Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Eilen ajelin Ferrari Suzuka exp. (PP650), jossa race renkaat, jostain puoli kymmenestä yhteen toista ei ketään suomalaisia näkynyt.
En oikein tossa kisassa kyllä pärjääkään menee aika huonosti.

Nyt menen kahvin keittoon ja sitten ajan muutaman kisan Suzuka exp., jos en tota niin (perus) Suzuka exp. PP750 vaikka klo 02, 17, 32, 47 starteilla.
jos ajais vaikka noin kuusi kisaa ja sitten taukoa.Ehkä kerkeän 32 aikaan.
Ehkä jatkan sitten taas kymmenen jälkeen.Pitää kerätä rahat takaisin, kun tuli ostettua noi uudet autot.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minä ajelin eilen tuohon aikaa tuota ferraria mikähän siinä on että ei pääse samoihin ajoihin. Ajoin nuilla XX:03 / XX:18 / XX:33 / XX:48 ajoilla. Nyt ajattelin mennä taas ajeleen tuota ferrari hommaa pp650.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minä ajelin eilen tuohon aikaa tuota ferraria mikähän siinä on että ei pääse samoihin ajoihin. Ajoin nuilla XX:03 / XX:18 / XX:33 / XX:48 ajoilla. Nyt ajattelin mennä taas ajeleen tuota ferrari hommaa pp650.

Joo kato sinä ajoit Ferrari PP650 Suzuka Tires S3 ja start ajat: 03, 18, jne.
Minä ajoin Ferrari Suzuka PP650 ja start ajat 00, 15, jne.

Ja nyt tänään meni ristiin, kun mun epäselvä kirjoitukseni edellisessä viestissäni oli mitä oli.
En kehdannut enää muuttaa, kun muokkaaminen ei ole oikein suositeltavaa ajattelin, että selvän siitä saa.
Menin ajamaan (perus) Expert Suzuka PP750 pro kisoja ja startit perinteisesti 02, 17, 32, 47 jne.
Sinä ajoit ilmeisesti tota Ferrari...Tires (S3) kisoja.

Kisaajia on nyt monesti todella vähän tossa Suzuka PP750 proossa monesti kuusi tai kahdeksan pelaajaa ja hakukin kestää.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo kato sinä ajoit Ferrari PP650 Suzuka Tires S3 ja start ajat: 03, 18, jne.
Minä ajoin Ferrari Suzuka PP650 ja start ajat 00, 15, jne.

Ja nyt tänään meni ristiin, kun mun epäselvä kirjoitukseni edellisessä viestissäni oli mitä oli.
En kehdannut enää muuttaa, kun muokkaaminen ei ole oikein suositeltavaa ajattelin, että selvän siitä saa.
Menin ajamaan (perus) Expert Suzuka PP750 pro kisoja ja startit perinteisesti 02, 17, 32, 47 jne.
Sinä ajoit ilmeisesti tota Ferrari...Tires (S3) kisoja.

Kisaajia on nyt monesti todella vähän tossa Suzuka PP750 proossa monesti kuusi tai kahdeksan pelaajaa ja hakukin kestää.

Juu ajoin suzuka PP750 yhen kisan eilen ja ei siellä ollu ku muutama auto startissa. Nyt vois päästä helpolla samaan kisaan ajaan. Tänään ei kerkee ajaan ollenkaan ja huomennakin voi olla menoja mutta toivottavasti sunnuntaina ois paljon suomalaisia ajelemassa niin sais hyvää vääntöä aikaseksi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu ajoin suzuka PP750 yhen kisan eilen ja ei siellä ollu ku muutama auto startissa. Nyt vois päästä helpolla samaan kisaan ajaan. .. mutta toivottavasti sunnuntaina ois paljon suomalaisia ajelemassa niin sais hyvää vääntöä aikaseksi.

Joo hiljaista oli Suzuka PP750.Niin hiljaista välillä, että meinasi käydä tylsäksi.
Sinne mahtuis monta suomalaista.Täytyy kysellä tai laittaa huomenna ilmoitusta kellon aikaa, jolloin olisi kenties tuttuja tulossa miksi ei tuntemattomiakin.Mutta kuskit oltava herrasmies linjalla eli ei tuuppijoita.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eipä oo kuulunu TGS:n tiimoilta uutisia privalobbysta. Eikä muutenkaan siitä isommasta päivityksestä. :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nooooh.. Kyllä meikäläinen ainakin vielä uskoo että sieltä vielä ennen joulua tulee jotain. Veikkaan, että ne jakavat noita päivityksiä pienempiin osiin ettei käy päivittäminen niin raskaaksi. Latausongelmat tuntien voisi käydä aika rasittavaksi kun kaikki yrittää ladata jotain todella isoa pakettia samaan aikaan. Olisi se kiva saada ne privaatti huoneet ja pari rataa lisää, nuo menevät ainakin minun listalla reilusti vahinkomallinnuksen edelle. Autojakin on jo ihan tarpeeksi. (varsinkin kun vertaa ratojen määrään)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täältä takaa huudan 1kk hiljaisuuden jälkeen että toimiva fysiikka online skaboihin ja privahuoneet niin kehtaan sitten jo pyyhkäistä pölyt ratin päältä...

But now, still waiting...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kokeilin pitkästä aikaa nettipeliä ja päivittelyn jälkeen kun pääsi kokeilemaan,niin pettymys oli suuri.Auto nyki vähän väliä niinkuin joku olisi osunut ahteriin ja minä ihmeissäni yritän kurkkia peileistä,että olenko peittänyt jonkun ajolinjoja kun kokoajan kolisee.
Mutta ei siellä edes ollut muita autoja alle 5sekunnin matkan päässä.
Kyllä on päivitykset nyt huonontanut peliä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itsekin olen nyt pikkuhiljaa alkanut tuolla netissä vähän vääntämään, enimmäkseen nyt tuota Fujin PP800 kisaa. Online toimii sinänsä hyvin, ei lagia kisojen eikä muutakaan valittamista itse pelin toimimisessa onlinessa (mitä nyt muutaman kerran "failed to connect host")..
Pelaajat taas ärsyttävät senkin edestä.. Tullaan perään tuhatta ja sataa, blokataan imuohitukset, jonka seurauksena yleensä kisa pilalle, oikaistaan siinä tiukassa shikaanissa.. Mutta nooh, mikäs sen kivempaa kuin voittaa tämmöiset pellet sitten :rolleyes:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itsekin olen nyt pikkuhiljaa alkanut tuolla netissä vähän vääntämään, enimmäkseen nyt tuota Fujin PP800 kisaa. Online toimii sinänsä hyvin, ei lagia kisojen eikä muutakaan valittamista itse pelin toimimisessa onlinessa (mitä nyt muutaman kerran "failed to connect host")..
Pelaajat taas ärsyttävät senkin edestä.. Tullaan perään tuhatta ja sataa, blokataan imuohitukset, jonka seurauksena yleensä kisa pilalle, oikaistaan siinä tiukassa shikaanissa.. Mutta nooh, mikäs sen kivempaa kuin voittaa tämmöiset pellet sitten :rolleyes:

Itsekin tätä samaa kisaa olen ajellut jo pelkästään sen takia että kisa kestää noin 5min(sopivan lyhyt) ja rata ei ole niin "liukas" kuin moni muu!
Samaa mieltä että vituttaa nuo ketkä tulee konttiin ja oikovat aina kun on mahdollisuus mutta sehän se vasta hyvältä tuntuu kun voittaa nuo "kädettömät".
Pitäsköhän tällekin radalle sopia jotain minuutti aikoja jotta saataisi Suomalaisia enemmän mukaan?


Ja pyydän jo valmiiksi anteeksi kun tulen kummiskin konttiin... en mie tahallaa mutta ku..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itsekin tätä samaa kisaa olen ajellut jo pelkästään sen takia että kisa kestää noin 5min(sopivan lyhyt) ja rata ei ole niin "liukas" kuin moni muu!
Samaa mieltä että vituttaa nuo ketkä tulee konttiin ja oikovat aina kun on mahdollisuus mutta sehän se vasta hyvältä tuntuu kun voittaa nuo "kädettömät".
Pitäsköhän tällekin radalle sopia jotain minuutti aikoja jotta saataisi Suomalaisia enemmän mukaan?


Ja pyydän jo valmiiksi anteeksi kun tulen kummiskin konttiin... en mie tahallaa mutta ku..

5 min? :confused: Se expert sielä lopussa :rolleyes: Viiden kierroksen sessio, keskimäärin kestää jotain 8min 20sek ;)

Mutta joo, itekin oon aatellu ehottaa noita joitaki minuutteja että sais vähän "järkiporukkaa" mukaan enemmän.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Se expert sielä lopussa :rolleyes: Viiden kierroksen sessio, keskimäärin kestää jotain 8min 20sek ;)

Mutta joo, itekin oon aatellu ehottaa noita joitaki minuutteja että sais vähän "järkiporukkaa" mukaan enemmän.

Itse en tule ajamaan, mutta jos ajatte tota Fujia se saattais toimia startit 12 min välei testaamalla sen parhaiten tietää.
Esim. 00, 12, 24, 36, 48 tai 02, 14, 26, 38, 50.
Meinaa siinä on oltava vähän aika varaa latauksiin ja ehkä auton vaihtoon jos joku haluaakin välillä vaihtaa autoa kaksi minuuttia riittää juuri auton vaihtoon jos on auto säädetty valmiiksi.
Tai sitten teette 15min välein...GTP kuskit ajavat 15min välein näköjään, mutta jos sinne menette ajakaa järkevästi- http://www.gtplanet.net/forum/forumdisplay.php?f=198
 
Vastaus: GT5 Prologue

5 min? :confused: Se expert sielä lopussa :rolleyes: Viiden kierroksen sessio, keskimäärin kestää jotain 8min 20sek ;)

Juu tuo mitä minä ajelen on Intermediate Level: pp800 Fuji.
Kestää 3 kierrosta ja noin 5min. eikä rata ole läheskään yhtä liukas kuin tuo Expert Level.
 
Vastaus: GT5 Prologue

eikä rata ole läheskään yhtä liukas kuin tuo Expert Level.
Ei se rata ole liukkaampi vaan ajofysiikka on realistisempi eli ei renkaiden kuulukkaan pysäyttää autoa jostain 300km/h vauhdista jollain 100m matkalla ja 1.2 sekunnissa johonkin matelu nopeuteen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei se rata ole liukkaampi vaan ajofysiikka on realistisempi eli ei renkaiden kuulukkaan pysäyttää autoa jostain 300km/h vauhdista jollain 100m matkalla ja 1.2 sekunnissa johonkin matelu nopeuteen.

No ei se nyt niin realistinen ole. Yli- ja aliohjautuminen on Pro-fysiikoilla jonkin verran liioteltu. Mutta parempi sekin kuin arcademallin scalestrixtuntuma. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sanoinkin realistisempi. Siinä mielessä realistista että jos otat jonkun 100hp auton niin johan pysyy lapasessa. Tuskin moni täällä on oikeesti ajanut jollain 500-600hp autolla (jollaisilla suurin osa ajelee eli luistelee pelissä) radalla jolloin voisi olla todellista kokemuspohjaa kuinka herkästi se sutii ja auto lähtee sladiin kaasulla RIL.

Oikeassa GT5:ssa on sitten fysiikkana valittavissa Simulaatio taso. ;)
 
Ylös Bottom