Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
tai sitte viet telkan ja pleikkarin ratteineen keittiöön... ni ei tartte pöytää siirtääMa_Tas sanoi:Nyt onnistu päivitys. Rattikin tuli haettua Nyt pitää vissiin ruokapöytä siirtää tv:n eteen jotta saa ratin kiinni.
Timppa78 sanoi:tai sitte viet telkan ja pleikkarin ratteineen keittiöön... ni ei tartte pöytää siirtää
roflator sanoi:Mutta jos nettipiuha/wlan ei yllä itäsiiven keittiöön
roflator sanoi:Suurin offline hupi tähän asti on ollut hioa b-luokan kisoista audi tt:lla lontoon rata kunnolla kuosiin. Nyt vois väittää, että aika hyvin kulkee se rata juuri tuolla yhdellä autolla(ei törmäilyjä seinään/kilpailijoihin tietenkään).
roflator sanoi:Verkkokauppa.com tarjoaa myös tota paremman mallista penkkiä
vrmx sanoi:Jos nyt sattuu keski-uudellamaalla tai lähistöllä pyörimään niin täältä varmaan saa parhaimpaan hintaan tuon jykevämmän penkin. Varmaan sais vielä tingattua G25 keppitelineen kylkeen ilman et hinta menee yli 350 .
siis maalikuun lopulla tulee tuo prologue eurooppaan, ja itse kokopeli vasta joskus 2009 vuoden alussa eurooppaan todennäkösestiEde sanoi:Onko tosiaan näin, että itse Gran Turismo 5, ei siis Prologue, ilmestyy vasta ens vuoden lopulla? Itse oon jostaki lukenu/saanu käsityksen/ymmärtäny väärin, että se ilmestyis maaliskuun lopulla jo
EDIT: Jos näin on, kannattaako hankkia Prologue?
niillä voi pelata netissä millä accountilla haluaa, paitsi nimenomaan sillä millä se jaetaan, koska yhden jaon jälkeen menee yleensä salasana vaihtoon... eli vaikka kaikki voi olla netissä kisaamassaPibe sanoi:Niin ja voikos noilla jaetuilla proloilla pelata netissä muuta kuin yhdellä nettinimellä? Eli voiko olla vain yksi onlinessa kerrallaan?
se riippu täysin pelintekijästä miten se haluaa rajoittaa tuota jakelua... ja tuo prologuehan on vasta demo, että tuon demon menekkihän varmasti lisää itse pelin myyntiä sitten jahka saapuuPibe sanoi:Outoa. Esim. Warhawkissa oli rajoitus sille tilille, millä peli on ladattu.