Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Suomalaiset missä lie, mutta....
oli todella hyviä kisoja GTP porukoiden kanssa.Aivan mahtavaa vääntöä :D ja siistiä ajoa :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eilen tuli pelattua Suzuka PP750 Rellulla ja joku toinen suomalainen näky myös ajamassa.
Siinä 20-21 välillä. Tänään vois kokeilla uudestaan jossain vaiheessa. Hauskaahan toi onlinessa on. :) Aikasemmin pelannu vain LFS S2:sta PCllä verkossa.
Ainoa mikä ärsyttää on se että jotku tönii heti lähdössä hiekalle vaikka kuinka nätisti yrittää puikkelehtia. :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eilen tuli pelattua Suzuka PP750
Ainoa mikä ärsyttää on se että jotku tönii heti lähdössä hiekalle vaikka kuinka nätisti yrittää puikkelehtia. :(

Joo siinä alussa tapahtuu kaikenlaista mikä nyt on aika selvä asia, kun ihmisistä on kyse ja lisänä paljon autoja tunkee ekaan mutkaan lähes yhdessä nipussa.

Osa ei tietenkään välitä edes toisien tuuppimisesta mitään ja
osa taas on herrasmies tyylisiä eli jos niin sanotusti tekevälle sattuu, niin he jäävät odottamaan sinua että pääset takaisin radalle ja laskevat sinut ohi.

Ja tota tönimistä tapahtuu myös aika useasti myös kierrosten varrella, mutta asenne näihin kohdalleen ja tämän jälkeen ei paljoa haittaa jos haittaa ollenkaan.
Pitää vaan itse mielessä, ettei lähde samalle linjalle siinä ei ole mitään järkeä menettää vaan oman maineensa.
Tönimisien jälkeen sieltä monesti nousee vielä hyville sijoituksille.

Ketä täältä konsofinistä tunnen, ne ovat kaikki herrasmiehiä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Suzuka PP750 expert kisat tänään
Klo 21.09 - 22.54
Tervetuloa mukaan.

Startit: 09, 24, 39, 54 (tasa-ajalla GT -kellon mukaan).
Jos startin jälkeen error tapahtuu myöhään, niin kannattaa siirtyä odottamaan seuraavaa starttia.

Autoina mieluiten tänään:
Ferrari F430.
GT-R ´07.
GT-R Proto ´05.
Lancer/ Tunedit.
Mine´s.
Näistä autoista voi valita haluaako enemmän haastetta vai vähemmän.

Vaatimukset:
Peräänajot ja kylkeen tuuppimiset mutkissa ja suorilla kielletty, (mutta tekevällekkin joskus tapahtuu).
Mieluiten osallistuttava vähintään kolmeen kisaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei nyt oikein taida ketään napata tämä GT kisa.
markomp tai olla yhdessä ja deal äsken muuten ajanut itekseen.
Katson vielä 09, jos siinä ei ketään.Saatan kammeta GTP aikoihin jos siellä olisi eiliseen tyyliin kunnon kisoja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itsekkin ajattelin tässä kohta noita GTP aikoja koittaa.. nimenomaan sitä 'no LM' kisaa ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei nyt oikein taida ketään napata tämä GT kisa.
markomp tai olla yhdessä ja deal äsken muuten ajanut itekseen.
Katson vielä 09, jos siinä ei ketään.Saatan kammeta GTP aikoihin jos siellä olisi eiliseen tyyliin kunnon kisoja.

Juu ajelin dodgella muistaakseni pari kisaa. Nyt oli ihan hyviä skaboja. Pitää tänään koittaa taas ajella tota suzukaa pp750ä. :)

Muutes onko monella paljon tota overscannia ku pelaa esim 720p resolla? Mulla on 42" plasmassa siten että kierrosajoissa se viimenen numero näkyy puoliksi. Eikä pysty overscannia edes säätään, vai onko joku keksinny miten pleikassa sitä pystyy säätään jos tvssä ei pysty?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Muutes onko monella paljon tota overscannia ku pelaa esim 720p resolla? Mulla on 42" plasmassa siten että kierrosajoissa se viimenen numero näkyy puoliksi. Eikä pysty overscannia edes säätään, vai onko joku keksinny miten pleikassa sitä pystyy säätään jos tvssä ei pysty?
No ei ole kyllä yhtään eikä pidäkkään olla, on ihan sama pelaako 720 vai 1080 resolla, kaikki kuva materiaali pitää näkyä yhtälailla eikä johdu pelistä/konsolista mitenkään.

Sun ruutus sotkee jotain kerta ei mahdu kaikki kuvaan. :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu oon nyt parina päivänä koittanu vähä niitä kisoja.. Ihan hyvältä vaikuttaa.. herrasmiesmäistä ajoa niinku sanoit. Siinä on sekin hyvä että siellä on suht paljon porukkaa ja eripuolelta maailmaa niin melkein poikkeuksetta saa aina vähintään pari hyvää kisakaveria ja parhaimmillaan siellä on ollu reilusti suurin osa GTP porukkaa samassa kisassa. :) Ainoo vaan että moni niistä menee kyllä pirun lujaa, saa aika tosissaan vääntää jos meinaa pysyä perässä. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ainoo vaan että moni niistä menee kyllä pirun lujaa, saa aika tosissaan vääntää jos meinaa pysyä perässä. :D

Huomasin eilen myöhään saman asian, etten kestänytkään minesillä perässä jäin lähes jalkoihin.
Ne ajoi todella kovaa Z06/ Tunedeilla ja jollain muillakin laitteilla.
Sama kai mikä niillä olisi ollut.

Nyt on mentävä tahkoamaan GTP porukoiden kanssa, jos siellä olisi kunnon kisaaa :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Aluksi oli ihan armotonta menoa jotai 1.08... aikoja ja lisänä kun ei mennyt putkeen muutenkaan olin vika koko ajan.
Oli siellä joku muu suomalainen monessa kisassa ihan kiva.

No äsken viimeinen kisa oli huippujen huippu kisa...aivan mahtava :)
Armotonta vääntöä.
Mulla Mine´s takana oli GT/ LM tai edessä, takana eiku edessä ja takana hengitti niskaan koko ajan Z06/ Tuneddeja jatkuvalla syötöllä.
Koitin keskittyä vain eteenpäin, koska tiesin jos liikaa taakse vilkuilee menee oma ajorytmi sekaisin ja "palkkiona" olisi ollut ainankin kuusi/ seitsämän sijaa taaksepäin armotta.
Itse ajoin kyllä tosi hyvin tolla Minesillä sattui hyvään saumaan (pakko kehua).

Koitin ajaa takaa GT/LM , mutta ei mulla mahdollisuuksia ollut ohittaa tota kun se suorilla polkaisi kaasua...odotin sen virhettä mutta ei se tehnyt isompia.
Viimeisellä kierroksella alkoi vähän lipsua Mine`s mulla ja loppu puoliskolla GT/LM karkasi vähän ja ajoi voittoon.
Minulla autoni karkasi loppu shikaanissa kanttarista luisuun ennen maalia.Onneksi kiihtyvyys pelasti päiväni ja tulin toiseksi :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minesillä ajoin tänään ja oli huippu kisaa jenkkien kanssa taas suzukan 750ppssä. :)
Alkaa pikku hiljaa sujuun. Suomalaisia ei muita näkynny kisoissa tossa 21-23 välillä. :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kävin tossa Suzukaa eilen kokeilemassa. (750pp) Hmm.. palataan asiaan kun se kunnollinen Lobbytuki tuloo. Jos mä haluan ajaa kakaroiden kanssa kilpaa törmäilyautoilla, pakkaan perheeni autoon ja suuntaamme huvipuistoon.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minesillä ajoin tänään ja oli huippu kisaa jenkkien kanssa taas suzukan 750ppssä. :)
Alkaa pikku hiljaa sujuun. Suomalaisia ei muita näkynny kisoissa tossa 21-23 välillä. :(

Mä ajelin tolla välillä kyllä ei satuttu samaan kisaan, mutta liekkö johtunut kun ajoin GTP porukoiden kanssa.
Ja nyt ei muutamina iltoina ole muutenkaan tuttuja ollut langoilla tolla aika välillä pahemmin.Harmi, koska kyllä se oman lisäpotkun tuo kisaan mukaan pärjäsi siellä tai ei.

Kävin tossa Suzukaa eilen kokeilemassa. (750pp) Hmm.. palataan asiaan kun se kunnollinen Lobbytuki tuloo. Jos mä haluan ajaa kakaroiden kanssa kilpaa törmäilyautoilla, pakkaan perheeni autoon ja suuntaamme huvipuistoon.

MaxXxXxball vastaavaa tarinaa sinulle hyvä mies.
Olisit kokeillut GTP porukoiden kanssa.
Eilen ja parina iltana aikaisemminkin ei jatkuva/ törkeä tyylisiä tuuppijoita ole näkynyt noissa kisoissa, mutta niin kuin tiedät tekevällekkin saattaa tapahtua ihmisiä me ollaan.
Siellä on vaan ollut hyvin pitkälti herrasmiehiä.Olen pitkään odottanut milloin tulisit kisaan meillä oli niin hyvää vääntöä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mä ajelin tolla välillä kyllä ei satuttu samaan kisaan, mutta liekkö johtunut kun ajoin GTP porukoiden kanssa.
Ja nyt ei muutamina iltoina ole muutenkaan tuttuja ollut langoilla tolla aika välillä pahemmin.Harmi, koska kyllä se oman lisäpotkun tuo kisaan mukaan pärjäsi siellä tai ei.



MaxXxXxball vastaavaa tarinaa sinulle hyvä mies.
Olisit kokeillut GTP porukoiden kanssa.
Eilen ja parina iltana aikaisemminkin ei jatkuva/ törkeä tyylisiä tuuppijoita ole näkynyt noissa kisoissa, mutta niin kuin tiedät tekevällekkin saattaa tapahtua ihmisiä me ollaan.
Siellä on vaan ollut hyvin pitkälti herrasmiehiä.Olen pitkään odottanut milloin tulisit kisaan meillä oli niin hyvää vääntöä.

Pointtini oli lähinnä se että noitten kellonlyömien seuraaminen on työlästä. Ei jaksa. Odotan sen Lobbytuen ja palaan sitten radalle. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pointtini oli lähinnä se että noitten kellonlyömien seuraaminen on työlästä. Ei jaksa. Odotan sen Lobbytuen ja palaan sitten radalle. :)

Ai mä en oikein hahmottanut sitten koko juttua, mutta ei mitään.
harmi vaan, kun olit niin sopiva haastaja minulle kisoissa.Toivottavasti ne sais siihen seuraavaan päivitykseen asiat kuntoon ja tietty ratoja lisää ehkä joku autokin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tänä iltana enää auttanut GTP porukoidenkaan kisat.
Nyt tuollakin väkisin tungettiin kuudennen mutkan aikana siinä pitkässä vasurissa jossa noustaan loivasti ylämäkeen monet kerrat.
Kisan aikana muuallakin tapahtui selvästi enemmän tuupintaa.

Nyt ei vaan tuntuneet ymmärtävän hakea ja hakea ohituspaikkaa vähän hitaammasta eli minusta, vaan tungettiin tulemaan.
Väkisinkin siinä sijoitukset sitten tippuivat ja mieli matala kun osa tai useat ajoivat samalla tyylillä eivätkä ajaneet rehtiä kisaa.
Sijoitukset olivat vaatimattomat lähes vika joka hiivatin kisassa.
Eikä ollut ketään suomalaista missään kisoissa.

Pari jäi oottamaankin, mutta tänään ei oikein ollut intoa enää hiekalta lähteä ajamaan kun minua oli jo saman kisan aikana tuupittu useasti.
Sinänsä olisi pitänyt, kun kerran toinen jää odottamaan muuten kukaan kohta ei odottele ollenkaan jos näin jälkeenpäin viisastelen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jahas.. Oliko Ihan GTP ajajia jotka noin ajoivat? Ite kun olen tuolla ajellut niin kaikki GTP kuskit on kyllä aika rehdisti ajellut, tuleehan noihin kisoihin sitten aina tietenkin niitä muitakin joista osa voi olla vähän paskamaisia.

Ajoitko muuten sitä 00,15,30,45 -kisaa vai sitä toista?
Ite oon ajellu aina sitä 02,17,32,47 -kisaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko porukat ladanneet "Ferrari California" -video pätkää? Näkyy muuten selkeesti videossa kuinka ko. ferrarilla ajetaan Nurburgringilla. Koskahan rata tulee ladattavaksi prologueen, huhuja tms tiedossa, jossain sitä lupailtiin?
 
Ylös Bottom