Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 RM-CAR RACE #THE END#

Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Joko oot suunnitellut hiphei keskiviikon (6.4 kisa Golf/Rooma) kierrosmäärät ja renkaat (oisko noi Racing Softit syytä ottaa käyttöön,ettei renkaiden takia kukaan jää pois kisoista)?:)

Joko oot suunnitellut hiphei keskiviikon (6.4 kisa Golf/Rooma) kierrosmäärät ja renkaat (oisko noi Racing Softit syytä ottaa käyttöön,ettei renkaiden takia kukaan jää pois kisoista)?:)
En mä vielä tai just alan suunnitteleen.:)Toi sun ehdotus(n.80km) on hyväksytty korkeimmassahallinto-oikeudessa.Ajetaan se yhteen putkeen,ni pääsen vähemmällä pisteiden ynnäämisellä.;)Ja otetaan vain racing softit,mut sä ja picasso ajatte sport softeilla,ku niitä ehdotittekin.:D

13.4. äänestys
Lexus IS F

Racing Soft

Special Stage Route 5

13.4. äänestys
Lexus IS F

Racing Soft

Special Stage Route 5

Kaikissa muissa oon kanssas samaa mieltä, mutten radassa, meinaa toi on ainoo pelin rata jota en suostu pelaamaan, meinaa auton valoista ei oo mitää hyötyä tolla radalla...!

No panee säännöt päälle lightille, niin sieltä saa oikoa, mistä ei saa aikasakkoa. ;)
Mä kans aattelin samaa,mut strong se olla pitää,ni ku viunaki.:D Roomas ajetaa ilman penalteja,ku siel ei voi oikoa.Katson rata kohtasesti mahdollisia penalteja.:)

tänne voi laittaa ehdotuksia/toiveita kaikista säännöistä/rajotuksista.

Käytän taas tätä hiphein suomaa oikeutta ehdotuksille ja mun ehdotus on,ettei penalteja käytettäis kisoissa ollenkaan....sitäpaitsi Monzassa voi muistaakseni shikaanit oikoa surutta penaltien ollessa käytössä saamatta kuitenkaan aikasakkoa.Mun mielestä päätettäis vaan etukäteen kuinka paljon milläkin radalla sallitaan oikomista ja luotetaan,että kisailijat tätä päätöstä myös (ainakin suurinpiirtein) noudattavat.
Penaltyn haitat:
-kolaritilanteissa aikasakkoa saattaa tulla syyttömälle osapuolelle,mutta kolarin aiheuttajalle ei
-haamuautot/auton lävitse ajomahdollisuus latistavat aitouden tunnetta rankasti kisaamisesta

Tämä sama ehdotus myös Timppan asfalttiralliin...:)

Tänää testi kisa penaltien kera rallissa tän kisan jälkee...

Eikä oo tätä Ko(l)ffia talissa mulla... :eek:

Käytän taas tätä hiphein suomaa oikeutta ehdotuksille ja mun ehdotus on,ettei penalteja käytettäis kisoissa ollenkaan....sitäpaitsi Monzassa voi muistaakseni shikaanit oikoa surutta penaltien ollessa käytössä saamatta kuitenkaan aikasakkoa.Mun mielestä päätettäis vaan etukäteen kuinka paljon milläkin radalla sallitaan oikomista ja luotetaan,että kisailijat tätä päätöstä myös (ainakin suurinpiirtein) noudattavat.
Penaltyn haitat:
-kolaritilanteissa aikasakkoa saattaa tulla syyttömälle osapuolelle,mutta kolarin aiheuttajalle ei
-haamuautot/auton lävitse ajomahdollisuus latistavat aitouden tunnetta rankasti kisaamisesta

Tämä sama ehdotus myös Timppan asfalttiralliin...:)
Penaltyn haitat on kyl suuremmat mitä hyödyt.Mitäs jos sovitaan,ett saa oikoa?Tai jos oikomiskielto laitetaan,ni sitä on vaikea valvoa,ei jaksais katsoa uusintaa jokaisen kuskin ajosta.Tai sit jos joku ilmoittaa toisen oikomisesta,sen kyl voi katsoa ja määrätä jonkin rangaistuksen.Miettikää mikä ois paras ratkasu?Ite oon sitä mieltä,ett monzassa sallittais oikomiset.:)

Eihä Montsas oo ku yks sikaani jonka voi vähäse oikasta... :eek:

Penaltyn haitat on kyl suuremmat mitä hyödyt.Mitäs jos sovitaan,ett saa oikoa?Tai jos oikomiskielto laitetaan,ni sitä on vaikea valvoa,ei jaksais katsoa uusintaa jokaisen kuskin ajosta.Tai sit jos joku ilmoittaa toisen oikomisesta,sen kyl voi katsoa ja määrätä jonkin rangaistuksen.Miettikää mikä ois paras ratkasu?Ite oon sitä mieltä,ett monzassa sallittais oikomiset.:)

Samaa mieltä.Rata olis kivempi ajettava ilman oikomista,mutta sen noudattamista on hankala valvoa(monzassa oikomishyöty on kuitenkin aika suuri).Oikomisen sallimisella rata on ehkä kuitenkin rennompi ajettava ja kaikki olis ainakin ”samalla viivalla” tän suhteen...:)

Ei penaltyja ja kaksi rengasta valkoisten viivojen sisällä on oman kokemuksen mukaan luontevin yhdistelmä.

Ei penaltyja ja kaksi rengasta valkoisten viivojen sisällä on oman kokemuksen mukaan luontevin yhdistelmä.
Tämäkin käy kyllä (näinhän jokaista rataa kuuluis ajaakin,mutta taitaa picasso olla lähes ainoita,jotka tätä sääntöä pilkuntarkasti noudattaa)...:)

Vielä kun saisivat tuon psn:n toimimaan taas. Päiväsen 80710092 errorin sijaan tulee jotain ihan uutta 80710D36. Vatun hakkerit imekää parsaa.

Samaa mieltä että kaks rengasta asfaltilla kokoajan, mutta milläpä sitä valvomaan jos joku ajelee yksinään ja päättää vedellä tokan shikaanin suoraks joka kierroksella. Jos siitä jotain mielihyvää saa niin suotakoon se hänelle sitten.

Vielä kun saisivat tuon psn:n toimimaan taas. Päiväsen 80710092 errorin sijaan tulee jotain ihan uutta 80710D36. Vatun hakkerit imekää parsaa.
Mul kans välil noita herjannu,mut jaksaa vain yrittää kirjautumista,ni eiköhän se tärppää.:)En tiä onko tosta hyötyä,mut ku oon sammuttanut pleikan ja modeemin ja sit ne uudestaan päälle,ni heti on kirjautunut.:)

Mun puolesta saa kanssa oikoa, vaikea on valvoa... Mutta periaatteessa olisi parempi kun ei oiottaisi, eli normi rata säännöillä mentäisiin. Kumpakin käy, liputan kumminkin jälkimmäisen puolesta...

Rooman tulokset:
1. Metsapicasso
2. Jallmari
3. Jlansi
4. tryfailrepeat
5. oopp99
6. qpedroq
7. hiphei_finland
8. anz3lmo76
9. Timppa1978

Ylös Bottom