Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja (Kausi alkaa 9.4.11,ilmoittaudu mukaan)

Mäkään en pääse 16.4. ajettavaan kisaan , voitte hommailla varakuskeja paikalle...

:cool:

Vois varmaan ruveta pelaamaan gt5:ttä 2-3 kuukauden tauon jälkeen ja ilmottautua mukaan sarjaan. Katson illalla että peli on päivitetty ajan tasalle ja päätän kumman auton otan jäljellä olevista.

Mut miks joka sarjassa pitää ajaa Lakupötkönä SEGA? :eek:

Näyttää tällä hetkellä vielä tän viikon lauantai-ilta olevan mulla vapaa, joten jos paikkoja on viivalla vapaana niin voisin tulla ottamaan tuntumaa näihin autoihin...

Xanavi mulla näemmä on tallissa, outoa, en muista sitä ostaneeni eikä taida palkintoautokaan olla... :) Mutta voin toki ostaa muunkin auton jos Xanavi tallissa on lauantaina kaikki viivalla.

Näyttää tällä hetkellä vielä tän viikon lauantai-ilta olevan mulla vapaa, joten jos paikkoja on viivalla vapaana niin voisin tulla ottamaan tuntumaa näihin autoihin...

Xanavi mulla näemmä on tallissa, outoa, en muista sitä ostaneeni eikä taida palkintoautokaan olla... :) Mutta voin toki ostaa muunkin auton jos Xanavi tallissa on lauantaina kaikki viivalla.
Sulle on paikka lauantain kisaan (16. ruutu ainakin,jos ei muuten tilaa löydy).Saat osallistua omistamallasi Xanavilla,mutta voisin lähettää sulle ton Nissan Woodonenkin,kun vaikuttais tällä hetkellä niitä lähtevän vähempi rataa kiertämään.Päätä sitten itse kummalla osallistut (kumpikin käy)...:)

Sulle on paikka lauantain kisaan (16. ruutu ainakin,jos ei muuten tilaa löydy).Saat osallistua omistamallasi Xanavilla,mutta voisin lähettää sulle ton Nissan Woodonenkin,kun vaikuttais tällä hetkellä niitä lähtevän vähempi rataa kiertämään.Päätä sitten itse kummalla osallistut (kumpikin käy)...:)

Kiitos paljon autosta. Kyllä mä noita kiinnostavia pirssejä voin hyvin itsekin silti ostella. :)

Lähden kummalla tahansa, katsotaan lähempänä. Käsittääkseni noita ei hirveämmin tarvitse säädelläkään...?

Lähden kummalla tahansa, katsotaan lähempänä. Käsittääkseni noita ei hirveämmin tarvitse säädelläkään...?

Tarvii, näillä pärjää hyvin: Camperit minimiin, Damperit minimiin, Jouset ylös ja löysiks... Angle Toe täysille... Noilla pääsee lujaa, eikä renkaat kulu. ;)

Tarvii, näillä pärjää hyvin: Camperit minimiin, Damperit minimiin, Jouset ylös ja löysiks... Angle Toe täysille... Noilla pääsee lujaa, eikä renkaat kulu. ;)

Ja tehot kans minimiin eikös? Luulis senkin ainakin takarenkaita säästävän. ;)

...Varsinkin mun ajotyylillä. :)

Ja tehot kans minimiin eikös? Luulis senkin ainakin takarenkaita säästävän. ;)

...Varsinkin mun ajotyylillä. :)

Jep, ja meinas unohtua se kaikkein tärkein, eli se 200 lisäkiloa autoon. :)

Jep, ja meinas unohtua se kaikkein tärkein, eli se 200 lisäkiloa autoon. :)

Ei, ei, ei... Tossa hei on syy siihen miks sä Timppa niin harvoin voitat! Toi kyllä lisää sitä renkaiden kulutusta, vaikka lisääkin samalla myös huippunopeutta! ;)

Xanavin ajoin (ajatin bobilla... :rolleyes: ) sisään, alanko säätämään sitä vai ajatanko Woodonenkin sisään?

EDIT.
Ei helevetti!!! Se mun Xanavihan on: Xanavi Nismo Z '06. Eli väärä Xanavi. :)

Eli Woodonella lähden huomenna, Bobille töitä, pedrolle kiitokset. :)

Oliko toi pedro niin että sain auton pitää jos sut voitan vai mitenkä? :D

Se ny o iha sama mite mä säädän autoa, aina jään viimeiseksi ja kierroksen hävinneenä toiseks viimeselle...
Että mieliala on kokoaja helkutasti pakkasella...

EDIT.
Ei helevetti!!! Se mun Xanavihan on: Xanavi Nismo Z '06. Eli väärä Xanavi. :)

Eli Woodonella lähden huomenna, Bobille töitä, pedrolle kiitokset. :)

Oliko toi pedro niin että sain auton pitää jos sut voitan vai mitenkä? :D
Onhan toi Xanavi Nismo Z '06 myös GT500 auto,joten silläkin voit ihan hyvin osallistua,jos haluat (tulee radallekin sitten yks automalli vielä lisää,mikä on ihan hyvä).Mutta Woodonekin tietty käy myös…:)
Tekis mieli sanoa,että jos voitat mut,niin saat palauttaa ton Woodonen takaisin,mutta heitetään ylimääräistä panosta kisaan ja lupaan lähettää sulle toisen GT500 Nissanin,jos jään (taas) katselemaan perävalojasi…:D

Onhan toi Xanavi Nismo Z '06 myös GT500 auto,joten silläkin voit ihan hyvin osallistua,jos haluat (tulee radallekin sitten yks automalli vielä lisää,mikä on ihan hyvä).Mutta Woodonekin tietty käy myös…:)
Tekis mieli sanoa,että jos voitat mut,niin saat palauttaa ton Woodonen takaisin,mutta heitetään ylimääräistä panosta kisaan ja lupaan lähettää sulle toisen GT500 Nissanin,jos jään (taas) katselemaan perävalojasi…:D

Enköhän mä ton palauta jokataupauksessa, vitsillä heitin. :)
Voin käyttää vaikka tekosyynä sitä että etkös sä ajanut sen edellisen GT-sarjankin, mulla taas noista autoista kokemus rajottuu melkolailla tän päivän testaamisiin.

Ei kyllä sinänsä huono idea olis joskus tasasten kuskien kanssa vastaavia vetoja ottaakin... Picasso tosin saattais joutua heittämään 'suht' monta autoa eteen ketä tahansa vastaan. :D

On tuo vaikeaa tuo säätäminen. Mutta Nissanilla lähden illalla, se on varmaa. :) Tuossa vanhemmassa mallissa on tuhat kertaa munakkaammat äänet mutta vielä ei kumpikaan istu käteen eikä rataan. Tuo Fuji on yksi vähiten ajamiani ratoja muutenkin, ei oikein mutkat osu näihin ranteisiin...

Sillä meinasin että tuo mun Nismo olis kiellettyjen listalla kun ei ollut aloituspostissa, eikä ole GTR.

Suht vakiosäädöillä ajettujen ensimmäisten kierrosten perusteella ajat on kyllä ihan samoja molemmilla.

Voisko Aika-ajoja siirtää vartilla, että Mun tallin molemmat kuskit kerkee saunasta, ku loppuu vuoro tasan kaksyks. Ja mun pitää pestä Missin selkä... Ja sen mun selkä. :D
Kiitos. :)

Voisko Aika-ajoja siirtää vartilla, että Mun tallin molemmat kuskit kerkee saunasta, ku loppuu vuoro tasan kaksyks. Ja mun pitää pestä Missin selkä... Ja sen mun selkä. :D
Kiitos. :)
Sovitaan,että ajetaan aika-ajoa tänään 10 minuuttia normaalia pidempään,jollei kellään ole mitään sitä vastaan,joten kisa alkaisi tällöin klo 21:30.

Hitsin vitsi, auto säätämättä, metriäkään en oo ajanu rataa jne. Eli aika perus säädöillä lähen tän päivän kisaan, toivottavasti ei jäis ihan viimeiseksi. Tänään onneksi pääsee ajoissa saunaan (pesemään selkää ;) ) niin kerkeen tuohon 20:30 mennessä koneelle että saa edes vähän harjoteltua ja katottua jarrupaikkoja.

Sovitaan,että ajetaan aika-ajoa tänään 10 minuuttia normaalia pidempään,jollei kellään ole mitään sitä vastaan,joten kisa alkaisi tällöin klo 21:30.

Tänks, mä tiäsin, et suhun voi luattaa. :)
Mites sä muute eile olit nii huano, sait vaa pisteen enemmä ku mä? :D

Ylös Bottom