttu ei haittaa sieltä noustaan hyvillekkin sijoituksille jopa viimeisellä kierroksella.hanaa vaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

ajoitko Suzukaa jossain vaiheessa olin näkevinäni sinut vai muistanko väärin

joo taisin yhesti päästä samaan kisaan kun sie ja jotkut muut... ei oikeen tullu mitään siitä kisasta kun professionalin jälkeen standardille heti.. kyllä mie oon sitä mieltä et kaikki kisat pitäs olla professionalilla, vaikka padilla pelaankin... jotenkin tuo standard ohjaus syö kisa iloa :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Niinhän se on... Välillä standard on ihan kivaa supertykitystä, mutta kyllä Pro on se oikea ajotapa. En tajua miten standardia puskee niin paljon kisoihin. Tai ainakin ennen siellä oli aika paljon niitä, en sitten tiedä nykyään. Kunhan pääsee taas mikkeliin, niin täytyy alkaa itekkin ajelemaan nettikisoja, sen verran mukavilta ne tuntui kun tuolla inkkarilla muutamaan otteeseen kokeili.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ainut vika että juuri nyt ainoa ajettava expert kisa on tuo F430/GT-R/Z06 HSR, Fuji ja super lagittavat *kaukaisen maan asukit" ei inspiroi ja ei myöskään mikään ovaalin ajaminen missä jokainen tökkii toisiaan miten sattuu.
 
Vastaus: GT5 Prologue

HIEMAN ärsyttää, kun back uppasin plegen ja formatoin sen ja palautuksen jälkeen kaikki muut save tiedostot olivat kunnossa paitsi GT5:n, joka olikin "korruptoitunutta data" :( Olin just saanut A-lisenssin. Eikä enää jaksa ajaa uudelleen noita, vaan pitää imasta valmis save filu jostain.
 
Vastaus: GT5 Prologue

HIEMAN ärsyttää, kun back uppasin plegen ja formatoin sen ja palautuksen jälkeen kaikki muut save tiedostot olivat kunnossa paitsi GT5:n, joka olikin "korruptoitunutta data" :( Olin just saanut A-lisenssin. Eikä enää jaksa ajaa uudelleen noita, vaan pitää imasta valmis save filu jostain.
Ikävää, mutta eihän tossa kauaa tonne asti pelata mene, jos oot vasta A-lisenssin saanut.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täällä ollaan edelleen S-cupissa jumissa, F40 -kisa ja pari viimistä ajamatta.
720p -kisa ei mene sitten millään. :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

HIEMAN ärsyttää, kun back uppasin plegen ja formatoin sen ja palautuksen jälkeen kaikki muut save tiedostot olivat kunnossa paitsi GT5:n, joka olikin "korruptoitunutta data" :( Olin just saanut A-lisenssin. Eikä enää jaksa ajaa uudelleen noita, vaan pitää imasta valmis save filu jostain.

Onhan saven versio sama kuin GT5P:n? Ettei tästä olisi kyse? En tiedä miten sitten tekisi tuossa tilanteessa, päivittäisikö GT5P:n ekaksi ja sitten savet koneeseen vai ekaksi savet ja sitten päivitykset?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onhan saven versio sama kuin GT5P:n? Ettei tästä olisi kyse? En tiedä miten sitten tekisi tuossa tilanteessa, päivittäisikö GT5P:n ekaksi ja sitten savet koneeseen vai ekaksi savet ja sitten päivitykset?

On ne samat, kun mä back uppasin koko kovalevyn ja sitten palautin formatoinnin jälkeen kaikki takaisin. GT5:nen ei siis pyytänyt edes päivityksiä, koska oli ennen back uppia jo viimeisimmässä versiossa. Toisaalta ihmetyttää hieman sekin, että minulla oli peli pelit savettu kahteen tiliin (EU ja USA) ja kummassakin näytti olevan korruptoitunut save file.

Poistin USA tilistä save:t pois kokonaan ja kokeilin aloittaa pelin uudelleen, mutta se EI pystynyt savettamaan mitään!!!:eek: ilmoitti jotain tyyliin "tallenustiedon kirjoittaminen epäonnistui"
 
Vastaus: GT5 Prologue

Lisäsin tuonne GT5P:lle ton online ketjun kun sellasta ohjetta tuli että siellä pitäis online peleistä sopia.
 
Vastaus: GT5 Prologue

siin vikas kisas mis Kurvin ja Juhasen kanssa.
Toisel kiekal mut pyöräytettii ekas mutkas sinne hiekas, aivan melkeen laidan viereen, vitutti suunnattomasti ja jäin viimeseks.. ajoin pirun kovaa ja pääsin kuudenneks, mut vikalla kiekalla ja vikas mutkas taas sama espanjalainen päästi perään täysiä ja lensin jonnekki rengaspaskan väliiin käytännös ihan jumiin, keitti niin tajuttomasti etten jaksanu enää linkuttaa maaliin toiseks viimesenä..

Mun mielipide ja kokemus sanoo että kaikkein epäkohteliaimmat pelaajat tulee Espanjasta, ainakin gt5 prolossa... Niitä tuntuu vaan riittävän niiiin paljon...
 
Vastaus: GT5 Prologue

En muista mikä kisa, mulla, mutta aina joku kilkkasi ja jäin jälkeen otin kiinni menin ohi ja taas se kilkkasi ja tätä jatkui ja jatkui..
miten lie mulle kävikään, mutta halavatun kalkkuna opettelisi ajamaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kyllä Suzuka pro kelpais mullekkin, mutta kun ei nyt ole.Kumman kauan on mennyt ettei noita kisoja ole muutettu tai tullut tonne lisää.
Minun mielestä tässä pelissä tällä hetkellä ainut kunnon rata on toi Suzuka.
Siinä on vauhdin tuntua ja tekemistä eli paljon mutkia.
 
Ylös Bottom