Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Nyt onnistu päivitys. Rattikin tuli haettua:D Nyt pitää vissiin ruokapöytä siirtää tv:n eteen jotta saa ratin kiinni.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ma_Tas sanoi:
Nyt onnistu päivitys. Rattikin tuli haettua:D Nyt pitää vissiin ruokapöytä siirtää tv:n eteen jotta saa ratin kiinni.
tai sitte viet telkan ja pleikkarin ratteineen keittiöön... ni ei tartte pöytää siirtää :D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
Mutta jos nettipiuha/wlan ei yllä itäsiiven keittiöön :)

Tuo wlanin kantomatka voisi olla kyl riittämätön mun hulppeassa alle 40 neliön kämpässä, mut onneksi mul on yhdistetty keittiö, olohuone, makuuhuone ja "koti teatteri":D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Suurin offline hupi tähän asti on ollut hioa b-luokan kisoista audi tt:lla lontoon rata kunnolla kuosiin. Nyt vois väittää, että aika hyvin kulkee se rata juuri tuolla yhdellä autolla(ei törmäilyjä seinään/kilpailijoihin tietenkään).

Mutta jospa kaupasta ruokaa ja sit vois alkaa opettelemaan online pelaamista enemmän. Tuntuu ettei noita a-luokan kisoja kannata vielä ajaa, kun ei ole varaa ostaa tarpeeksi hyviä autoja ilman wanhojen poismyymistä. Heti eka kisassa ovaalilla jää vain kilpailijoista vaikka imuun pitäisi päästä ja siitä ohittelemaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
Suurin offline hupi tähän asti on ollut hioa b-luokan kisoista audi tt:lla lontoon rata kunnolla kuosiin. Nyt vois väittää, että aika hyvin kulkee se rata juuri tuolla yhdellä autolla(ei törmäilyjä seinään/kilpailijoihin tietenkään).

Meinasin aiemmin kirjoittaa juuri samanlaisen viestin. Audi TT ja Lontoo, parhaimmat huvit irronneet tähän asti ja eventillä, jossa tätä katurataa vedetään alun kisoihin nähden toiseen suuntaan. Niitä suuria elämyksiä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tuolta voisi tilata suoraan racing seat, hintaa halvimmalle taisi olla 365 EUR. Toimituskuluista tiedä mitään :rolleyes: Euro alueelta niin ei pitäisi tulli vetää välistä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Verkkokauppa.com tarjoaa myös tota paremman mallista penkkiä 356.9e+postikulut hinnalla. Tekis melkein mieli ostaa tuo, mutta pitäs jossain päästä koeistumaan voittaako nykyisen setupin. Meinaa selkä kipeytyä, jos ottaa pitempia sessioita.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
Verkkokauppa.com tarjoaa myös tota paremman mallista penkkiä

Kiitokset tästä infosta ;)

Olen puusilmä :) Vaikka kuinka hain niin ei osunut silmään. Lähti tilaukseen ja se G25-vaihdepidike. Vielä se G25 jossain vaiheessa tilaukseen kun ylitöitä tehty. Eiköhän tuo tule ennen kuin Prologue ilmestyy:D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Jos nyt sattuu keski-uudellamaalla tai lähistöllä pyörimään niin täältä varmaan saa parhaimpaan hintaan tuon jykevämmän penkin. Varmaan sais vielä tingattua G25 keppitelineen kylkeen ilman et hinta menee yli 350 :).

Kaverille haettiin kyseinen setti tuolta, itellä vielä harkinnassa, kun haluis tehä ihan oman systeemin :).

Varsinkin polkimet tossa pitää säätää sopivalle etäisyydelle, muuten on kipeet nilkat aika varmasti pitemmän pelisession jälkeen. Ratin kulmaa ja etäisyyttä saa kohtuu helposti säädettyä vaikka vähän enemmän säätövaraa ei ois pahitteeks.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

vrmx sanoi:
Jos nyt sattuu keski-uudellamaalla tai lähistöllä pyörimään niin täältä varmaan saa parhaimpaan hintaan tuon jykevämmän penkin. Varmaan sais vielä tingattua G25 keppitelineen kylkeen ilman et hinta menee yli 350 :).

Huhhuh, toi hinta kyllä vetää pohjat reilusti. Halpaa kuin makkara, jos 300e pelivarusteesta voi sanoa niin. Tosin maksaahan toi silti saman kuin halvempi sohva olohuoneeseen.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Pitäiskö mun hakea täs lähipäivinä dfp vai oottaa kuukaus ni sais g25. Kumpi kannattaa ja onko niillä niin suurta eroa et pitäis ostaa satasen kalliimpi ratti
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Loistava peli on kyllä ja pyörii kun unelma verrattuna NFS prostreetiin joka välillä nyki pahastikin. Vieläkun ratin sais tai edes Dualshockin. Tuli ostettua uudet nojatuolit tuon kuluneen sohvan tilalle joten tärinät jää vielä haaveksi ainakin tästä tilistä. :(
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Onko tosiaan näin, että itse Gran Turismo 5, ei siis Prologue, ilmestyy vasta ens vuoden lopulla? :confused: Itse oon jostaki lukenu/saanu käsityksen/ymmärtäny väärin, että se ilmestyis maaliskuun lopulla jo :eek:

EDIT: Jos näin on, kannattaako hankkia Prologue?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Niin ja voikos noilla jaetuilla proloilla pelata netissä muuta kuin yhdellä nettinimellä? Eli voiko olla vain yksi onlinessa kerrallaan?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ede sanoi:
Onko tosiaan näin, että itse Gran Turismo 5, ei siis Prologue, ilmestyy vasta ens vuoden lopulla? :confused: Itse oon jostaki lukenu/saanu käsityksen/ymmärtäny väärin, että se ilmestyis maaliskuun lopulla jo :eek:

EDIT: Jos näin on, kannattaako hankkia Prologue?
siis maalikuun lopulla tulee tuo prologue eurooppaan, ja itse kokopeli vasta joskus 2009 vuoden alussa eurooppaan todennäkösesti
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Pibe sanoi:
Niin ja voikos noilla jaetuilla proloilla pelata netissä muuta kuin yhdellä nettinimellä? Eli voiko olla vain yksi onlinessa kerrallaan?
niillä voi pelata netissä millä accountilla haluaa, paitsi nimenomaan sillä millä se jaetaan, koska yhden jaon jälkeen menee yleensä salasana vaihtoon... eli vaikka kaikki voi olla netissä kisaamassa
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Outoa. Esim. Warhawkissa oli rajoitus sille tilille, millä peli on ladattu.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Pibe sanoi:
Outoa. Esim. Warhawkissa oli rajoitus sille tilille, millä peli on ladattu.
se riippu täysin pelintekijästä miten se haluaa rajoittaa tuota jakelua... ja tuo prologuehan on vasta demo, että tuon demon menekkihän varmasti lisää itse pelin myyntiä sitten jahka saapuu
 
Ylös Bottom