Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT 300-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja ***2. KAUDELLE YKSI PAIKKA VAPAANA!KAUSI ALKAA 12.3-11***

Jos tuo kausi alkaa siis vasta viikon päästä (12.3) niin voisin osallistua. Huominen (5.3) ei näillä näkymin sopisi itselleni. PSN: foobr.

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja ***2. KAUDELLE YKSI PAIKKA VAPAANA!KAUSI ALKAA 12.3-11***

Jos tuo kausi alkaa siis vasta viikon päästä (12.3) niin voisin osallistua. Huominen (5.3) ei näillä näkymin sopisi itselleni. PSN: foobr.
Kakkoskausi alkaa 12.3 ja siitä on käynnissä tällä hetkellä rata ym. äänestys,johon voit myös osallistua halutessasi...:)

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja 2 PAIKKAA MAHDOLLISESTI VAPAUTUMASSA 2. KAUDELLE!KAUSI ALKAA 12.3-11

1.
Côte d’Azur
Nürburgring GP/F
Tokyo r246
Deep Forest Raceway

2. B

3. A

edit: väänsin tuollaisen GT5 kalenterin tuolle G-kalenterin puolelle: https://www.google.com/calendar/emb...group.calendar.google.com&ctz=Europe/Helsinki
Jos tuonne joku haluaa jatkossa omia tapahtumiaan niin voin hyvin antaa editointioikeudet kalenteriin. Tarvitsen vain gmail tilin postiosoitteen. Itse lisäilen sinne todennäköisesti vain itseäni kiinnostavat kisat...

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja 2 PAIKKAA MAHDOLLISESTI VAPAUTUMASSA 2. KAUDELLE!KAUSI ALKAA 12.3-11

1.
Côte d’Azur
Nürburgring GP/F
Tokyo r246
Deep Forest Raceway

2. B

3. A

edit: väänsin tuollaisen GT5 kalenterin tuolle G-kalenterin puolelle: https://www.google.com/calendar/emb...group.calendar.google.com&ctz=Europe/Helsinki
Jos tuonne joku haluaa jatkossa omia tapahtumiaan niin voin hyvin antaa editointioikeudet kalenteriin. Tarvitsen vain gmail tilin postiosoitteen. Itse lisäilen sinne todennäköisesti vain itseäni kiinnostavat kisat...
Ihan näppärä kalenteri...lähetän näissä taulukkohommissa käyttämäni gmail tilini sulle YV:nä.Voinko laittaa linkin tuohon kalenteriin tän GT 300 sarjan aloitus-sivulle?

Ihan näppärä kalenteri...lähetän näissä taulukkohommissa käyttämäni gmail tilini sulle YV:nä.Voinko laittaa linkin tuohon kalenteriin tän GT 300 sarjan aloitus-sivulle?

Joo laita vain.

Nyt kun oon testannut tuota lauantain Deep Forest Raceway rataa,niin siitä löytyy selkeä ”oikomispaikka” lähtösuoran jälkeen ennen sillan alitusta olevasta mutkasta.Eli jos sen mutkan ”suoristaa” käyttämällä harmaata ”betonialuetta” saa aikamoisen hyödyn...Mielestäni olis nyt ajoissa hyvä päättää saako tuota harmaata aluetta käyttää ratana vai ei...Selkein ja kuskien ajotyyliä tän mutkan osalta jälkeenpäin tarvitsematta tarkastella olis,että harmaata aluetta saa käyttää ja ehdotankin,että näin sovittaisiin.

Mulle sopii kyllä toisenlainenkin menettely mutkan osalta,kunhan vain päätös siitä tehdään ajoissa,mutta toistaiseksi harmaata ”betonialuetta” saa käyttää radassa hyväkseen,ellei täällä toisin päätetä/haluta...:)
Kannatan ton betonialueen käyttöä.:)

Tän illan kisaan voitas kokeilla pp-rajaa vaik subarun mukaan.:D

Tän illan kisaan voitas kokeilla pp-rajaa vaik subarun mukaan.:D
Vois ehkä muuten kokeillakin,mutta on mielenkiintoista nähdä,mikä Metsapicasson sijoitus on tänään muita autoja tehottomammalla Subarulla (pystyykö ajaan kolmen sakkiin silläkin:eek:)...:)

Tänään on muuten viimeinen mahdollinen päivä käyttää äänestysoikeuttaan pp-rajan käyttöön ottamisesta kakkoskaudelle.PP-rajan käyttöönotto on tällä hetkellä niukassa 5-4 tappioasemassa...

Luvassa myös 1. kauden voittajalle auto palkinnoksi.Merkki ja malli neuvotellaan kisan jälkeen,vaikka PSN postin välityksellä...:)

Vois ehkä muuten kokeillakin,mutta on mielenkiintoista nähdä,mikä Metsapicasson sijoitus on tänään muita autoja tehottomammalla Subarulla (pystyykö ajaan kolmen sakkiin silläkin:eek:)...:)

Tänään on muuten viimeinen mahdollinen päivä käyttää äänestysoikeuttaan pp-rajan käyttöön ottamisesta kakkoskaudelle.PP-rajan käyttöönotto on tällä hetkellä niukassa 5-4 tappioasemassa...

Luvassa myös 1. kauden voittajalle auto palkinnoksi.Merkki ja malli neuvotellaan kisan jälkeen,vaikka PSN postin välityksellä...:)
Kyl picasso on kolmen sakissa,toi rata sopii hyvin subarulle. Picasso menee kyl lujaa sama millä autolla/radalla ajetaan.:)Multa muutama lisä-ääni pp-radan puolesta.:D

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja * 2. KAUSI ALKAA 12.3-11 *

Testasin äsken Lexusta tämän illan kisaa varten ja paras kierros oli 1:14,7. Mitäs aikoja muut ovat ajaneet?

1:10 alkusia Artalla (harmaata ”betonialuetta” hyväksi käyttäen:))...

:eek:

Eipä taida mun vauhti riittää. Toivottavasti löytyy samantasoisia kuskeja, oli sen verran tylsää ajella Subarulla viime kisassa.

Subarulla 1.11.xxx,on tänään paras.Muutama heppa puuttuu vielä maximista.:)

Eipä taida mun vauhti riittää. Toivottavasti löytyy samantasoisia kuskeja, oli sen verran tylsää ajella Subarulla viime kisassa.
Sun vauhti kyllä tiedetään ja se on riittänyt yleensä liiankin hyvin ainakin mulle...;)

Vaisso... mut ei oo ketää kenen vauhdissa mä pysyn, ellei Hiphei ota alkoa sitä kisaa ennen reilusti :D

Moro!

Mulla oksennustauti ja kuumetta, mutta periksi ei anneta.:)
Siis näillä näkymin yritän ajaa tänään, koska aika tiukkaa
siellä kärjessä...

Moro!

Mulla oksennustauti ja kuumetta, mutta periksi ei anneta.:)
Siis näillä näkymin yritän ajaa tänään, koska aika tiukkaa
siellä kärjessä...
Oikeaa asennetta...:)
Ootko muuten mukana sarjan kakkoskaudella,kun et oo tainnut vielä osallistumistasi siihen varmistaa:confused:

Ylös Bottom