Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2) **Sarja päättynyt**

Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Kyllä se täytyy tulla ensi tiistaina(silloinko aloitetaan?) katsomaan, millaiset kisat porukka saa aikaan. Tosin ei kauheasti näytä tällä hetkellä mikään Hurjapäistä muuttuvan, mitä olen katsellut, mutta kattellaan kattellaan...
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Kyllä se täytyy tulla ensi tiistaina(silloinko aloitetaan?) katsomaan, millaiset kisat porukka saa aikaan. Tosin ei kauheasti näytä tällä hetkellä mikään Hurjapäistä muuttuvan, mitä olen katsellut, mutta kattellaan kattellaan...
Mitä sitä hyvää kisamuotoa muuttamaan,sun alkuperäinen idea oli loistava.Harmittavan vähän vain oli kuskeja mukana.:)Ja ne 4wd kannattaa kieltää,vai mitä?:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Mitä sitä hyvää kisamuotoa muuttamaan,sun alkuperäinen idea oli loistava.Harmittavan vähän vain oli kuskeja mukana.:)Ja ne 4wd kannattaa kieltää,vai mitä?:)

Kannattaa todellakin kieltää, jos elokuvasarjassa ei niitä ollut, jos ne kielletään, ni täähän on aivan identtinen Hurjapäät sarjan kanssa, eli vaikka en osallistukkaan, niin kannattaa laajentaa autovalikoimaa... Jos kuskeja lisää haluaa.
Tai jos ei osallistu, niin sitten tiedetään se, että Salatut Elämät aka Kalsarit voittaa GT5:n, eli naiset päättää talouksissa, että mitä siihen aikaan tehdään. :D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Kannattaa todellakin kieltää, jos elokuvasarjassa ei niitä ollut, jos ne kielletään, ni täähän on aivan identtinen Hurjapäät sarjan kanssa, eli vaikka en osallistukkaan, niin kannattaa laajentaa autovalikoimaa... Jos kuskeja lisää haluaa.
Tai jos ei osallistu, niin sitten tiedetään se, että Salatut Elämät aka Kalsarit voittaa GT5:n, eli naiset päättää talouksissa, että mitä siihen aikaan tehdään. :D
Voitashan koittaa ajaa kauniitten ja rohkeiden ja emmentaalin aikaa.:DVaik sallittais kaikki autot,ni porukkaa ei vain enää gt5 kiinnosta.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Täällä olikin rakentavaa keskustelua eilen illalla. Aamulla nyt testasin ja tutkin lisää autoja niin kyllähän aika moneen tosiaan saa aero-osia enemmänkin kuin takasiipi. Tässä kaavaillussa hintaluokassa en kuitenkaan yhteenkään löytänyt säädettävää etusiipeä. Edes GT-R:n etusiipi ei ole säädettävä.

Testasin autoilla kierrosaikoja ja ainakaan Monzassa siivillä ei ole hirveästi merkitystä. Itse asiassa itse olen ajanut kärkiajan autolla missä ei ole edes takasiipeä. Eli, siivelliset autot ovat sallittuja kunhan vain etusiipeä ei voi säätää. Eli Imput, Evot ja GT-R ovat sallittuja.

Eikö muka F&F elokuvissa ole myös nelivetoautoja mukana? Vai eikö siellä ole yhtään Evoa? Elokuvissa taitaa olla joistakin autoista poistettu etuveto, että ajoista tulee näyttävämpää, mutta peli ei tuota tietenkään salli.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Täällä olikin rakentavaa keskustelua eilen illalla. Aamulla nyt testasin ja tutkin lisää autoja niin kyllähän aika moneen tosiaan saa aero-osia enemmänkin kuin takasiipi. Tässä kaavaillussa hintaluokassa en kuitenkaan yhteenkään löytänyt säädettävää etusiipeä. Edes GT-R:n etusiipi ei ole säädettävä.

Testasin autoilla kierrosaikoja ja ainakaan Monzassa siivillä ei ole hirveästi merkitystä. Itse asiassa itse olen ajanut kärkiajan autolla missä ei ole edes takasiipeä. Eli, siivelliset autot ovat sallittuja kunhan vain etusiipeä ei voi säätää. Eli Imput, Evot ja GT-R ovat sallittuja.
Jep,takasiivestä on vain haittaa radoilla,joissa on pitkä suorat ja vähän mutkia.Ja eipä taida 4wd:stä olla muutaku haittaa monzassa.:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Eikö muka F&F elokuvissa ole myös nelivetoautoja mukana? Vai eikö siellä ole yhtään Evoa? Elokuvissa taitaa olla joistakin autoista poistettu etuveto, että ajoista tulee näyttävämpää, mutta peli ei tuota tietenkään salli.
Jos en ihan harhaan muista, niin jopa kyllikit oli GTS-T pohjaisia takavetoja tehtynä näyttämään GT-R:ltä, 2f2f:ssä näytti olevan ainakin etukardaanin irrottelua.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Huomenna sitten Taulapäät kokoontuu Monzan liepeille! Luvassa on kaunis ajopäivä ja sadetta ei ole varmasti luvassa. Grid girlit ja varikkohenkilökunta on jo paikoillaan ja kuskeja enää odotetaan.

Eilen piti ajolinjoja vähän hioa, mutta tuli sitten Kovalchukin kanssa ajettua Nyrreä yöllä ja iltahämärässä. Että jos on luullu, että Nyrre on vaikea rata niin koetappa ajaa yöllä... Monza kuitenkin vedetään päivänvalossa ja tänään innokkaimmille luvassa ajoharjoittelua.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Eilen piti ajolinjoja vähän hioa, mutta tuli sitten Kovalchukin kanssa ajettua Nyrreä yöllä ja iltahämärässä. Että jos on luullu, että Nyrre on vaikea rata niin koetappa ajaa yöllä...

No kivaahan se oli! Hyvät kisat ja kivaa vaihtelua välillä. Ens kerralla pistän kaatosateen ja säkkipimeän samaan aikaan, niin alkaa olla käsille töitä :D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

En kerkiä huomiseen kisaan, kun olen vasta ysin jälkeen kotosalla.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Taitaa mennä yx mun suosikkiautoistani(BMW M3 GTR) kiellettyjen listalle.En muista mitä se makso,mut myydessä siitä saa yli 100000.Ostaes sen hinta on vähintään 200000. :(
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Eikös sun Hippula pitäny pelata pelkästää Need More Shittä, kun tää GT5 on nii kakka peli... :rolleyes:
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Noniiin vihdoin saan ratin takaisin niin voisin tulla tänään mukaan edellyttäen että sen voi tänään matkahuollosta noutaa... siis jos vain mukaan mahtuu. PS. Tämän liikkuvan shikaanin houkutteli mukaan kukas muukaan kuin Kfinin nopein kuljettaja metsapicasso :D

PSN: Hydrogen -_- ja laitan itse sen friend requestin jos kisaan kerkeän ja MAHDUN.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Eikös sun Hippula pitäny pelata pelkästää Need More Shittä, kun tää GT5 on nii kakka peli... :rolleyes:
Voihan sitä laittaa kommenteja vaik ei ees ois koko peliä.En oo sanonut,ett lopetan tän pelaamisen kokonaan.Lopetin vain rallisarjan osalta,ku ei ees osaa ajaa/säätää tylsiä ralliautoja(muitakaan autoja) ja onhan tää gt5 muutenki alkanut kyllästyttää,ehkä kiinnostus taas palaa syksyllä.Vaik on "kakkaa" olla selvinpäin,ni kuteski välil oon.:D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

No tuu tänää ralliharkkoihin, ni tehää sunki autosta sellai, joka pärjää. ;)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

No tuu tänää ralliharkkoihin, ni tehää sunki autosta sellai, joka pärjää. ;)

Tuommoset kiskoilla kulkevat nelivetorallimööpelit on niin tylsiä ajettavia! Kuten ainakin drunkenmthfkr on huomannut, niin sellainen ketterä ~450 heppainen takavetobemari on paljon mukavampi ja palkitsevampi ajettava ;)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Tuommoset kiskoilla kulkevat nelivetorallimööpelit on niin tylsiä ajettavia! Kuten ainakin drunkenmthfkr on huomannut, niin sellainen ketterä ~450 heppainen takavetobemari on paljon mukavampi ja palkitsevampi ajettava ;)

Tämän takia mä olen noissa "rallitreeneissä", vaikken sarjaan osallistukkaan, säätänyt omaan menopeliin jämäkän alustan ja 80% väännöstä takarenkaille. Vähän sitä kiihdytyksissä jää, mutta mutkissa on mukavampi mennä :cool:

Ykkösosassa ongelmana oli lähinnä se, että kisoista tuppasi tulemaan epätasaisia - meni pitkälti yksin ajeluksi muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Olisiko kiinnostusta sille, että laitettaisiin kisoihin boost joko heikkona tai jopa vahvana päälle? Tämä tietenkin sortaa nopeita kuskeja, mutta kisoista tulisi varmasti tasaväkisempiä vääntöjä. Mukavempi se on porukassa kuitenkin ajella.

Eikös sitä F&F:ssäkin ollut "boostit" ;)

Mutta kunhan huutelen, ei taida ehtiä osallistumaan sarjaan :( Varjotuunasin kyllä itselleni S2000:n, sopivasti sisäänajettuna tuo 520pp. Vielä kun tuohon olisi saanut helmoihin valosarjan... :cool:
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Taitaa mennä yx mun suosikkiautoistani(BMW M3 GTR) kiellettyjen listalle.En muista mitä se makso,mut myydessä siitä saa yli 100000.Ostaes sen hinta on vähintään 200000. :(

Tuo on kyllä valitettavasti totta. Hinta on 309,653. Ei millään pysty venyttämään hintahaitaria tuonne, koska sitten pitää hyväksyä Ferrarit ym... paska nakki. Tuunaa normi M3 samoihin kuosiin. Samalla tapaa se kulkee.

Huomasin samalla, että Ford GT '02 mahtuu hintahaitariin, mutta en nyt ala sitä enää viilaamaan. Eikai kukaan terve ihminen Fordilla aja...
 
Ylös Bottom