Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

PSN ID: JLansi
Auto: Lexus Weds Sport IS350 (SUPER GT) ’08
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

Kisaan on nyt ilmoittautunut maksimimäärä pelaajia.Jos haluat voit ilmoittautua varapaikalle,josta pääset kisaan mukaan peruutuksen sattuessa...
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

Avaan lämmittely/harjoittelu huoneen n. klo 20.40.Nollaan ajat n. klo 21.00 (vaihdan radan hetkeksi johonkin toiseen) aika-ajoa varten ja kisa aloitetaan n. klo 21.20(25 kierrosta)...
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

Itse en valitettavasti ole messissä tänään. Sony on jostain tuntemattomasta syystä jäädyttänyt tilini.
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

Mulla meni jotenkin vähän hermot tuon Lexusken kanssa. Se oli nimittäin hidas. Tosin hyvä ajatteva, ei siinä mitään.
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

EI NÄIN! Saatana viikko odoteltu ja myöhästyin kaks sekuntia kisalähdöstä häröillessäni.
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

EI NÄIN! Saatana viikko odoteltu ja myöhästyin kaks sekuntia kisalähdöstä häröillessäni.

Harmi...Oletin,että kaikki olivat radalla...Seuraavaan kisaan täytyy varoittaa lähdöstä jotenkin!
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

No ei mitään yrittäkääs ajaa sisäänajamattomalla subarulla (tiedän omamoka) 308bhp kaikki tuli suorilla ohi ja kuinka ollakkaan kisan jälkeen kävin vaihtamassa öllet niin 327bhp pistää äkäseks

ps:mukava ja rehti seura
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

Kiva oli päristellä,vaik en pärjännyt.Turha selitellä,8 muuta kuskia olivat vain paaaljoon parempia.Onnittelut heille.:) Artas oli teho 347,paino 1175, tehopainosuhde 3,386. Tehopainosuhde on varmasti kaikissa melko samat sisäänajon/öljynvaihdon jälkeen. ps.kisan jälkeen vaihoin öljyt ja nyt on teho 350.
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

Omalta osaltani kisa meni ihan mukavasti. Pedron ja Jallmarin kanssa oli monta kierrosta hyvää vääntöä sijoista 5-7. Näiden kaverien Räxät painoivat aina suoralla heittämällä, mutta mutkissa Subaruni oli sen verran nopeampi, etteivät päässeet karkuun.

Ei ollut mitään saumaa kärkinelikon vauhtiin, ehdottomasti paras tulos mihin meikäläisen ajotaidot riittävät, pitääpi siis olla tyytyväinen.

-Kiitokset kaikille hyvästä kisasta! :)
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

Omalta osaltani kisa meni ihan mukavasti. Pedron ja Jallmarin kanssa oli monta kierrosta hyvää vääntöä sijoista 5-7. Näiden kaverien Räxät painoivat aina suoralla heittämällä, mutta mutkissa Subaruni oli sen verran nopeampi, etteivät päässeet karkuun.

Ei ollut mitään saumaa kärkinelikon vauhtiin, ehdottomasti paras tulos mihin meikäläisen ajotaidot riittävät, pitääpi siis olla tyytyväinen.

-Kiitokset kaikille hyvästä kisasta! :)
Tosiaan oli hienoa vääntöä Jallmarin ja Mikon kanssa,mikä tekikin kisasta itselleni viihtyisän.Meidän välinen vääntö loppui mun spinnaamiseen ja Jallmari peijakas meni viimeisellä kierroksella vastustamattomasti vielä ohi,mutta siitä huolimatta kivaa oli...:)
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

Vihdoinkin kisa jossa ei omia virheitä.Voiton uskon tulleen parhaan auton (Arta) ja hyvien säätöjen ansiosta.
Lähdössä menettämäni pari sijaa sain takaisin ensimmäisellä kierroksella ja nousin takaisin neljänneksi.Ajelin yksin reilut 10 kierrosta renkaita säästäen.Kärkikolmikon taistellessa keskenään otin heitä hiljalleen kiinni.Sashan ja Metsapicasson varikkokäyntien ja Epen ulosajon (teknisiä ongelmia) jälkeen ajelin rauhallisesti kolme viimeistä kierrosta.
Vaikka oma kisa vähän tylsä olikin niin Epen ja Metsapicasson 19 kierrosta kestänyttä vääntöä oli ilo seurata.:)
 
Vastaus: GT5 Super GT 300 kisa La 5.2.2011 klo 21.00

Joo, oli varmasti pisin taistelu kärkipaikasta jossa olen ikinä ollut.
Minun mielestä tosi reilua vääntöä puolin ja toisin. Kiitos siitä :)

Mulla oli jo aikaisemmin päivällä toi ratti pätkinyt pariin otteeseen,
joten pelolla ajattelin et ei kai nyt taas kisassa, no vähän yli
puolentunnin kisailun jälkeen se piti sitten tapahtua.Kaasu hirtti
kiinni eikä jarrut eikä ohjaus toiminut.Ei muuta kuin piuha irti pleikkarista,
sitten odottaa et se kalibroi, ja takaisin radalle...oli kyllä vaikea löytää
fiilistä enää sen jälkeen. Ei ollut muuten eka kerta kuin mulla tekniikka pettää.
Mun ykkösmonitori, 24 tuumanen samsung sammuu itsestään, en uskalla
enää sitä käyttää kuin kisoissa sammunut...Mun vanha GT 4 ratti (se virallinen)
alkoi pätkimään viime viikolla.No lainasin kaverilta DFGT:n koska hän ei aja paljoa.
Käytin kuiteski mun vanhoja pedaaleja.No ne pedaalit meni pari päivää sitten rikki,
joten otin kaverin käyttöön. Nyt vaikuttaa siltä että nääkin on sitten rikki!!!

Näillä näkymin mun uudet Fanatecit saapuu kotiovelle torstaina, jospa ongelmat
sitten loppuisi....

Muuten kiva kisa, olen varmasti mukana jatkossakin!

PS: Minun mielestä noi penaltit vois olla pois päältä, on niin hassut noi ghostautot.
mutta se on siis vain minun mielipide. Ja sitten toiseks Racing Hard renkaat riittäisi
hyvin GT300 autoille, (suurinpiirtein sama pito kuin Racing softit ja GT500 autot).
 
Ylös Bottom