Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En mä vielä tai just alan suunnitteleen.Joko oot suunnitellut hiphei keskiviikon (6.4 kisa Golf/Rooma) kierrosmäärät ja renkaat (oisko noi Racing Softit syytä ottaa käyttöön,ettei renkaiden takia kukaan jää pois kisoista)?![]()
13.4. äänestys
Lexus IS F
Racing Soft
Special Stage Route 5
Auto/rata äänestys 13.4 ajettavaan kisaan:
-Lexus IS F RM '07
-Monza
-Racing Soft
No panee säännöt päälle lightille, niin sieltä saa oikoa, mistä ei saa aikasakkoa.Ja sovitaankos jo etukäteen selvä linja saako oikoa vai ei?
Mä kans aattelin samaa,mut strong se olla pitää,ni ku viunaki.No panee säännöt päälle lightille, niin sieltä saa oikoa, mistä ei saa aikasakkoa.![]()
tänne voi laittaa ehdotuksia/toiveita kaikista säännöistä/rajotuksista.
Penaltyn haitat on kyl suuremmat mitä hyödyt.Mitäs jos sovitaan,ett saa oikoa?Tai jos oikomiskielto laitetaan,ni sitä on vaikea valvoa,ei jaksais katsoa uusintaa jokaisen kuskin ajosta.Tai sit jos joku ilmoittaa toisen oikomisesta,sen kyl voi katsoa ja määrätä jonkin rangaistuksen.Miettikää mikä ois paras ratkasu?Ite oon sitä mieltä,ett monzassa sallittais oikomiset.Käytän taas tätä hiphein suomaa oikeutta ehdotuksille ja mun ehdotus on,ettei penalteja käytettäis kisoissa ollenkaan....sitäpaitsi Monzassa voi muistaakseni shikaanit oikoa surutta penaltien ollessa käytössä saamatta kuitenkaan aikasakkoa.Mun mielestä päätettäis vaan etukäteen kuinka paljon milläkin radalla sallitaan oikomista ja luotetaan,että kisailijat tätä päätöstä myös (ainakin suurinpiirtein) noudattavat.
Penaltyn haitat:
-kolaritilanteissa aikasakkoa saattaa tulla syyttömälle osapuolelle,mutta kolarin aiheuttajalle ei
-haamuautot/auton lävitse ajomahdollisuus latistavat aitouden tunnetta rankasti kisaamisesta
Tämä sama ehdotus myös Timppan asfalttiralliin...![]()
Penaltyn haitat on kyl suuremmat mitä hyödyt.Mitäs jos sovitaan,ett saa oikoa?Tai jos oikomiskielto laitetaan,ni sitä on vaikea valvoa,ei jaksais katsoa uusintaa jokaisen kuskin ajosta.Tai sit jos joku ilmoittaa toisen oikomisesta,sen kyl voi katsoa ja määrätä jonkin rangaistuksen.Miettikää mikä ois paras ratkasu?Ite oon sitä mieltä,ett monzassa sallittais oikomiset.![]()
Tämäkin käy kyllä (näinhän jokaista rataa kuuluis ajaakin,mutta taitaa picasso olla lähes ainoita,jotka tätä sääntöä pilkuntarkasti noudattaa)...Ei penaltyja ja kaksi rengasta valkoisten viivojen sisällä on oman kokemuksen mukaan luontevin yhdistelmä.
Mul kans välil noita herjannu,mut jaksaa vain yrittää kirjautumista,ni eiköhän se tärppää.Vielä kun saisivat tuon psn:n toimimaan taas. Päiväsen 80710092 errorin sijaan tulee jotain ihan uutta 80710D36. Vatun hakkerit imekää parsaa.