Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT 300-sarja

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Tässä 1. kauden "kunniataulukot",jos oikein laskin Four Racing voitti tallimestaruuden yhden pisteen erolla ABS Racing talliin.:eek:
Onnea heille tallimestaruudesta!:)

Jee, mää oon mestari!!! Hyvä mä, Pekka, Anzkolmelmo ja tietty Esko :D
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Aloitus-sivu on nyt muokattu kakkoskauden muotoon.
Siitä ilmenee uudet tallijaot ja ajettavat radat.
Muutamia sääntötarkennuksia on myös tehty.
Performance points rajaksi laitoin 555,jotka oli muistaakseni Lexuksen pisteet turbojen poiston jälkeen,mutta tarkistan sen vielä tänään ja korjaan tuon rajan,jos se oli jotain muuta...

EDIT:Lisäilen vielä ratojen kierrosmäärät,kunhan kerkiän,mutta kisat ovat 1. kauden tapaan pituudeltaan n. 80 km.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Aloitus-sivu on nyt muokattu kakkoskauden muotoon.
Siitä ilmenee uudet tallijaot ja ajettavat radat.

Tallit
Intrepid Villains Racing:
Metsapicasso , Timppa1978 , Riisseli ,hiphei_finland , Fin-rank5

Jee, tallin nimen voisa samalla vaihtaa Pulikukkoukko Racing :D
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Joo hienosti tää alkaa. Oon todennäköisesti ens lauantaina laivalla. Tuli vähän äkkilähtö. :( Varakuskien siis kannattaa reenata. Että tämmöstä... Ja olen pahoillani jos aiheutan jollekki tästä mielipahaa... :(
Eipä haittaa,ei tää nyt niin vakava sarja oo...:Dne tulee ajeleen,jotka sattuu ehtimään lauantai-iltaisin,mutta toi on hyvä,että ilmoitatte poissaoloista,niin tietää kuitenkin hieman millainen kisaporukka saadaan aina kokoon...:)
Nyt olis ainakin kahdelle varakuskille tilaa ens lauantaina,jos sattuu silloin ehtimään tai kiinnostaan kisaaminen.Ensimmäisenä ilmoittautunut varakuski ajaa siis pisteet ramsen tallille...
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Varakuskien siis kannattaa reenata.

Pah. Ei mittään reeniä tarvita. Eikö se ny niin ole, että lahjattomat harjoittelevat?

En tiedä jaksanko osallistua tuohon kisaan, joten saavat toiset varakuskit olla mua edellä nokkimisjärjestyksessä. Jos ei ens lauantaihin mennessä ole tullut vapaaehtoisia, saatan tulla pyörimään. Saa nähdä miten silloin jaksais. ;)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Pah. Ei mittään reeniä tarvita. Eikö se ny niin ole, että lahjattomat harjoittelevat?

En tiedä jaksanko osallistua tuohon kisaan, joten saavat toiset varakuskit olla mua edellä nokkimisjärjestyksessä. Jos ei ens lauantaihin mennessä ole tullut vapaaehtoisia, saatan tulla pyörimään. Saa nähdä miten silloin jaksais. ;)
Juu,ei tästä sarjasta mitään tressiä kannata alkaa ottaan...:)täysin vapaaehtoista toimintaa...tuut pyöriin radalle lauantaina positiivisellä mielellä,jos siltä tuntuu.:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Juu,ei tästä sarjasta mitään tressiä kannata alkaa ottaan...:)täysin vapaaehtoista toimintaa...tuut pyöriin radalle lauantaina positiivisellä mielellä,jos siltä tuntuu.:)

Enhän minä nyt hikihatussa tuliskaan ajeleen, koska olen jo tajunnut ettei mulla ole pienintäkään tsäänssiä kärkikahinoihin. ;)

Silloin loppuu multa positiivisuus, jos Timppa ois mun edellä. Tietysti sitähän ei koskaan tule tapahtumaan... :rolleyes:

:D
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Silloin loppuu multa positiivisuus, jos Timppa ois mun edellä. Tietysti sitähän ei koskaan tule tapahtumaan... :rolleyes:

:D

No helpommin tehty, jos jatkat kokoajan Formulaa ja tuut vaa kisat GT5:seen, ja mä alan harjottelee enemmän, ni kyl se joskus viel koittaa sekin juttu :p
:eek:
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Enhän minä nyt hikihatussa tuliskaan ajeleen, koska olen jo tajunnut ettei mulla ole pienintäkään tsäänssiä kärkikahinoihin. ;)

Silloin loppuu multa positiivisuus, jos Timppa ois mun edellä. Tietysti sitähän ei koskaan tule tapahtumaan... :rolleyes:

:D
Onneks mun positiivisuus ei oo noin pienestä kiinni,oon nimittäin jäänyt katteleen Timppan "takavaloja" jo parikin kertaa rallisarjassa ja oisin tällä hetkellä aika negatiivinen tyyppi noilla (Hernerokan) kriteereillä.:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Onneks mun positiivisuus ei oo noin pienestä kiinni,oon nimittäin jäänyt katteleen Timppan "takavaloja" jo parikin kertaa rallisarjassa ja oisin tällä hetkellä aika negatiivinen tyyppi noilla kriteereillä.:)

Mää oon tullut siihen tulokseen, että Timpalla on niin rumat takavalot autoissaan, että niitä ei kehtaa edes katella. Mielummin katselen Timpan hyvin pestyjä etuvaloja. ;)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Mää oon tullut siihen tulokseen, että Timpalla on niin rumat takavalot autoissaan, että niitä ei kehtaa edes katella. Mielummin katselen Timpan hyvin pestyjä etuvaloja. ;)
Onhan toikin totta,mutta kyllä vaihtelukin virkistää...välillä eestäpäin ja välillä takaapäin...:D
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Lauantain (12.3-11) Road Course – Indy (4,19 km) rataa kierretään 20 kierrosta.

Koitan tehdä tästä sarjasta hieman rennomman ja sujuvamman,joten tein vielä hieman muutoksia ennen kauden aloittamista koskien varakuskeja ja kisoista poisjäämistä.Tällä kaudella kenenkään ei tarvitse ilmoitella poisjäämisistään ,vaan tulevat kisaamaan,jos ehtivät ilmoittelematta sen kummemmin (ilmoittaakin toki voi ,sekään ei haittaa).

Varakuskit voivat liittyä myös kisahuoneeseen ilmoittamatta,mutta vasta n. klo 21.00,jos huoneessa on silloin tilaa...2. kaudella on yksi vapaa lähtöruutu joka kisassa ja sen voi varata ensin ehtivä varakuski jo etukäteen,jos tietää ehtivänsä mukaan kilpailuihin ja liittyä tällöin huoneeseen normaalisti klo 20:30 alkaen.

Varakuskien ajamia pisteitä ei lasketa minkään tallin hyväksi,vaan ne ”noteerataan” ainoastaan sarjataulukossa kuskin omina henkilökohtaisina pisteinä.Tallimestaruudelle ei myöskään anneta niin paljon painoarvoa tällä kaudella,jotta mahdollisten poisjääntien vuoksi ei kenenkään tarvitse potea huonoa omaatuntoa ainakaan tallipisteiden menetyksen vuoksi:D,joten tän kauden tallimestaruuden voittajille ei minulta onnitteluja heru...:D
Päivitän tallipisteetkin kuitenkin sarjataulukkoon,jos ne jotakuta kiinnostavat.

Tiedoksi vielä,että Nordqvist ilmoittautui myös varakuskiksi tänään,jos joku sattuu hänet kisoissa bongaamaan...:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Valitettavasti ABS Racing tallin eppe00 ei kiireiltään ehdi enään jatkamaan sarjassa,joten nyt on yksi kuski vähemmän antamassa picassolle vastusta...mutta onneksi on nyt ainakin vielä toi Sasha jäljellä...:)
Laitoin "varakuski" Nordqvist:in eppe00:n tilalle ”vakikuskiksi”...
 
Ylös Bottom