Vastaus: GT5 Prologue
Hitto että meni taas justiinsa hermot noihin h#&¤/&¤"! penaltyihin! Äske lensi jo ohjain, että nyt saa riittää tältä yöltä, ennenkuin mitään vakavampaa sattuu.

Kolme S-classin kisaa ajamatta, yhteen vaatii ton F40:sen jota ei vielä ole, eli noita kahta tahkonnut tossa koko yön. Olisko vinkkejä tohon S-7 kisaan, sitä tässä nyt tahkonnut pari tuntia lähes tuloksetta. Olen kokeillun F430:sella, Ford GT:llä, Lotus 111R/Tunedilla, Nissan GTR:ällä ja nyt viimeisimpänä Mines Skylinellä.
Tuon Skylinen sain jo erittäin hyviin säätöihin radan mutkaosuudelle noilla pyöränkulma ja jarrubalanssi-säädöillä. Mutta jokaisella suoralla nuo muut vetävät hirveän eron. Mutkaosuudella pystyn usein ohittamaan pari-kolme autoa per kierros, mutta pääsuoralla tulee sitten sama määrä ohi, vaikka eroa olisikin ollu pääsuoran alussa paljon. Jopa samanlaiset Skylinet tulevat HEITTÄMÄLLÄ ohi, ja kyllä kyse on paljon muustakin kuin imusta. Suoraan sanottuna, auto jää kuin tikku paskaan.
Eli tosiaan alla on Mines Skyline. Olen ottanut aerodynamicsit kokonaan pois, jotta saisin enemmän heppoja. Samoin olen myös laittanut painoa autoon maksimit, jotta saisin vapaiksi performance pointseja tehoja varten. Vaihdevälejäkin koittanut säätää parhaimmaksi päin, ja pientä apua sieltä suunnalta jo löytyikin. Eli auto menee mutkissa kuin tauti, ja vaikka pyörissä onkin nykyään esim. paljon haritusta, niin kyllä nuo muut autot karkasivat suorilla ennenkin.
Yritänkö turhaan tuolla autolla? Mitä teen?
