Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT 300-sarja

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Annetaan nyt vähän periksi ja myönnetään,että kai tuossa ”itua” vois ollakin ja olishan se tietysti jotain vaihtelua noihin tavanomaisiin sarjoihin...Haluan myös,että tän sarjan kehittämiseen osallistuis mahdollisimman moni,joten toivon,että annatte oman kantanne tähän Rampan ideaan...

Eli 2 ääntä puolesta ”tallit mallia Rampa” vaihtoehtoon (tai oikeastaan 1,5 ääntä,koska toinen ääni on varakuskin):D.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Nyt meni sitten autoäänestyskin uusiksi ja vaihtoehto D tuli mukaan...
(saakohan noista vaihtoehdoista enään kukaan mitään selvää):D

A.Kisataan 4:n kisan mittainen kausi samalla autolla(esim. ARTA)
B.Joka kisaan saa käyttää mitä vain haluamaansa GT300 autoa(aloitusviestin 4:stä autovaihtoehdosta)
C.Joka kisaan eri GT300 auto,jota kaikki käyttävät.
D.4 neljän auton tallia.Tallikaverit ajavat samalla autolla joka kisassa.Tallien kesken on kaikilla aina eri auto käytössä.(Mallia Rampa)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Tässä tallikaavailuja...Olisko 4:n kuskin tallit hyvä käytäntö,mennään kausi sitten millä tapaa hyvänsä?

Talli1:
mmiikkssuu
metsapicasso
Riisseli
hiphei_finland

Talli2:
Henkka-123
Nordqv1st
Ssaasshhaa
Paukku125

Talli3:
Jlansi
eppe00
japi-95
qpedroq

Talli4:
Timppa1978
Anz3lmo76
pekkafin
ezkander
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Ei niissä autoissa ole niin paljoa eroa, vaikka varmaan toki sitä vähän niissä onkin. Mutta varmasti tuolla Lexuksella, jonka epäilen olevan hitain noista, pystyisi voittamaan, kunhan vaan kyseinen auto olisi oikeissa käsissä. Tietysti noilla autoilla on vähäsen eroja, mutta niiden määrästä ei ole kyllä minulla tietoa. Itsellänikään ei nyt ole kokemusta noista kahdesta muusta autosta. Lexuksella ajelin siis lauantaina tovin ja ARTA mulla oli jo entuudestaan.

Voisi vaikka tehdä pienenlaisia vertailuja noilla autoilla, kunhan vain saisin tarpeeksi tasaisia kierroksia. ;)


Lisäyksenä vielä, että jos Paukku jättää osallistumasta sarjaan, voin ottaa hänen paikkansa vaikituisenakin kuskina.

Omasta mielestä tallipaikat sais olla tuo mukavaa lisää kisaamiseen. Osallistun sarjaan mutta jos näyttää että joudun jättään ekan kisan välistä niin hernerokka voi ottaa mun paikan?
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Suomi-Rampa
Timppa
Pekkafin
Eskonderi

Siinä lopullinen talli jossa mä ajan, tai sitte en aja tätä sarjaa :p :D
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

^ Älä ny vanha pappeli ala säätäämään enään ;) Ei tässä ota enää mitää tolkkuu mite tääki sarjaa pyörii.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Tässä selvennykseksi kaavailuja,miten tallit käyttäisivät autoja kisoissa...

12.2-11 Grand Valley Speedway (4,94 km)
16 kierrosta

Talli1 (Käyttää tässä kisassa tätä autoa): Lexus Weds Sport IS350 (SUPER GT) ’08
mmiikkssuu
metsapicasso
Riisseli
hiphei_finland

Talli2 (Käyttää tässä kisassa tätä autoa): Autobacs ARTA Garaiya (SUPER GT) ’08
Henkka-123
Nordqv1st
Ssaasshhaa
Paukku125

Talli3 (Käyttää tässä kisassa tätä autoa): Amemiya AsparaDrink RX7 (SUPER GT) ’06
Jlansi
eppe00
japi-95
qpedroq

Talli4 (Käyttää tässä kisassa tätä autoa): CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA (SUPER GT) ’08
Timppa1978
Anz3lmo76
pekkafin
ezkander




19.2-11 Trial Mountain Circuit (3,98km)
20 kierrosta

Talli1: Autobacs ARTA Garaiya (SUPER GT) ’08
mmiikkssuu
metsapicasso
Riisseli
hiphei_finland

Talli2: Amemiya AsparaDrink RX7 (SUPER GT) ’06
Henkka-123
Nordqv1st
Ssaasshhaa
Paukku125

Talli3: CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA (SUPER GT) ’08
Jlansi
eppe00
japi-95
qpedroq

Talli4: : Lexus Weds Sport IS350 (SUPER GT) ’08
Timppa1978
Anz3lmo76
pekkafin
ezkander




26.2-11 Rome (3,47 km)
23 kierrosta

Talli1: Amemiya AsparaDrink RX7 (SUPER GT) ’06
mmiikkssuu
metsapicasso
Riisseli
hiphei_finland

Talli2: : CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA (SUPER GT) ’08
Henkka-123
Nordqv1st
Ssaasshhaa
Paukku125

Talli3: Lexus Weds Sport IS350 (SUPER GT) ’08
Jlansi
eppe00
japi-95
qpedroq

Talli4: Autobacs ARTA Garaiya (SUPER GT) ’08
Timppa1978
Anz3lmo76
pekkafin
ezkander



5.3-11 Deep Forest Raceway (3,60 km)
22 kierrosta

Talli1: CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA (SUPER GT) ’08
mmiikkssuu
metsapicasso
Riisseli
hiphei_finland

Talli2: Lexus Weds Sport IS350 (SUPER GT) ’08
Henkka-123
Nordqv1st
Ssaasshhaa
Paukku125

Talli3: Autobacs ARTA Garaiya (SUPER GT) ’08
Jlansi
eppe00
japi-95
qpedroq

Talli4: Amemiya AsparaDrink RX7 (SUPER GT) ’06
Timppa1978
Anz3lmo76
pekkafin
ezkander
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Ai saatana, pitää alkaa sitten grindailee rahaa jos näin edetään, ostin juuri eilen siisäänajoa varten ton ARTAN ja CUSCOn... rahaa on 100.000 ...:mad:
Eikös talli 4:llä ole käytössä juuri tuo CUSCO ens lauantaina,jos tuon mukaan mennään...Tänään on vielä klo 21.00 asti aikaa vaikuttaa tallikäytännön ja autojen käytön suhteen,mutta sen jälkeen lyön lukkoon tän kauden,että kaikki voi hankkia tarvitsemansa auton ja ajella siihen sisäänajon lauantaihin mennessä...
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Sopii mulle kyllä mikä tahansa, kunhan vaan tallikaverit ilmestyy paikalle
jos tallipisteitä jaellaan :)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Ai saatana, pitää alkaa sitten grindailee rahaa jos näin edetään, ostin juuri eilen siisäänajoa varten ton ARTAN ja CUSCOn... rahaa on 100.000 ...:mad:

Tai sit lainaat joltakin eri tallin kuskilta auton,mul on kaikki 4. Mä voin lainata sulle autoa,ku ei ajeta samalla autolla samaan aikaan.Onkohan tää lainaamis homma on sallittua tässä sarjassa?
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Tai sit lainaat joltakin eri tallin kuskilta auton,mul on kaikki 4. Mä voin lainata sulle autoa,ku ei ajeta samalla autolla samaan aikaan.Onkohan tää lainaamis homma on sallittua tässä sarjassa?

Hyvä kun ehdotit tuota...on sallittua ja sitä kannattaa käyttää hyväkseen,koska tän muotoinen sarja sen hyvin mahdollistaa...
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Mulle saa sitten lainailla niitä autoja!! Tänään voin lainata Subaruu jos joku tarvii. :)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

No täytyy toi Kusko ostaa tänää, eikös se kuitennii Premiumi ole?
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Ja niistä voi sitten pyrkiä ilmoittamaan täällä, jotta minä pääsen hyppäämään ajovuoroon. Tiedä sitten, miten minun ansaitsemat pisteet tullaan laskemaan tallien pisteisiin. ;)
Tääkin olis hyvä sopia etukäteen.Mun mielestä,jos Rampa tuuraa jonkun tallin kisaajaa,niin hänen ansaitsemansa pisteet annetaan kyseiselle tallille...
 
Ylös Bottom