Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Oh my... Päivittelin sitten japanin version ja pakko myöntää, että sekavammaks mennyt koko peli! Tuntuu, että sahalaitoja löytyy 10 kertainen määrä aiempaan verrattuna?! Kisatkin onneksi kaikki auki, mutta näemmä palkinnot on "ajamatta". Vai näkyykö euroversiossa event -listassa avoinna kaikki luokat heti alussa?

Ja kaikenmaailman ajolinjojen apuja... huoh! :D

Voisko joku sahalaita-tyyppi ottaa valokuvan sahalaidoista. Mulla on sahalaitaa vain varjoissa, eikä nekään häiritse juurikaan. Ois kiva nähdä, et onko tv:issä sit niin suuria eroja vai onko silmissä suuria eroja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Voisko joku sahalaita-tyyppi ottaa valokuvan sahalaidoista. Mulla on sahalaitaa vain varjoissa, eikä nekään häiritse juurikaan. Ois kiva nähdä, et onko tv:issä sit niin suuria eroja vai onko silmissä suuria eroja.

Tuli itse nyt testattua peliä 720p:nä ja sahalaitaa tosiaan oli selvästi enemmän kuin 1080p:nä.
Näyttönä 20 tuumanen LG-Wide. Jännä kun yleensä on sanottu et 720p & 1080p erot tulevat esiin vasta yli 40 tuumaisissa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse pelaan Sonyn 40" Fullhd tv:stä ja minkäänlaisia sahalaitoja en ole huomannut:D
Ainut vaan kun edellä ajava auto ajaa hiekalle ja se pöllyää niin pöly pikselöityy.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jos tilaan tuolta Play.com:sta GT5P:n hintaan £17,99 = ~23, niin ei kai tule lisäksi postikuluja. Eli postikulut sisältyy hintaan? Eikä mitään tulleja ym.? Ja miten maksaminen sujuu visa Electronilla? Vaikuttaako se maksamiseen jos maksaa punnissa? Kun tilillä rahat on silti euroina.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jos tilaan tuolta Play.com:sta GT5P:n hintaan £17,99 = ~23, niin ei kai tule lisäksi postikuluja. Eli postikulut sisältyy hintaan? Eikä mitään tulleja ym.? Ja miten maksaminen sujuu visa Electronilla? Vaikuttaako se maksamiseen jos maksaa punnissa? Kun tilillä rahat on silti euroina.

Et voi tilata puntahinnoilla, vain euroilla eli 27,99. Ei tule muita kuluja lisää, postikulut sisältyvät tuohon.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Huh, mukavan tiukkaa vääntöä nuo pp680+ kisat.
Mine's skyline osoittautui autoksi jolla ne on mahdolista voittaa, vielä tuo viimeinen kisa niin se on siinä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitään vinkkiä tuohon A luokan Ferrari ajoon, kun ei sitten millään pääse edes kahdeksan parhaan joukkoon... pää hajoaa...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kellään tietoa siitä Logitechin ja GT5 porukan yhteistyössä tekemästä ratista? Koska rantautuu ja onko ihan sikahintainen vs. GT25? Kookkelilla onnistui pikaisen haun jälkeen löytämään kapistuksesta pari viideota ja mutuilua...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eikö joskus tullut sellainen uutinen, että BBC laittaisi Top Gearin jaksoja jakeluun GT-TV:ssä?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Palaa käämit ton online toiminnonkaa... koko päivän koittan tehä hyvää driftii sitkun onnistun niin ei onnistu... "updating failed" vaikka ei ollu edes down. Hyvin pysty kattoo muitten sijotuksii kuitenki. Koko ajan tuntuu olevan jtn arpa pelii. Sitku ei niit suorituksii saa jälkijunas päivitettyykä... Sijotukset on tärkiä :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

http://www.mvnet.fi/index.php?osio=Internet&sivu=Verkkokaupat_-_Osa_1
Tuollakin sanotaan että punnilla maksettaessa saa tavallaan alennusta, kun ne hinnat on euroiksi vääristetty ja käytetty "omaa" punta-euro-kurssia.

Ei saa tilattua suomeen jos koittaa punnilla ostaa, pakko muuttaa euroiksi. Eipä tuo euroinakaan ollu ku 25,50 nii piti laittaa tilaukseen. Kehtaa 15 euroa enempää maksaa jos storesta ostas.. Muutenkin on muita pelejä mitä pelailla sen aikaa, että tuo laatikkoon tipahtaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuli itse nyt testattua peliä 720p:nä ja sahalaitaa tosiaan oli selvästi enemmän kuin 1080p:nä.
Näyttönä 20 tuumanen LG-Wide. Jännä kun yleensä on sanottu et 720p & 1080p erot tulevat esiin vasta yli 40 tuumaisissa.
Mulla ruutua 80":n edestä enkä juurikaan huomaa eroa kummalla pelaan, toki natiivi on vain 720p, mutta 1080p ei näytä paremmalta.

Sitä vastoin pelaan 720p:llä, koska nettipelissä ainakin, ruudunpäivitys (fps) tippuu 100%:n varmasti takuulla alle 40fps:n 1080p:llä yhdellä radalla tietyssä kohtaa kun sopivasti on vähintään 2 muuta online pelaajaa nenän edessä kumit savuamassa!

Elikkä unohtakaa 1080p:llä 100% 60FPS! 98%:sti se voi olla 60fps, mutta ei 100%:sti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt kun itselleni radat ovat vielä uusia niin kaipaisin pientä vinkkiä. Pelaan siis pädillä ja manuaali vaihteilla. Kannattaako mutkiin tultaessa hidastaa ensin vaihtamalla pienemmälle vai jarruttaa ensin ja siinä samalla laittaa pienempää vaihdetta sen mukaan?
 
Ylös Bottom