Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No entäs mun vika mutka? olin jossai kuudennen sijan tienoilla, ja mää ajan ulos! Lopulta olin toiseks viimenenVieläkin nyppii se viimeisen kierroksen viimeinen mutka, 4 autoa sijoitusväännössä ja mää ajan ulos!!!
Yllättävän kauan pysyit kyl radalla,ootin paljon aikasemmin sua tuloslistalla mun eteen tai jopa taakse.No entäs mun vika mutka? olin jossai kuudennen sijan tienoilla, ja mää ajan ulos! Lopulta olin toiseks viimenen
Yllättävän kauan pysyit kyl radalla,ootin paljon aikasemmin sua tuloslistalla mun eteen tai jopa taakse.
Saatan minäki hostia!7-spoke,järjestätkö illan kisan,vai toiminko taas varahostina?
Samaa mieltä.PP-rajaa vois muuttaa,jos jotain muutoksia teet.Oisko kuitenkin samoilla säännöillä kuin aiemminkin?Menee nyt ehkä hieman hankalaksi(ja rahaa)...
Samaa mieltä.PP-rajaa vois muuttaa,jos jotain muutoksia teet.
Ihan sama millä ajetaan, ku tietäis vain millä rajotuksilla tai autoilla. Toi minolta löytyy tallista.ylähä- vai alahappäi? Ite en oo tas viikolla ajanu mitään muuta ku torstain Nassikat, joutuupi lähteen ihan pystymettästä jos pääsee pirssiä vaihtamaan