Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Onko kukaan keksinyt miten ratin saisi olohuoneeseen? Puhutaan siis oikeasta olohuoneesta eikä opiskelijaboksista.

Pixmania myy noita G-25 kolmella eri osastolla joista jokaisella on oma hintansa: PC, PS2, PS3.
Logitech ei varmaan ole valmistanut kolmea eri laitetta? Ainakin tueksi tuossa halvimmassa eli PS2 sanotaan konsolit ja pc.
Esim. liitäntä, ps3/pc on usb mutta entä ps2?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

pies sanoi:
Onko kukaan keksinyt miten ratin saisi olohuoneeseen? Puhutaan siis oikeasta olohuoneesta eikä opiskelijaboksista.
Varmaan siten, että otat sen kauniisiin kätösiisi ja pistät sen siihen "olo"huoneeseesi ja kytket koneeseen kiinni ja alat pelaamaan :p
Ja mitä hemmetin eroa niillä olohuoneilla edes on?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

pies sanoi:
Onko kukaan keksinyt miten ratin saisi olohuoneeseen? Puhutaan siis oikeasta olohuoneesta eikä opiskelijaboksista.

Pixmania myy noita G-25 kolmella eri osastolla joista jokaisella on oma hintansa: PC, PS2, PS3.
Logitech ei varmaan ole valmistanut kolmea eri laitetta? Ainakin tueksi tuossa halvimmassa eli PS2 sanotaan konsolit ja pc.
Esim. liitäntä, ps3/pc on usb mutta entä ps2?
Veikkaisin että kyseessä on sama malli, mutta vaikka eri mallit olisikin niin myös PS2 malli on usb-liitännällä. Näin ainakin DFP:ssä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

oon ihan kujalla. onko prologue sama vai eri asia kuin itse GT5.Jos on niin miten:confused: :confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

tombson sanoi:
oon ihan kujalla. onko prologue sama vai eri asia kuin itse GT5.Jos on niin miten:confused: :confused:
Prologue on siis Gran Turismo 5:n ns. demo, joka julkaistaan GT5:sta aikaisemmin. Sellainen alkupala.

Samanlainen menetelmä oli myös GT4:n kanssa. Ensiksi tuli Prologue ja sen jälkeen itse peli.

PS Storesta saa vielä ladatuksi ilmaisen Gran Turismo HD Conceptin, jossa on yksi rata ja tusina autoja.

Itse odotan mielummin GT5:n tuloa, sillä en ymmärrä mitä järkeä on maksaa 40 demosta. Eikä se odottaminen niin tuskasta voi olla, varsinkin kun monia muitakin hyviä pelejä on tulossa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

tombson sanoi:
oon ihan kujalla. onko prologue sama vai eri asia kuin itse GT5.Jos on niin miten:confused: :confused:
Prologue on tavallaan laajennettu demo tulevasta GT5:sta. Se on toteutettu GT5:n grafiikka ja fysiikka moottorilla, joten peli tulee näyttämään vähintääkin tuolta mitä tuo prologue tarjoaa.

E: Eddy oli nopeampi :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Eddy93 sanoi:
Itse odotan mielummin GT5:n tuloa, sillä en ymmärrä mitä järkeä on maksaa 40 demosta. Eikä se odottaminen niin tuskasta voi olla, varsinkin kun monia muitakin hyviä pelejä on tulossa.

Kuten jo taisin aiemmin jossain sanoa, on tuo sontapuhetta :p
Tämä ns. demohan tarjoaa varmasti enemmän sisältöä ja pelitunteja kuin todella useat kokoversiot, joten tuohan on aivan pikkuraha tästä. (Moottoriurheilufriikki vain tässä puhuu, älkää kuunnelko mua) :eek:

Ja voi pojat, kyllä se odottaminen voi olla tuskaista. Toivottavasti se japsiversio saapuu melko pian uudenvuoden jälkeen, pakko päästä tesmailemaan. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Otkor sanoi:
Ja voi pojat, kyllä se odottaminen voi olla tuskaista. Toivottavasti se japsiversio saapuu melko pian uudenvuoden jälkeen, pakko päästä tesmailemaan. :)

Vaikka tässä ei nyt varsinaisia moottoriurheilun friikkejä ollakkaan, niin silti tätä odotellaan kovasti myös täällä. Haluaa päästä kokemaan se Lontoon katurata ja ehkä vielä jossain vaiheessa itse tallustella siellä samoilla seutuvilla. Verkkopeli kiinnostaa kovasti, mutta ei tiedä uskaltaako teidän ammattilaisten porukoihin kisaamaan. Ratti ja polkimet kuitenkin tulee hankituksi ja ehkä tästä on sellaiseksi autosimun täyttäjäksi, vaikka demo vain onkin :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Siis onko muilla enemmänkin noita autoja tuossa hd demossa?
Mulla ei meinaan ole valita kuin yksi auto.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

kyllä sanoi:
Siis onko muilla enemmänkin noita autoja tuossa hd demossa?
Mulla ei meinaan ole valita kuin yksi auto.
Sinun täytyy suorittaa sillä yhdellä autolla, se tietty kierosaika niin saat uuden auton, jolla sitten taas rikot asetetun ajan.
PS: Tämä aihe on kyllä sitten, Prologue tarkotettu... ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Uusimmassa Famitsussa Yamauchi kuuulema kertoo, että Top Gear ja japanilainen BestMOTORing tulisivat tarjolle GT5 Prologuen GT.TV-palveluun jo helmikuussa. Top Gearin jaksot ovat täyspitkiä.
Molemmat ovat ilmeisesti tulossa jakoon useampaan maahan, sillä ne käänneetään (toivottavasti tekstein) yhdeksälle kielelle.

Ilmeisesti nuo ovat maksullisia ja normaalitarkkuudella, sillä erikseen mainitaan GT.TV:seen kuvatusta alkuperäisestä sisällöstä, joka on ilmaista ja FullHD-laatua. Nämä pätkät ovat noin vartin mittaisia ja uusia pitäisi tulla kuukausittain. Pidemmät pätkät ovat harkinnassa.

Myös GT.TV:n videosoittimeen on tulossa lisää toimintoja, kuten esim. haku ja kappalehaku.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

ostin ebaysta 5000 jenin psn kortin.. ja jos hyvin käy niin jo huomenna saan tunnuksen ja pelin ladattua ^^ ... 25e niin shareen pelin parin ekan kanssa, kunhan ensin varmistetaan että share toimii tässä pelissä... ^^
 
Ylös Bottom