Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Juurikin tuo, pitää siis odottaa kello ysiin että toimii. 24h siinä vissiin piti odottaa... Veljelle yritin jakaa mutta turhaan, kuten sanoinkin sille ennen kokeilua.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuntuu aika kovilta noi kultaan vaadittavat ajat noissa aika-ajoissa. Esim. M3 + Eiger ja hopean saaminen oli jo melkosen väännön takana. Lopulta joutu pelaamaan vähän flipperiä että sai edes sen hopean. Cappuccinolla on tullu ainoana noista kulta, mut tuskin saisin sitäkään koskaan uusittua.

Taitaa olla, että padilla pelatessa noi kullat on tarkotettu lähinnä jollein jeesuksille, tai sitten pitää olla sairas munkki.

Pitää varmaan käydä suunnittelemaan tosissaan sitä ratin ostamista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Tuntuu aika kovilta noi kultaan vaadittavat ajat noissa aika-ajoissa. Esim. M3 + Eiger ja hopean saaminen oli jo melkosen väännön takana. Lopulta joutu pelaamaan vähän flipperiä että sai edes sen hopean. Cappuccinolla on tullu ainoana noista kulta, mut tuskin saisin sitäkään koskaan uusittua.

Taitaa olla, että padilla pelatessa noi kullat on tarkotettu lähinnä jollein jeesuksille, tai sitten pitää olla sairas munkki.

Pitää varmaan käydä suunnittelemaan tosissaan sitä ratin ostamista.

Täälläkin on vakavasti harkittu ratin ostamista :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tässä esimerkki äkkiä väkisin tehdyistä säädöistä S-1 kisaa varten.

Mine's Skyline
Performance Points 630:

Power (HP): 424 / -45
Weight (kg): 1527 / %114

Aerodynamics: 10 / 20
Ride Height: -15 / -15
Spring Rate: 8 / 8
Damper: 9 / 9

Transmission
1st Gear: 80 / 3.240
2nd Gear: 124 / 2.090
3rd Gear: 157 / 1.654
4th Gear: 219 / 1.187
5th Gear: 268 / 0.971
6th Gear: 317 / 0.875
Final Gear: 3.545


Noilla ainakin minä tykkäsin ajaa. ja nuo säädöt toimii ihan hyvin viiteen ensimmäiseen S-luokan kisaan. Kultapokaalit viidestä ensimmäisestä kisasta.
S-7 tuntuu jo vaikeammalta noilla säädöillä. Niin ja aerodynamiikkaahan ei ole juuri lainkaan, että imussa kannattaa pysyä nopeilla osuuksilla.

Kiitos hyvästä vinkistä, mutta opastakaa rookieta mistä pääsee säätämään noita autojen ominaisuuksia?
A-sarja on tällä hetkellä menossa, eikä ainakaan vielä ole tarvinnut säätää mitaleille päästäkseen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kiitos hyvästä vinkistä, mutta opastakaa rookieta mistä pääsee säätämään noita autojen ominaisuuksia?
A-sarja on tällä hetkellä menossa, eikä ainakaan vielä ole tarvinnut säätää mitaleille päästäkseen.


Selaamalla forumia takaperin löytyy 10 vastausta tuohon.

mutta...Kun C B ja A-sarjat ajettu. Aukeaa S-sarja ja samalla autojen quick tune.
SItten varmaan haluat tietää miten formulan saa käyttöön. Ajamalla S-sarja läpi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minkä takia toi Prologue ei suostu päivittämään? Ilmoittaa n. 25% kohdalla aina jotain ERRORIA? Olis kiva pelata netissäkin ja sillain..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minkä takia toi Prologue ei suostu päivittämään? Ilmoittaa n. 25% kohdalla aina jotain ERRORIA? Olis kiva pelata netissäkin ja sillain..

Palvelimet taitaa olla vieläkin aikamoisen kuorman alla ja siksi pätkii. Ota vaan uudestaan, se jatkuu aina siitä mihin viimeksi on jääty vaikka palkki lähteekin taas alusta. Kyllä se sieltä valmistuu.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minkä takia toi Prologue ei suostu päivittämään? Ilmoittaa n. 25% kohdalla aina jotain ERRORIA? Olis kiva pelata netissäkin ja sillain..
Ei muuta ku yritähän uudelleen ja uudelleen.. mullaki meni vissiin vasta kuudennella yrityksellä..:eek:
EDIT: Jaa meisseli kerkeski eka..:D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Muutamia huomioita pelistä nyt kun tota S luokkaa on tullu jo jonkinverran tahkottua.Eli noi mustat liputhan(kaikki) on hanurista.Pelintekijöitten mielestä on se ja sama olenko mutkassa edellä takanatulevaa mutta jos tulee kontakti niin tietty mulle penalti.:mad:Jos pääsuoralla menee jarrutus pitkäksi ekaan mutkaan niin tulee OIKAISUSTA penalti siis mitä v...ua:mad:!Ja noi autojen säädöt:).Enpä ole koomisempiin säätöihin vielä törmänny.Camperia,al.korkeutta ja lähes kaikkia säätöjä voi heitellä mihin suuntaan tahansa ilman suurempia vaikutuksia.Oikeassa elämässä tosta autosta sais aika koomisen näkösen asetuksien puolesta mutta silti se vetelis suht hyvin radalla:pJa noi tekoälyn kuskit pystyy aivan huimiin suorituksiin ulosajon jälkeen eli parhaalle ajolinjalle heti ja 2markkaa lasissa hetkessä:confused:niillä on yllättävän hyvä pito nurtsilla tai hiekalla taitavat ajaa jollain erikois gummeilla;)Ja ton S luokan alussa tuli turhaan ostettua tyyris Ford GT tuned kun se ei noitten viripojojen sisään kuitenkaan mahtunut tuntu aika typerältä ostaa kallis/tehokas auto joka pitää tukehduttaa 200heppaseks kinneriks:mad:Eli tosta S luokasta ei hirveesti hyvää jää ainakaan meikäläisen käteen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Muutamia huomioita pelistä nyt kun tota S luokkaa on tullu jo jonkinverran tahkottua.Eli noi mustat liputhan(kaikki) on hanurista.Pelintekijöitten mielestä on se ja sama olenko mutkassa edellä takanatulevaa mutta jos tulee kontakti niin tietty mulle penalti.:mad:Jos pääsuoralla menee jarrutus pitkäksi ekaan mutkaan niin tulee OIKAISUSTA penalti siis mitä v...ua:mad:!Ja noi autojen säädöt:).Enpä ole koomisempiin säätöihin vielä törmänny.Camperia,al.korkeutta ja lähes kaikkia säätöjä voi heitellä mihin suuntaan tahansa ilman suurempia vaikutuksia.Oikeassa elämässä tosta autosta sais aika koomisen näkösen asetuksien puolesta mutta silti se vetelis suht hyvin radalla:pJa noi tekoälyn kuskit pystyy aivan huimiin suorituksiin ulosajon jälkeen eli parhaalle ajolinjalle heti ja 2markkaa lasissa hetkessä:confused:niillä on yllättävän hyvä pito nurtsilla tai hiekalla taitavat ajaa jollain erikois gummeilla;)Ja ton S luokan alussa tuli turhaan ostettua tyyris Ford GT tuned kun se ei noitten viripojojen sisään kuitenkaan mahtunut tuntu aika typerältä ostaa kallis/tehokas auto joka pitää tukehduttaa 200heppaseks kinneriks:mad:Eli tosta S luokasta ei hirveesti hyvää jää ainakaan meikäläisen käteen.

Nooh, ootappa kun pääset sen läpi :p

Lipuista olen TÄYSIN samaa mieltä. Huono vauriomallinnus vaikka mieluummin kun tollannen järjetön rangaistusten jako.
Tekoälykuskeissa myös samalla linjalla. Iteki ihmetelly kun kaverit käy jarrutuksessa nurmen puolella muttei pienintäkään sladin merkkiä. Itellä käy yks rengas sielä ilman jarrutusta tai kaasutusta niin lähtee jo sillon järkyttävän nopeasti hallinnasta..

No mutta nyt rahhoo kerräämään, jottai sais noita autoja vähän lisää.. Vois vaikka kaikki Ferrarit ekaks hommata :p
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko F40:nen hyvä vaihtoehto tuonne S-luokkaan?

Siehän joudut ostaa sen muutenki siihen Suzukan ohita kaikki- kilpailuun.
Ite en autosta pitänyt ja lähtiki heti myyntiin kun pääsin ko. kisan läpi (sai 111 000 Cr. ^^). En tosin kokeillutkaan niitä muita kisoja sillä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei sitä formulaa kyllä välttämättä kannata edes hankkia. Menee vaan 2 miljoonaa hukkaan, kun ei sitä voi käyttää kuin time trialissa ja single racessa. Onlinen mihinkään eventiin se ei käy. Eikä myöskään S-luokan kisoihin.

Kysyn nyt vielä kolmannen kerran, että onko kukaan päässy A-3 eventiä kullalla läpi? Mielestäni se tuntuu hieman mahdottomalta. Varsinkin pädillä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei sitä formulaa kyllä välttämättä kannata edes hankkia. Menee vaan 2 miljoonaa hukkaan, kun ei sitä voi käyttää kuin time trialissa ja single racessa. Onlinen mihinkään eventiin se ei käy. Eikä myöskään S-luokan kisoihin.

A-luokan Daytonaa pystyy hakkaamaan sillä, 20 000 suht nopeesti kätösessä :p
Ja onhan se hyvä egon kohotus väline :D

E: Ja ei sillai muutenkaa mene hukkaan. Time trialeitakin on ihan pirun hauskaa vetää tolla! :p Ainakin ratilla kun suorallaki DFP vispaa edestakasi siihen malliin että :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Vihdoinkin sain päivitettyä. Ei tarvinnu ku 23 tai 24 kertaa yrittää uudestaan lataa päivitystä :)
onneks on hyvät hermot
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei sitä formulaa kyllä välttämättä kannata edes hankkia. Menee vaan 2 miljoonaa hukkaan, kun ei sitä voi käyttää kuin time trialissa ja single racessa. Onlinen mihinkään eventiin se ei käy. Eikä myöskään S-luokan kisoihin.
Mutta eikös sillä voi ajaa edes sitten netissä muita vastaan :eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ainakin Japani-versiossa vaihtuivat verkkokilpailut lähes viikottain. Ehkä sieltä tulee vielä formuloille omansa?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt on vähän peli sekaisin. Olen ajamassa B-luokkaa ja voin tehä autoihin kaikkia säätöjä, joita listasta löytyy. Vaikuttaakohan tähän mitenkään se, että pääsin S-tasolle ennen JPN-version päivitystä?
 
Ylös Bottom