Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Verkkopeliseuran etsimiseen on ihan oma alueensa. Sinne saa perustaa GT5P-ketjun, ellei semmoista ennestään jo ole.Olisko taas joku halukas pelailemaan?Hiikeri? Grandi?
ajoitko Suzukaa jossain vaiheessa olin näkevinäni sinut vai muistanko väärin
Ikävää, mutta eihän tossa kauaa tonne asti pelata mene, jos oot vasta A-lisenssin saanut.HIEMAN ärsyttää, kun back uppasin plegen ja formatoin sen ja palautuksen jälkeen kaikki muut save tiedostot olivat kunnossa paitsi GT5:n, joka olikin "korruptoitunutta data"Olin just saanut A-lisenssin. Eikä enää jaksa ajaa uudelleen noita, vaan pitää imasta valmis save filu jostain.
HIEMAN ärsyttää, kun back uppasin plegen ja formatoin sen ja palautuksen jälkeen kaikki muut save tiedostot olivat kunnossa paitsi GT5:n, joka olikin "korruptoitunutta data"Olin just saanut A-lisenssin. Eikä enää jaksa ajaa uudelleen noita, vaan pitää imasta valmis save filu jostain.
Onhan saven versio sama kuin GT5P:n? Ettei tästä olisi kyse? En tiedä miten sitten tekisi tuossa tilanteessa, päivittäisikö GT5P:n ekaksi ja sitten savet koneeseen vai ekaksi savet ja sitten päivitykset?