Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Kiitos kisaan osallistujille...lähinnä ReQ, ThePower ja deal, muita ei näkynyt.

Vaikka ei monessa kisassa samassa ainankaan oltu.Kenties lähditte pois, kun minua ei seuraavassa näkynyt, jos otitte uudestaan 24, startin perään.
Minulla ainankin tilttasi muistaakseni 22,24 lähtö ja jäin odottamaan seuraavaa.
Onneksi deal kampesi kehiin loppuihin kisoihin, niin ei mennyt kisat ihan hukkaan.

No perjantai ilta tai viikonloppu myöhäis illat aika huonoja järjestää näitä kisoja.
Pitää katsoa huomista mitä tulee tehtyä tai pelailtua..ajanko illalla GT Suzukaa vai en.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tänään voisin päivällä/iltapäivällä vaikka pelailla jonkun kisan.. Nytkin kyllä kohta meen pelaamaan mutta tuskimpa siellä ketään nyt on :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tänään voisin päivällä/iltapäivällä vaikka pelailla jonkun kisan.. Nytkin kyllä kohta meen pelaamaan mutta tuskimpa siellä ketään nyt on :)

Minä olen linjoilla,heinäkuusta asti ollut ps3 ja yhtään suomalaista en ole tavanut,omistan GT5 pelin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kiitos kisaan osallistujille...lähinnä ReQ, ThePower ja deal, muita ei näkynyt.

Vaikka ei monessa kisassa samassa ainankaan oltu.Kenties lähditte pois, kun minua ei seuraavassa näkynyt, jos otitte uudestaan 24, startin perään.
Minulla ainankin tilttasi muistaakseni 22,24 lähtö ja jäin odottamaan seuraavaa.
Onneksi deal kampesi kehiin loppuihin kisoihin, niin ei mennyt kisat ihan hukkaan.

No perjantai ilta tai viikonloppu myöhäis illat aika huonoja järjestää näitä kisoja.
Pitää katsoa huomista mitä tulee tehtyä tai pelailtua..ajanko illalla GT Suzukaa vai en.

joo siinä tokassa kisassa se peli päätty heti ku host lähti, joka oli vissiin Req.... en jaksanu enää jäädä oottelemaan seuraavaa starttii vaikka hyvä kisa eka olikin :) ... ite pelasin pitkästä aikaa tätä ja muutaman kerran tuli hiekalla käytyä ja sen takii vasta viides :eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue

vois melkein ajella vähän kisaa tänään jossain vaiheessa... pitäähän sitä lauantaina toki muutakin tehdä ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

oliko req host? ja lähit? voi perskele :confused::eek:
Sori vaan pojat. Ei vaan tajua mitä eilen tapahtui?
Yritin osallistua siihen ensimmäiseen lähtöön :09, mihin pääsinkin koska KoNNan näin siellä. Lähtöruudussa näyttöön tulee "disconnected from server". Eipä ole aikaisemmin moista tullut.
Noh, ajattelin yrittää vielä toisen kerran siihen :24 lähtöön. Olin tosissaan hostina ja kurvi ja konna ainakin tupsahti samaan kisaan, mutta sama juttu tapahtui lähtöruudussa "DISCONNECTED FROM M****F**ING SERVER" :mad:
Mistä tommonen vois johtua? Jotain NAT-juttuja vai?

E. Eilen pätki kyllä muutenkin tuo nettiyhteys, et saattoi vain johtua siitä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkohan tuota kisaa enää.Voi olla niin armoton tunku tonne, ettei mukaan mahdu.
Vissiin ei saa tolla GT(Tunedilla) ajaa siellä.

No täytyy vaikka ajaa tänään vanhalla aika taululla vaikka kymmenen jälkeen, kun bondikaan ei nappaa.
Ehkä aluksi testinkiä ferrarilla tuleeko mitään ja sit alkaa kisaamaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ostin tänään vihdoin tämän Prologuen ja jonkun aikaa yksinpeliä pelattua päätin mennä kokeilemaan moninpeliä ja peli ilmoitti että pitäisi ensin ladata päivitys. No pistin sen latautumaan, mutta kun lataus palkki oli edennyt noin viidesosan tuli viesti Failed - Error occured during download process. Yritin monta kertaa mutta aina sama viesti samassa vaiheessa. Yksinpeli toimii normaalisti. Kiintolevyllä on 19 gigaa tilaa että ei ole siitäkään kiinni. Ja kaikki muut pelit toimii normalisti netissä. Eli missähän lienee vika, tekisi mieli kyllä päästä pelaamaan netissä tätä, vaikutti yksinpeli jo sen verran mukavalta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkohan tuota kisaa enää.Voi olla niin armoton tunku tonne, ettei mukaan mahdu.
Vissiin ei saa tolla GT(Tunedilla) ajaa siellä.

No täytyy vaikka ajaa tänään vanhalla aika taululla vaikka kymmenen jälkeen, kun bondikaan ei nappaa.
Ehkä aluksi testinkiä ferrarilla tuleeko mitään ja sit alkaa kisaamaan.

Timon, Akin ja Isännän kanssa ajettiin hyvää skabaa tänään Elisen, Corveten ja Mine's GT-R:n voimin. Viimesiin kisoihin on tullut mukaan vähän terrorisoimaan joku vihainen ranskalaispoju gtlm:n kanssa, joten saa nähdä mitä jatkossa :)

Olis tarkotus ajaa kyllä vielä, mut ajattelin ehkä koittaa jotain ihan uudennäköstä biiliä...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Uudelleen ja uudelleen vaan, se jollain tasolla ymmärtää jo ladatun datan päälle. Ja olikos tänne jonnekkin kirjoitettu, että anna updeitin olla ja valitse alkuvalikosta olikos tuo GT-TV, ja sitten se pyrkii lataamaan taas ja pitäis tulla paremmin, voi silti vaatia pari kertaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

...peli ilmoitti että pitäisi ensin ladata päivitys. No pistin sen latautumaan, mutta kun lataus palkki oli edennyt noin viidesosan tuli viesti Failed - Error occured during download process. Yritin monta kertaa mutta aina sama viesti samassa vaiheessa. .

Alotat vaan aina uudestaan ku pistää poikki, onhan se työlästä mutta kun se päivityslataus ei ala aina alusta vaan jatkaa siitä mihin edellisellä kerralla jäi.
Kato vaikka pelitiedon työkaluista GT5 prologuetiedoston koko ensin ennen kuin lataat ja katso latauksen jälkeen uudestaan.
Näin näet että lataus edistyy.

Näin minulle viisaammat aikoinaan sanoi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olis tarkotus ajaa kyllä vielä, mut ajattelin ehkä koittaa jotain ihan uudennäköstä biiliä...

Täytyy kammeta mukaan, jos joku sattuu siellä vielä ajamaan noihin aikoihin.
Kai auto valinta aika vapaa...no olkoon tai ei.Mä kampeen kohta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo kiitoksia neuvoista. Katoin myös tosta sivulta 136 että Prologuen UPnP asetukset kannattaa joissakin tapauksissa muuttaa ykkösestä kakkoseen. Kävin vaihtamassa ne ja näyttää nyt lataavan kunnolla sen niin eiköhän tässä vielä pelaamaan pääse.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Vois olla toi intermediate suzuka parempi. Pienemmät pp:t niin voi ajella harvinaisemmilla autoilla ja kisaankin mahtuu täydet 16. Fysiikat on samat kuin expertissä jostain syystä, vaikka expertien pitäis kaikkien olla professionalilla. On muuten melkosen köyhät valikoimat muutenkin. Ei oikeastaan yhtään hyvää pro-kisaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Vois olla toi intermediate suzuka parempi. Pienemmät pp:t niin voi ajella harvinaisemmilla autoilla ja kisaankin mahtuu täydet 16. Fysiikat on samat kuin expertissä jostain syystä, vaikka expertien pitäis kaikkien olla professionalilla. On muuten melkosen köyhät valikoimat muutenkin. Ei oikeastaan yhtään hyvää pro-kisaa.

Expert szk750pp on professional vaikka valikossa lukee STD
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei näkynyt kuin kerran simo ja muuten ajoin yksin.
paremmin ovat tähän mennessä mun kokemuksen mukaan toimineet 09 aikojen mukaan.
Mutta jos välttämättä haluaa ajaa gtp porukan kanssa se onkin eri juttu.

Voihan tonnekkin sopia jos haluaa niin suomalaisten kanssa ajaa vaikka mazda mikä se oli RX- 7 ´02.Näin tehtiin JOSsin kanssa kerran, vaikka oltiin ainuat suomalaiset tuolla expertissä.
Mutta sitten tietenkin on turha haaveilla hyvistä sijoituksista.
 
Ylös Bottom