Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toi lotus mikä mul ja pedrolla oli,niihin ois saanu rm paketin.Mut ei meillä ollu sitä.Käsittääseni rm paketin sisältävät autot on kiellettyjä?Onko rengasrajoituksia? Eli kisavehkeet kielletty? RM-autoja taisi kuitenkin viimeksi olla mukana?
Toi lotus mikä mul ja pedrolla oli,niihin ois saanu rm paketin.Mut ei meillä ollu sitä.Käsittääseni rm paketin sisältävät autot on kiellettyjä?
Tuun ehkä tolla samalla Lotuksella tänäänkin,kun en jaksa muitakaan alkaa testaan...ei oo rm pakettia,mutta muita viripaloja kyllä laitettuna,että saa ton 500 pp rajan täyteen...Ilmotelkaa,jos tälläinen kärry on jotenkin kielletty,niin vaihdan sen johonkin muuhun.Toi lotus mikä mul ja pedrolla oli,niihin ois saanu rm paketin.Mut ei meillä ollu sitä.Käsittääseni rm paketin sisältävät autot on kiellettyjä?
Jaa mä olin liian hyvä tolla Lotuksen RM:llä vaiRM:t pois, Sports soft renkaat.
Jep,ite osallistuin myös näihin joukkotappeluhin ja taisin järjestääkin semmosia.Ja taisi siellä olla muutama 5-10 auton kolari-sumppukin muutamaan otteeseen radalla
Jep,ite osallistuin myös näihin joukkotappeluhin ja taisin järjestääkin semmosia.
Samaa mietin itekin,toivottavasti on kisa.Ajelin tos muutaman kisan ulkomaalaisten kans,mut suurin osa heistä olivat romurallin ystäviä.Onko tänä iltana jotain kilvanajoa tiedossa?
Jos 7-Spoke ei oo hostina tänään?Ni mä oon ja järjestän kisan.Rata ois deep forest ja 500pp.
Jos 7-Spoke ei oo hostina tänään?Ni mä oon ja järjestän kisan.Rata ois deep forest ja 500pp.