Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

HUH! pääsinpä roflatorin ohi hikiseen :D mulla 1,11,406 roflatorilla 1,11,487... nyt jos roflator vielä parantaa, alkaa olla mulle jo aika tukalaa... hmm ja joku ajo näköjään uuden ykkös ajankin
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hah, rupesin pikaseen ohjaimella testaan tota ja yhen kierroksen vedin ihmetellen ettei GT-R voi olla noin mahdoton S2-renkailla... Alla olikin Ford GT :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hah, rupesin pikaseen ohjaimella testaan tota ja yhen kierroksen vedin ihmetellen ettei GT-R voi olla noin mahdoton S2-renkailla... Alla olikin Ford GT :D

Jotain muutakin mielenkiintosta... vois Pibe ja kumppanit koittaa millasta on ajaa "aitoa" F40 Suzukassa (N3/N3). Omasta mielestäni ainakin aika hauskaa... :rolleyes:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ainakin Mine's GT-R:llä tuo meni suht vaivatta, kokeileppa sitä?
Pääsin jo Lotuksella. Heti kun koitti uudestaan olin ylivoimaisesti ykkönen huolimatta pyörähdyksestä. Tuli ilmeisesti huonommat autot tuonne vastaan. Pääsin Suzukankin.

Kyllä tuo Lotus vaan kulkee ku kiskoilla. Perkele pari kertaa olin Suzukassa kakkosena niin pyörähdin vika mutkissa. Lopulta sitten pääsin ykköseksi. Tuskaa tuo 5 kierrosta ajaa, voin kuvitella mitä pidemmät kisat sitten on. :D

Nyt enää kolme kisaa tuossa S-luokassa. Mine's Skyline kisa, F40 kisa ja Fujin 700PP kisa. Huomenna lisää.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Siis mitäs hittoa, mä ostin Lotuksen S-luokan kisoihin ja sehän lähtee High Speed Ringilläki ekassa mutkassa ilman mitään provosoimistakaan ympäri. :D Mitäs säätöjä kannattais heittää, että sen saa pysyy hanskassa? Ajan siis kaikki avut pois päältä (myös ABS, btw. mahtava uudistus ton poisto, tuo taas lisää opeteltavaa ja lisää intensiteettiä kisoihin) ja pro-fysiikoilla, jotain kai pitää quick-tunella tehä et sen saa kulkemaa kiskoilla?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jotain muutakin mielenkiintosta... vois Pibe ja kumppanit koittaa millasta on ajaa "aitoa" F40 Suzukassa (N3/N3). Omasta mielestäni ainakin aika hauskaa... :rolleyes:

Pitääkin kokeilla heti kun saa rahaa F40:een (sitten 10 vuoden päästä :()
Ei ollut padilla vielä kisailijaksi musta (1'11.578), mutta joku päivä kokeilen ratilla miten onnistuu. Prioriteetti 1 on nyt kuitenkin S-luokan läpäisy ja rahan keruu vormulaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Noita tallennuksia on kiva katella,näkee myös kuka ratilla ja kuka ilman.Loivissa mutkissa ratilla ajosta puuttuu se tatilla tuleva pieni nykiminen ohjaamo kuvassa.Millos nää kisailut siirtyy moottoriratojen puolelle,vähän tehokkaammilla takavetosilla(corvette?)Näitä Eigeriä ja Lontoota on jo ollu.Jos kiinnostusta,kertokaa.Amusella saa aika hyvää fiilistä,jos vielä g25 ja kytkin mukana haasteissa,aina paranee!:) MJSalli?
 
Vastaus: GT5 Prologue

koNNahan on riehunut padilla oikein urakalla Reigerii takaperin, loistava aika.

Cyrus1, siitä Elisestä Quicktunessa muuta kääntösäde 40 > 30 niin pysyy kotilo sitten käsissä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Niin?
Jos ajoseuraa niin menen nyt onlineen PP650 Suzukaa ajelemaan...

Samassa kisassa nyt.

edit: Voitit helposti. Vedin hiekalle tokal kierroksel.. :)
Suomelle silti eka ja toka sija.

edit2: Kyllä aika juoksee ku käy pelaamassa parit online-pelit. Huh. Pakko mennä nukkumaan nyt. Loisto peli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Hyvä me, hyvä Suomi.:)

Kokeilin Suzukassa F430 ja aika laihaksi jäi ajot. Säätelin useampaankin otteeseen mutta ei ruvennut oikein onnistumaan.

Takas Lotus ja ajamisesta taas nautti. Mun mielestä siinä isossa päivityksessä joka tulee joskus, pitäisi ehdottomasti pudottaa Elisen indeksiä 50 tai jopa 100. Tai saisi lobbyjen sääntöihin asetuksen että esim. Elise olisi bannattu yleisen ajomukavuuden vuoksi, mukavampi on pelata kun eri autoja on kisassa edustettuina eikä esim. niin että 80% on Elisejä...

..back to the track..:cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tulee. Jo siis tähän Prologueenkin. Sekä voice-chat.

Nyt o GTR/Eiger-reversessä 7:n joukossa ainakin 5 Suomalaista. Hyvä Me. Saisivat todellakin lisätä tohon nickin eteen sen lipunkin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Noo eipä sinne vielä ole vaikea päästä... Pääsin yhdellä superkurapaskayyberhuonolla kierroksella ykköseksi samaisessa radassa Ford GT:llä (muistaakseen 1'32 tai jotain) :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hitto että meni taas justiinsa hermot noihin h#&¤/&¤"! penaltyihin! Äske lensi jo ohjain, että nyt saa riittää tältä yöltä, ennenkuin mitään vakavampaa sattuu. :mad: Kolme S-classin kisaa ajamatta, yhteen vaatii ton F40:sen jota ei vielä ole, eli noita kahta tahkonnut tossa koko yön. Olisko vinkkejä tohon S-7 kisaan, sitä tässä nyt tahkonnut pari tuntia lähes tuloksetta. Olen kokeillun F430:sella, Ford GT:llä, Lotus 111R/Tunedilla, Nissan GTR:ällä ja nyt viimeisimpänä Mines Skylinellä.

Tuon Skylinen sain jo erittäin hyviin säätöihin radan mutkaosuudelle noilla pyöränkulma ja jarrubalanssi-säädöillä. Mutta jokaisella suoralla nuo muut vetävät hirveän eron. Mutkaosuudella pystyn usein ohittamaan pari-kolme autoa per kierros, mutta pääsuoralla tulee sitten sama määrä ohi, vaikka eroa olisikin ollu pääsuoran alussa paljon. Jopa samanlaiset Skylinet tulevat HEITTÄMÄLLÄ ohi, ja kyllä kyse on paljon muustakin kuin imusta. Suoraan sanottuna, auto jää kuin tikku paskaan.

Eli tosiaan alla on Mines Skyline. Olen ottanut aerodynamicsit kokonaan pois, jotta saisin enemmän heppoja. Samoin olen myös laittanut painoa autoon maksimit, jotta saisin vapaiksi performance pointseja tehoja varten. Vaihdevälejäkin koittanut säätää parhaimmaksi päin, ja pientä apua sieltä suunnalta jo löytyikin. Eli auto menee mutkissa kuin tauti, ja vaikka pyörissä onkin nykyään esim. paljon haritusta, niin kyllä nuo muut autot karkasivat suorilla ennenkin.

Yritänkö turhaan tuolla autolla? Mitä teen? :confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mikähän voisi olla vikana kun peli yrittää päivittää itseään kun se käynnistyy, se lataa sitä noin puoleen väliin asti jolloin tulee error ja se lopetetaan, sitten taas jos onlineen yritän mennä ja se yrittää päivittää niin se jää heti alkuun lataamatta mitään.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mikähän voisi olla vikana kun peli yrittää päivittää itseään kun se käynnistyy, se lataa sitä noin puoleen väliin asti jolloin tulee error ja se lopetetaan, sitten taas jos onlineen yritän mennä ja se yrittää päivittää niin se jää heti alkuun lataamatta mitään.

Ihan normi päivitysprobleema. Käynnistä peli uudestaan ja toistona niin kauan, että saa päivityksen ajettua loppuun. Vaikka aikajana alkaakin aina alusta, jatkaa se imurointia siitä mihin jäi edellisellä kerralla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mikähän voisi olla vikana kun peli yrittää päivittää itseään kun se käynnistyy, se lataa sitä noin puoleen väliin asti jolloin tulee error ja se lopetetaan, sitten taas jos onlineen yritän mennä ja se yrittää päivittää niin se jää heti alkuun lataamatta mitään.
Jep. Eli kuten Nisupulla tuossa yllä sanoi. Kolmannella yrityksellä tuli oma päivitys asennettua.

e. Täällä kun on enemmän ajaneita, niin tarkoitetaanko Ford GT:llä sitä normi GT:tä, vai sitä Gran Turismo Consept GT:tä?
 
Ylös Bottom