Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sulle on paikka lauantain kisaan (16. ruutu ainakin,jos ei muuten tilaa löydy).Saat osallistua omistamallasi Xanavilla,mutta voisin lähettää sulle ton Nissan Woodonenkin,kun vaikuttais tällä hetkellä niitä lähtevän vähempi rataa kiertämään.Päätä sitten itse kummalla osallistut (kumpikin käy)...Näyttää tällä hetkellä vielä tän viikon lauantai-ilta olevan mulla vapaa, joten jos paikkoja on viivalla vapaana niin voisin tulla ottamaan tuntumaa näihin autoihin...
Xanavi mulla näemmä on tallissa, outoa, en muista sitä ostaneeni eikä taida palkintoautokaan olla... Mutta voin toki ostaa muunkin auton jos Xanavi tallissa on lauantaina kaikki viivalla.
Sulle on paikka lauantain kisaan (16. ruutu ainakin,jos ei muuten tilaa löydy).Saat osallistua omistamallasi Xanavilla,mutta voisin lähettää sulle ton Nissan Woodonenkin,kun vaikuttais tällä hetkellä niitä lähtevän vähempi rataa kiertämään.Päätä sitten itse kummalla osallistut (kumpikin käy)...
Lähden kummalla tahansa, katsotaan lähempänä. Käsittääkseni noita ei hirveämmin tarvitse säädelläkään...?
Tarvii, näillä pärjää hyvin: Camperit minimiin, Damperit minimiin, Jouset ylös ja löysiks... Angle Toe täysille... Noilla pääsee lujaa, eikä renkaat kulu.
Ja tehot kans minimiin eikös? Luulis senkin ainakin takarenkaita säästävän.
...Varsinkin mun ajotyylillä.
Jep, ja meinas unohtua se kaikkein tärkein, eli se 200 lisäkiloa autoon.
Xanavin ajoin (ajatin bobilla... ) sisään, alanko säätämään sitä vai ajatanko Woodonenkin sisään?
Onhan toi Xanavi Nismo Z '06 myös GT500 auto,joten silläkin voit ihan hyvin osallistua,jos haluat (tulee radallekin sitten yks automalli vielä lisää,mikä on ihan hyvä).Mutta Woodonekin tietty käy myös…EDIT.
Ei helevetti!!! Se mun Xanavihan on: Xanavi Nismo Z '06. Eli väärä Xanavi.
Eli Woodonella lähden huomenna, Bobille töitä, pedrolle kiitokset.
Oliko toi pedro niin että sain auton pitää jos sut voitan vai mitenkä?
Onhan toi Xanavi Nismo Z '06 myös GT500 auto,joten silläkin voit ihan hyvin osallistua,jos haluat (tulee radallekin sitten yks automalli vielä lisää,mikä on ihan hyvä).Mutta Woodonekin tietty käy myös…
Tekis mieli sanoa,että jos voitat mut,niin saat palauttaa ton Woodonen takaisin,mutta heitetään ylimääräistä panosta kisaan ja lupaan lähettää sulle toisen GT500 Nissanin,jos jään (taas) katselemaan perävalojasi…
Enköhän mä ton palauta jokataupauksessa, vitsillä heitin.
.
Sovitaan,että ajetaan aika-ajoa tänään 10 minuuttia normaalia pidempään,jollei kellään ole mitään sitä vastaan,joten kisa alkaisi tällöin klo 21:30.Voisko Aika-ajoja siirtää vartilla, että Mun tallin molemmat kuskit kerkee saunasta, ku loppuu vuoro tasan kaksyks. Ja mun pitää pestä Missin selkä... Ja sen mun selkä.
Kiitos.
Sovitaan,että ajetaan aika-ajoa tänään 10 minuuttia normaalia pidempään,jollei kellään ole mitään sitä vastaan,joten kisa alkaisi tällöin klo 21:30.